Problemen met inloggen Spotify
woensdag 22 oktober 2025 om 12:46
Via Spotify heb ik een duo-premium abonnement. Nu kreeg mijn "duo-partner" een mail dat hij zijn account niet meer kan gebruiken omdat ik het abonnement gewijzigd heb. Dit heb ik echter niet gedaan. Toen ik wilde kijken op mijn spotify account was ik op al mijn systemen uitgelogd en ik kan niet meer opnieuw inloggen. Ik log normaal via Facebook in, maar dan krijg ik de melding dat er iets fout gaat. Ik heb al via verschillende wegen geprobeerd om bij Spotify na te vragen hoe dit zit, maar ik kom nergens doorheen, want overal moet ik inloggen om een probleem aan te kaarten, maar daar zit dus net mijn probleem. Ik heb ook al op mijn Facebook account gekeken, maar daar staat Spotify nog geactiveerd.
Is er iemand die dit probleem herkent en/of een oplossing weet. Ik zou je ontzettend dankbaar zijn, want ik mis mijn muziek
Is er iemand die dit probleem herkent en/of een oplossing weet. Ik zou je ontzettend dankbaar zijn, want ik mis mijn muziek

Music is what feelings sound like <3
woensdag 22 oktober 2025 om 13:45
https://support.spotify.com/nl/article/ ... ogin-help/
Je kan ook gewoon zoeken op de pagina van Spotify. Daar staat namelijk precies wat je moet doen.
Je kan ook gewoon zoeken op de pagina van Spotify. Daar staat namelijk precies wat je moet doen.
woensdag 22 oktober 2025 om 13:58
Ik heb al geprobeerd in te loggen met het mailadres van Facebook maar dat herkent hij niet dus ik kan ook niet het wachtwoord resetten.
Ook de support pagina biedt helaas niet de hulp waar ik verder mee kom. Ik kan gewoon op geen enkele mogelijkheid of optie inloggen of mijn wachtwoord aanpassen.
Ook de support pagina biedt helaas niet de hulp waar ik verder mee kom. Ik kan gewoon op geen enkele mogelijkheid of optie inloggen of mijn wachtwoord aanpassen.
woensdag 22 oktober 2025 om 14:56
woensdag 22 oktober 2025 om 14:59
Ik krijg alleen de melding "oeps er gaat iets fout". Inloggen via mijn gebruikersnaam lukt helaas ook niet.
Na een flinke zoektocht heb ik chat mogelijkheid gevonden met spotify waar ik niet voor hoef in te loggen. Ik ben nu al bijna een uur aan de chat, maar ze zijn er nog niet achter wat er mis is. Wordt vervolgd ...
Na een flinke zoektocht heb ik chat mogelijkheid gevonden met spotify waar ik niet voor hoef in te loggen. Ik ben nu al bijna een uur aan de chat, maar ze zijn er nog niet achter wat er mis is. Wordt vervolgd ...
woensdag 22 oktober 2025 om 15:03

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in