Restaurant gezocht Parijs Oudjaarsavond
dinsdag 21 oktober 2025 om 10:18
Zoals de titel zegt: wij gaan rond Oud en Nieuw naar Parijs. Oudjaarsavond wil ik graag naar een restaurant, om vervolgens tegen 23.00u de stad in te gaan. We zijn nog niet vaak in Parijs geweest. Wat is een leuk restaurant om de avond door te brengen?
Het hoeft niet heel chique, ik vind een gezellige sfeer belangrijker. Wie heeft er een leuke tip voor ons?
Het hoeft niet heel chique, ik vind een gezellige sfeer belangrijker. Wie heeft er een leuke tip voor ons?
dinsdag 21 oktober 2025 om 10:26
dinsdag 21 oktober 2025 om 11:14
dinsdag 21 oktober 2025 om 11:32
dinsdag 21 oktober 2025 om 13:19
Omdat wij van oudsher oud&nieuw thuis vieren? Wie de kip en wat het ei is weet ik niet.Galileogalilei schreef: ↑21-10-2025 11:14Ben een keer bij een jazz restaurant geweest, wee niet of het je ding is.
Maar sowieso reserveren. (ben een paar keer met oud en nieuw in Antwerpen en in Italie geweest, restaurants zitten dan stampvol, alle plaatsen bezet, waarom is hier alles gesloten met oud en nieuw?)
dinsdag 21 oktober 2025 om 16:42
Reserveren inderdaad en wees erop voorbereid dat met Oud en Nieuw in restaurants meestal een vast feestmenu geserveerd wordt. De Fransen eten traditioneel voor Oud en Nieuw oesters, foise gras en garnalen en zo, en drinken champagne. En natuurlijk is dat vrij prijzig.
Ik vond Oud en Nieuw in Parijs bij familie niet bijzonder.
Ik vond Oud en Nieuw in Parijs bij familie niet bijzonder.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in