Overleden in showbizzland - deel 4
woensdag 22 juni 2022 om 08:52
...of overleden in andere publieke functies.. Nieuw topic!
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Voor de annalen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
en deel 3: entertainment/overleden-in-showbizzland ... start=3050
Such fun!1
vrijdag 7 november 2025 om 16:31
Ik ging even op X kijken naar dat berichtje van haar. Wat een debielen lopen er in de wereld rond zeg, alleen maar mensen die vragen "was ze gevaccineerd?" "Dus toch een prikje genomen" "ach ja, gevaccineerd, weer een wappie minder"
Dát is pas walgelijk!
OT, 76 was ze al.. Ik vond het een bijzondere vrouw, mooie laatste dag heeft ze gehad denk ik
Dát is pas walgelijk!
OT, 76 was ze al.. Ik vond het een bijzondere vrouw, mooie laatste dag heeft ze gehad denk ik
vrijdag 7 november 2025 om 16:31
Heerlijk toch om zo aan je eindje te komen?yasmijn schreef: ↑07-11-2025 15:56Dit scheef ze op X enkele uren voor haar dood:
Wat een fijne dag, huishouden boodschappen boswandeling 1 whiskeytje op het terras, thai food op het fornuis, en kijkend naar de prachtige grote maan, genietend van de Peer Gynt suite op de radio”, luidde het bericht van Holt. „Allemaal iets om blij van te worden, en dankbaar voor onverwachte geluksmomenten.”
vrijdag 7 november 2025 om 16:32
Ik denk niet dat ze was gevaccineerd, Viola was een wappie van het zuiverste waterlenthe_ schreef: ↑07-11-2025 16:31Ik ging even op X kijken naar dat berichtje van haar. Wat een debielen lopen er in de wereld rond zeg, alleen maar mensen die vragen "was ze gevaccineerd?" "Dus toch een prikje genomen" "ach ja, gevaccineerd, weer een wappie minder"
Dát is pas walgelijk!
vrijdag 7 november 2025 om 17:30
Ik wilde nog schrijven dat ze nu in ieder geval niet de vaccinaties de schuld konden geven want Viola wilde geen vaccinaties. Er staat zelfs in haar profiel op instagram: ongevaccineerd.
Maar zelfs dat weten dat soort vreselijke mensen op internet nog om te draaien naar; " heeft ze zeker toch een vaccinatie gehaald" alsof mensen ook niet gewoon dood kunnen gaan. Heel irritant dat soort wappies.
Maar zelfs dat weten dat soort vreselijke mensen op internet nog om te draaien naar; " heeft ze zeker toch een vaccinatie gehaald" alsof mensen ook niet gewoon dood kunnen gaan. Heel irritant dat soort wappies.
vrijdag 7 november 2025 om 17:59
Ach natuurlijk.
Heeft Catherine Keyl al gereageerd?
Ik keek vroeger altijd graag naar de 5 Uur Show
De laatste tijd kwam ik haar op social media vooral tegen als anti-corona-vaccinatie en FvD fan.
RIP Viola
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
vrijdag 7 november 2025 om 18:23
Nou echt als ik ervoor kon tekenen deed ik dat.
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
vrijdag 7 november 2025 om 19:51
Dat was precies hoe ze zelf ook was...ik snap echt de verontwaardiging niet, wappie van de bovenste plank.
Forum vD was blij met haar tijdens de corona, lekker gillen op hun podium toen.
zaterdag 8 november 2025 om 15:38