Royal Roddel- en fototopic
donderdag 22 september 2022 om 16:45
donderdag 30 oktober 2025 om 16:55
donderdag 30 oktober 2025 om 20:09
Prins Andrew is nu gewoon 'Andrew'
Of nou ja, 'Andrew Mountbatten Windsor'.
https://www.bbc.com/news/live/cnveqgj957dt
Buckingham Palace statement in fullpublished at 20:05
His Majesty has today initiated a formal process to remove the Style, Titles and Honours of Prince Andrew.
His lease on Royal Lodge has, to date, provided him with legal protection to continue in residence. Formal notice has now been served to surrender the lease and he will move to alternative private accommodation. These censures are deemed necessary, notwithstanding the fact that he continues to deny the allegations against him.
Their Majesties wish to make clear that their thoughts and utmost sympathies have been, and will remain with, the victims and survivors of any and all forms of abuse.
His Majesty has today initiated a formal process to remove the Style, Titles and Honours of Prince Andrew.
His lease on Royal Lodge has, to date, provided him with legal protection to continue in residence. Formal notice has now been served to surrender the lease and he will move to alternative private accommodation. These censures are deemed necessary, notwithstanding the fact that he continues to deny the allegations against him.
Their Majesties wish to make clear that their thoughts and utmost sympathies have been, and will remain with, the victims and survivors of any and all forms of abuse.
Such fun!1
vrijdag 31 oktober 2025 om 11:01
Er was al afgesproken dat ze haar titel niet meer zou voeren, maar over het officieel afnemen van haar titel heb ik niets gelezen. Waarschijnlijk omdat het vooral heel opmerkelijk is dat Andrew de titel prins kwijtraakt, wat wel een paar stappen verder gaat (en waarvan tot voor kort ook steeds werd gezegd dat dat niet mogelijk zou zijn).
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
vrijdag 31 oktober 2025 om 11:48
Hebben ze een beetje leuke council houses in Sandringham?MarindaH schreef: ↑30-10-2025 20:09Prins Andrew is nu gewoon 'Andrew'Of nou ja, 'Andrew Mountbatten Windsor'.
vrijdag 31 oktober 2025 om 14:00
Het Sandringham Estate bezit enbeheert tientallen woningen: van grote landhuizen tot cottages en boerderijen.
De woningen zijn verspreid over verschillende dorpen en gehuchten die bij het landgoed horen, zoals West Newton, Babingley, Wolferton, Anmer, Shernborne, Flitcham.
Veel woningen worden verhuurd of toegewezen aan bewoners die werken op het landgoed of in de dorpen.
De woningen zijn verspreid over verschillende dorpen en gehuchten die bij het landgoed horen, zoals West Newton, Babingley, Wolferton, Anmer, Shernborne, Flitcham.
Veel woningen worden verhuurd of toegewezen aan bewoners die werken op het landgoed of in de dorpen.
Geen bijzonderheden
zaterdag 1 november 2025 om 07:41
zondag 2 november 2025 om 12:02
Queen Elisabeth keert zich om in haar graf.
Maar even voor mijn beeldvorming, Andrew gaat wonen op landgoed Sandringham, hij blijft het broertje van de Koning, dus hij zal een van de "betere/grotere "huizen krijgen.
Andrew zal door de jaren heen een vette spaarrekening hebben, tel daarbij de erfenis op welke hij van zijn moeder heeft gekregen. Kan deze verbanning daarom als een soort pensioen gekwalificeerd worden?
Hij kan zich een huishoudster permitteren, hij kan gaan reizen.
Hij heeft nu die verplichtingen niet meer.
En de tijd heelt alle wonden, hij kan op een of andere manier wel weer in gratie komen bij het Engelse volk. Harry & Meghan zeer zeker niet, maar Andrew die vindt zijn weg wel terug.
Wat zullen Harry en Meghan lachen zittend aan de ontbijttafel wanneer ze de kranten openslaan
Maar even voor mijn beeldvorming, Andrew gaat wonen op landgoed Sandringham, hij blijft het broertje van de Koning, dus hij zal een van de "betere/grotere "huizen krijgen.
Andrew zal door de jaren heen een vette spaarrekening hebben, tel daarbij de erfenis op welke hij van zijn moeder heeft gekregen. Kan deze verbanning daarom als een soort pensioen gekwalificeerd worden?
En de tijd heelt alle wonden, hij kan op een of andere manier wel weer in gratie komen bij het Engelse volk. Harry & Meghan zeer zeker niet, maar Andrew die vindt zijn weg wel terug.
Wat zullen Harry en Meghan lachen zittend aan de ontbijttafel wanneer ze de kranten openslaan
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
zondag 2 november 2025 om 12:29
Las daar laatst iets over dat het niet zo was, even zoeken.Miskotto schreef: ↑02-11-2025 12:02Queen Elisabeth keert zich om in haar graf.
Wat zullen Harry en Meghan lachen zittend aan de ontbijttafel wanneer ze de kranten openslaan![]()
zondag 2 november 2025 om 13:14
Ja, zoiets, dit is een proces wat jaren duurt.
De verhuizing betaalt Charles uit eigen zak, geen cent meer van de belastingbetaler, hetgeen dus inhoudt dat Andrew niet bepaald goed in de slappe was zit. En dat gebedel om geld bij de puissant rijke Epstein.
Geen bijzonderheden
zondag 2 november 2025 om 13:18
Nou, dat weet ik nog zo net niet.Miskotto schreef: ↑02-11-2025 12:02Queen Elisabeth keert zich om in haar graf.
Wat zullen Harry en Meghan lachen zittend aan de ontbijttafel wanneer ze de kranten openslaan![]()
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
zondag 2 november 2025 om 13:21
Zou het? Ik zou dat wel heel raar vinden. Je kan daden van beide mannen toch niet vergelijken> ik bedoel Andrew is toch vele malen fouter dan Harry?
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 2 november 2025 om 13:47
Alles is relatief natuurlijk. Andrew zal vinden dat hij krap zit als hij zich niet per privé jet kan verplaatsen. Maar business class is nog steeds beter dan het gewone volk. Hij zal heus geen baantje hoeven zoeken als conciërge om zijn boodschappen te kunnen doen.
Het zou voor het koningshuis alleen maar genant zijn, en voer voor de roddelbladen, als hij in een gewone rijtjeswoning zou moeten wonen. Dus ze zorgen dat hij veilig ergens in een huis op het platteland zit en instrueren hem zich zoveel mogelijk gedeisd te houden. Op die voorwaarde zal hij wel een of andere toelage krijgen.
Harba lorifa
zondag 2 november 2025 om 13:53
Daar geloof ik niks van. Harry en Meghan hebben zich voornamelijk onmogelijk gemaakt door onaangenaam en egoistisch gedrag. Met een goed geregisseerd interview en het boetekleed aantrekken kan de sympathie ook weer omdraaien.
Maar Andrew is een zedendelinquent. Daarmee ben je ook in Engeland niet populair lijkt me.
Je weet nooit wat er in de toekomst nog gebeurt maar ik denk dat H&M makkelijker terug kunnen komen dan Andrew.
Harba lorifa
zondag 2 november 2025 om 16:02
Harry is 41 en heeft ook gewoon waarschijnlijk nog meer tijd om weer in de gratie te komen dan ome Andrew van 65.Ginevra schreef: ↑02-11-2025 13:53Daar geloof ik niks van. Harry en Meghan hebben zich voornamelijk onmogelijk gemaakt door onaangenaam en egoistisch gedrag. Met een goed geregisseerd interview en het boetekleed aantrekken kan de sympathie ook weer omdraaien.
Maar Andrew is een zedendelinquent. Daarmee ben je ook in Engeland niet populair lijkt me.
Je weet nooit wat er in de toekomst nog gebeurt maar ik denk dat H&M makkelijker terug kunnen komen dan Andrew.
Misschien dat die laatste tegen zijn 85ste een keer in de gratie valt, maar daar heeft ie dan nog weinig aan.
Tenzij hij even stokoud als zijn ouders wordt.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in