Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Nee miffy die had ik al via sms gehad. Kan net beetje lezen hier en even reageren voordat internet wegvalt. Fijne vakantie anky! Heel snel posten nu.
oe, vertel eens? en gefeliciteerd: 10 jaar mag je toch wel een mijlpaal noemen! geniet van je borrel.

waterballet klinkt ook goed, Citro! en IKEA is idd zo'n winkjel, waar je van alles koopt, het niet echt nodig hebt, maar toch erg blij mee kunt zijn. HEMA heeft hetzelfde effect op mij.

heb net IP-adres van oudste zus geblockt op mijn log. Is dat onaardig? ja

trusten!
Ok. Ik heb mazzel met de verbinding. Doe het via wlan dus kost niets. Ja eenmalig 2 euro. Fijn dat feestje geslaagd was pammeke. succes met diplomazwemmen morgen
Je had een taart per sms gehad, Remma? Kan ik me daar voor de volgende keer ook op inschrijven?

Gefeliciteerd, Es. En Remma is niet het enige Aagje hier: wat heb je voor een mooi cadeau gekregen?

Mijn computer is nu alweer twee maanden oud, maar ik ben eindelijk bestanden van de oude aan het overzetten. Duurt nogal lang...
dikke knuf voor sok ivm zus. En ach voor de rest ook. Grijnsch
Hmmm. Nee gefeliciteerd via sms. Niet goed gelezen op kleine scherm. Plaatje taart kan ik overigens niet zien
Wow. Het wil nog
Thanx Remma (ben aan het pammie-en). VAkantie nog steeds fijn?
Hoi Remma

Feestje klinkt geslaagd Pam. En huilen op je feestje is heel normaal. It's my party and I cry if I want to.

Sok, gelukkig dat je nog een normale zus hebt om stoom bij af te blazen.

Wij hadden schoolfeest, op het schoolplein. Ondanks erg dikke bui toch wel gezellig, maar pas tegen achten thuis met grut, toen er nog een tosti in gepropt want ze hadden nog niet genoeg frieten en ijs gegeten, en om negen uur sliep alles, frisgewassen en wel. Ik ga zo ook instorten, heb paar wijntjes gehad die er iets te hard hebben ingehakt.

Mif, hebben jullie nog vakantieplannen eigenlijk? Pam, zou jij de link naar jullie camping nog eens op de AK willen zetten? Wij hebben nog wat opties nodig voor de laatste week van onze vakantie.

Citro, klinkt gezellig, plassen stampen en frietjes eten. En dat van de IKEA, dat heb ik ook. Gelukkig moet ik er eerst twintig minuten voor rijden (jij ook wel toch?) dus ik doe het niet wekelijks. Bij de HEMA is het trouwens hetzelfde liedje, en die is wel dichtbij.

Ik zal Niippo geen goeie nacht wensen, want Nipje hoort álles.

Fijne vakantie Ank!
quote:remma schreef op 23 juli 2009 @ 22:54:

Hmmm. Nee gefeliciteerd via sms. Niet goed gelezen op kleine scherm. Plaatje taart kan ik overigens niet zien

Oh, wacht, ik dacht dat je nu ingelogd was op een computer, maar je bent natuurlijk nog steeds aan het telefoneren. Je weet niet wat je mist

Sok, minimaal contact lijkt me de handigste oplossing nu. Het contact helemaal verbreken komt later wel. Slaap lekker!
vandaag alleen maar regen. Maar ach. Overal begreep ik
Ah, Sok heeft het ook, met de HEMA.

Koekerd ligt naast me in bed te slapen met hand nog op laptop.

Trusten!
Ik keek nog even bij VRLK (had ik al máánden niet gedaan), heb ik helemaal gemist dat Wind zwanger is. Leuk!
gefeliciteerd esther. En idd: wat heb je gekregen?
en ik word ook niet blij van dat krakende luchtbed van hier verderop
krakend luchtbed:

Ik heb een soort handgemaakt dagboek gekregen, kan het niet goed uitleggen. Met dat soort dingen maak je mij altijd heel blij.

Ik ga lekker slapen. Jullie ook allemaal, hoop ik. Kusjes.
Mannnie heeft net het afzuigpunt van de mechanische ventilatie uit het plafond getrokken. Hing een slinger aan die ik niet los kreeg en had laten hangen voor Pamman. Mannie kreeg 'em wel los

Baggernacht gehad, kreeg een pijnaanval aan mijn stuitje en pas na 3 paracetamol ging het weg.

Pamman is Mini naar school brengen, laatste ochtendje als kleuter. Ik ga een lijstje maken en ontbijt.

Ank, hele fijne vakantie!
Koek, link staat in AK.
Zo, effe koffie. Daarna laatste spullen opruimen en inruimen en brood smeren. En dan moet alles maar klaar zijn voor 2 weken vakantie.

Pammie, succes en veel plezier met afzwemmen morgen en met vakantie!

Haha, ik zie trouwens net dat we gewoon draadloos internet hebben op de camping, dus ik kom vast nog gewoon buurten hier 's avonds.

Elessie, gefeliciteerd met je 10-jarig jubileum. En meid, ik ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig voor je gesprek volgende week .

Sokje, jij onaardig mens (ivm IP-block)! Nee hoor, grapje, ik snap je best. In ieder geval wel positief dat oudste zus uit zichzelf actie onderneemt en met je vader op pad gaat.
Ik wil ook koffie, ben zo duf als wat.

Fijn dat je klaar bent Ank, ik ben jaloers (heb alleen nog wat kleren voor Mini klaargelegd, ben niet vooruit te branden..). Pamman is de auto aan het uitzuigen en hij heeft de keuken opgeruimd. Hij volgt braaf orders op vanmorgen
Stil hier! wie moet hier nu het topic vullen als Anky en Pammie tegelijkertijd op vakantie zijn? en hoe kom ik nu de ochtend door zonder het vrolijke ochtendberichtje van Anky?

ik ga er zo eens een eind aan breien, vind het wel weer genoeg voor vandaag; kijken of ik zo droog overkom.
We moeten een nieuwe maken, we zijn over de 5000 heen!
We gaan, hoe origineel, hier verder!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven