Gezondheid alle pijlers

Pijn en bloedende vleesboom door seks?

02-11-2025 19:49 38 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi allemaal,

Allereerst wil ik zeggen dat ik al contact met de hap heb gehad en zij zeggen dat ik niet langs hoef te komen en morgen naar mijn eigen huisarts kan gaan.

Maar ik ben toch een beetje ongerust. Ik ben ongesteld en heb daar altijd wel wat buikpijn van en veel bloedverlies de eerste drie dagen. Nu heb ik gisteren best harde seks gehad. Tijdens de seks had ik geen pijn en was het gewoon lekker maar vlak erna kreeg ik ontzettend buikpijn en heel erg veel bloedverlies met allemaal stolsels. Ik weet dat ik een vleesboom heb van tien centimeter. Zou die niet gescheurd kunnen zijn? Ik maak me een beetje zorgen. Ik ben ontzettend duizelig en de buikpijn is heel erg.
Als je je zo ongerust bent dan kun je nog een keer de hap bellen en zeggen dat je toch graag langs wil komen.
Ik zou dat doen. Sterkte!
Heb je pijnstillers genomen? Heel suf, maar daar vraagt de HAP altijd naar. Als je al een stevige ibuprofen en paracetamol achter de kiezen hebt en de pijn komt daar nog doorheen, dan nemen ze dat serieuzer.

(Opvallend genoeg schijnen veel mensen met erge pijn de dokter te bellen maar nog geen pijnstiller geprobeerd te hebben. Als een pilletje helpt, is de pijn niet erg genoeg voor een spoedbezoek.)
Kan een organisme niet gewoon de normale krampen verergeren? En dus ook de bloeding.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Dus je bent nu heel erg duizelig en hebt nog steeds meer bloedverlies / buikpijn dan normaal?

Dan zou ik toch terugbellen en aangeven dat je je heel duizelig voelt en gezien wil worden.
Beter een keer teveel gecheckt dan te weinig.
Ik heb al paracetamol en ibuprofen op em de pijn wordt daar niet minder door. Dat ook tegen de hap gezegd maar zij vinden het geen spoed omdat het morgen al maandag is en ik naar m'n eigen huisarts kan.

Ja ik ben erg draaierig en moet continu op de wc blijven zitten vanwege de stolsels en het bloed. Heb ook steken in mijn bekken en achter mijn plasbuis.
Dan bel je toch nog een keer dat de klachten maar blijven aanhouden en hoe je je voelt?
Ruin it yourself.
Als je niet bekend bent met dit soort klachten zeker nog een keer bellen!
Chantelle40 schreef:
02-11-2025 20:25
Ik heb al paracetamol en ibuprofen op em de pijn wordt daar niet minder door. Dat ook tegen de hap gezegd maar zij vinden het geen spoed omdat het morgen al maandag is en ik naar m'n eigen huisarts kan.

Ja ik ben erg draaierig en moet continu op de wc blijven zitten vanwege de stolsels en het bloed. Heb ook steken in mijn bekken en achter mijn plasbuis.
Ik ben geen arts, maar zelf zou ik denk ik in dit geval wel aandringen op een afspraak deze avond.
Chantelle40 schreef:
02-11-2025 20:25

Ik ben geen arts, maar zelf zou ik denk ik in dit geval wel aandringen op een afspraak deze avond.
Nog maar een keer bellen dan. Zo kan je toch de nacht niet in?
Ik zou ook bellen. Op de wc moeten blijven zitten wegens stolsels is niet normaal.
Ik heb gebeld en ze blijven erbij dat ik morgen naar m'n eigen huisarts moet gaan.
Dan morgenochtend je huisarts bellen voor een afspraak. Kan je gelijk je andere klachten bespreken.
Ruin it yourself.
Er komt een vriendin slapen waarschijnlijk want ik wil even niet alleen zijn.
chantelle40 wijzigde dit bericht op 03-11-2025 01:58
5.26% gewijzigd
Maar als jij echt liters bloed verliest, moet je toch gewoon naar de HAP? Wel fijn dat er een vriendin komt, maar bij meer bloedverlies zou ik gewoon weer naar de HAP bellen hoor. En misschien even bijhouden hoeveel je verliest, door als je op het toilet zit in een maatbeker te bloeden.
Ongelooflijk zeg dat je niet gezien wordt. Als je zoveel bloed verliest is dat echt niet normaal.
Hoe vaak moet je een maandverband verwisselen?
Si abra la puerta hay lobos.
De Hap hier staat wel om bekend dat je halfdood moet zijn voordat je gezien wordt. Zeker op een zondagavond. Ik moet elk uur wisselen maar in mijn maandverband heb ik veel wc papier zitten want anders gaat het er binnen no time langs en doorheen. Ik denk dat ik vanaf half de nacht tot nu zeker anderhalve liter bloed ben verkoren, het komt uit m'n plasbuis en al. Ik heb op bed gelegen vandaag en heb dan een toilet emmer naast mijn bed staan, dat was één en al bloed. Maar gelukkig ben ik niet alleen. Ik krijg wel ook hoofdpijn. Mijn vriendin is woest op de hap en wil er eigenlijk gewoon met mij naartoe rijden maar ik ben bang dat ze dan boos worden daar en ik dan voor niks in de auto moet terwijl ik me zo ziek voel.
Blijven bellen. Echt.
Als het door de vleesconsumptie in je baarmoeder komt, komt het er natuurlijk niet via je plasbuis uit.

Hoor je de baby nog steeds huilen?
Ruin it yourself.
Bizar dat je niet langs mag komen. Ik denk dat ik allang in de auto had gezeten naar de spoedeisende hulp.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Venusss schreef:
02-11-2025 22:27
Blijven bellen. Echt.
Ja, lekker de lijn bezet houden voor echte spoeddingen.
Ze is 2x door de triage gegaan en 2x is gezegd dat het tot morgen kan wachten.
Ruin it yourself.
Bij een miskraam moet je bij vaker dan 1x per uur maandverband wisselen aan de bel trekken. Dus dat zou ik hier ook blijven doen, en heel concreet zeggen hoeveel bloed je verliest.

@moiren: wat een gemene opmerkingen over haar andere topic
Tavistock schreef:
02-11-2025 22:45
Bij een miskraam moet je bij vaker dan 1x per uur maandverband wisselen aan de bel trekken. Dus dat zou ik hier ook blijven doen, en heel concreet zeggen hoeveel bloed je verliest.

@moiren: wat een gemene opmerkingen over haar andere topic
Helemaal niet gemeen bedoeld hoor.

Ze is ongesteld, geen miskraam.
Ruin it yourself.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven