Zomervreugd voor de zonliefhebbers! 2024/2025

13-09-2024 16:18 1655 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan je de wereld aan in de zomer en is het leven kommer en kwel in de winter?

Klets hier dan mee en voel je welkom! We slepen elkaar door de donkere maanden, de grauwe luchten en de kou heen. :heart:

Tel samen af naar de lente!

Afbeelding

Afbeelding
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
En dan ben ik nog die kaal wordende bomen nog vergeten. Ik vind dat toch wat deprimerends hebben tot ze rond April weer blad krijgen.

November en December vind ik iets minder erg vanwege de feestdagen en feestdag voorpret. Niet dat ik nou zo'n kestfreak ben, maar het aflopen vd kerstshows en eind November de boom opzetten, verlicht iets van deze maanden.

In Februari heb ik meerdere verjaardagen en word het in de avond langer licht en het is de korste maand, dus sneller voorbij.

Ik ga vanavond de ledkaarsen maar op de timer zetten en eet de komende tijd nog rustig zomerse (pasta)salade's, stampotten zijn mijn ding niet.

We moeten de komende maanden maar uitzitten, het is helaas niet anders.
Nu maar wensen dat het volgend jaar een mooie lente en zomer word!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
Blackstarr schreef:
26-10-2025 08:22
Helaas is dat maar een paar weken en dan moeten we toch door het donker. De weken dat ik in het donker wegga en in het donker weer terug moet, zijn echt verschrikkelijk. Als ik die toch eens kon overslaan, dat is toch geen leven?!
Dat is ook weer zo.
Ik lees in je andere post dat jullie in februari naar de zon gaan. Dat mis ik zo. Wij deden dat altijd in januari voor we kinderen hadden. In janauari gaan man en ik voor het eerst in 19 jaar samen 5 dagen naar de zon. Ik vind het mega spannend omdat de kinderen voor het eerst alleen thuis blijven maar ik verlang wel heel erg naar die zon.
sabine wijzigde dit bericht op 26-10-2025 16:43
2.06% gewijzigd
Blackstarr schreef:
26-10-2025 08:22
Helaas is dat maar een paar weken en dan moeten we toch door het donker. De weken dat ik in het donker wegga en in het donker weer terug moet, zijn echt verschrikkelijk. Als ik die toch eens kon overslaan, dat is toch geen leven?!
Naarmate ik ouder word, vind ik dat steeds erger.
Geen bijzonderheden
Mag ik hier ook komen mee klagen deze winter? (Ben nieuw op dit forum)
Het is nog maar oktober maar heb het gevoel dat we al in december of zo zitten, het duurt voor mijn gevoel al zo lang. Normaal vind ik oktober nog wel mee vallen, nog niet te koud, dagen nog niet extreem kort en de bomen die nog niet kaal zijn. (Dat vind ik 1 van de deprimerendste dingen van de winter; kale bomen :"-(
Oktober was ook echt een shitmaand, nauwelijks zon hier waar ik woon.
Korte dagen kan ik nog mee leven als de zon maar overdag schijnt!
Pfff, ben het nu al zo beu en we moeten nog zo lang, wat heb ik al heimwee naar de zomer!
Wat een rotdag, heel de dag somber en regen tussendoor. Om 17:00 zowat al donker. Wat een rottijd gaan we tegemoet.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven