Heel Holland bakt 2025
zaterdag 1 november 2025 om 18:41
Morgen is het weer zover. Dan begint het nieuwe seizoen van Heel Holland bakt!
De kandidaten:
- Anne Fleur (28), strategisch adviseur in de zorg
- Anneke (59), een trotse oma
- Bianca (39), administratie
- Daan (30), product designer
- Jip (28), productmanager bij een bank
- Jurian (26), masterstudent Bio-Pharmaceutical Sciences
- Roos (26), net de kunstacademie afgerond
- Shai (43), cosmetisch arts
- Tom (30), accountmanager, daarnaast runt hij samen met broer en de poelierswinkel en boerderij
- Tracy (35), recruiter en mantelzorger
De kandidaten:
- Anne Fleur (28), strategisch adviseur in de zorg
- Anneke (59), een trotse oma
- Bianca (39), administratie
- Daan (30), product designer
- Jip (28), productmanager bij een bank
- Jurian (26), masterstudent Bio-Pharmaceutical Sciences
- Roos (26), net de kunstacademie afgerond
- Shai (43), cosmetisch arts
- Tom (30), accountmanager, daarnaast runt hij samen met broer en de poelierswinkel en boerderij
- Tracy (35), recruiter en mantelzorger
zondag 9 november 2025 om 21:04
Ja heel errrrg irrrrrritant.
Die loshangende haren
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 9 november 2025 om 22:41
Ik heb dat hetzelfde Courage
De man is te perfect gewoon: de looks, aardig, helpt anderen en maakt gewoon zelf ook steeds van die perfecte dingen. Dat in combinatie met zijn beroep staat me wat tegen. Omdat ik iemand ben die met een zesje genoegen neemt. Maar goed, ik sta ook niet in HHB
Nu ik het voorstelfilmpje van Jurian heb gezien heeft hij een streepje voor bij mij. Knap hoe hij kan oefenen voor de afleveringen in die studentenkeuken.
De man is te perfect gewoon: de looks, aardig, helpt anderen en maakt gewoon zelf ook steeds van die perfecte dingen. Dat in combinatie met zijn beroep staat me wat tegen. Omdat ik iemand ben die met een zesje genoegen neemt. Maar goed, ik sta ook niet in HHB
Nu ik het voorstelfilmpje van Jurian heb gezien heeft hij een streepje voor bij mij. Knap hoe hij kan oefenen voor de afleveringen in die studentenkeuken.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 12 november 2025 om 20:18
Ik ook en ik vind her jammer dat ze niet even een licht make upje opdoet. Zo rood op camera is toch niet nodig.PoesMinoes schreef: ↑09-11-2025 20:35Ik moet bij Anne Fleur steeds aan het liedje van Roxy Dekker denken.
Haar eerste taart vond ik er echt heel lekker uitzien. Wel verdiend dat ze meesterbakker is.
Ik ben benieuwd of het niveau van Shai zo hoog blijft of dat de rest inloopt.
woensdag 12 november 2025 om 22:38
Na aanleiding van je post ben ik foto’s gaan zoeken van Anne Fleur om te checken of we het over dezelfde persoon hebben.Flashy schreef: ↑12-11-2025 20:18Ik ook en ik vind her jammer dat ze niet even een licht make upje opdoet. Zo rood op camera is toch niet nodig.
Haar eerste taart vond ik er echt heel lekker uitzien. Wel verdiend dat ze meesterbakker is.
Ik ben benieuwd of het niveau van Shai zo hoog blijft of dat de rest inloopt.
Mij valt het rode helemaal niet op.
Misschien een hele andere discussie hoor, maar had je die opmerking ook gemaakt als een mannelijke deelnemer met een rood of bleek gezicht rondliep?
Of is het de feminist in mij die spoken ziet?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
woensdag 12 november 2025 om 23:48
Ja, sommige mannen hebben het ook. Ik snap dat niet helemaal. Je komt toch op beeld. Robert en Andre hebben wel iets op.ingelke_kepringelke schreef: ↑12-11-2025 22:38Na aanleiding van je post ben ik foto’s gaan zoeken van Anne Fleur om te checken of we het over dezelfde persoon hebben.
Mij valt het rode helemaal niet op.
Misschien een hele andere discussie hoor, maar had je die opmerking ook gemaakt als een mannelijke deelnemer met een rood of bleek gezicht rondliep?
Of is het de feminist in mij die spoken ziet?
Van die lange losse haren en baard kreeg ik trouwens de kriebels.
zondag 16 november 2025 om 20:41
Haha ik ook! Ik vind haar overigens een mooi naturel gezicht hebben, zie geen rood?PoesMinoes schreef: ↑09-11-2025 20:35Ik moet bij Anne Fleur steeds aan het liedje van Roxy Dekker denken.
zondag 16 november 2025 om 21:31
zondag 16 november 2025 om 21:41
Het zien van spoken ging niet alleen om Anne Fleur (niets bijzonders met haar gezicht), maar wat mij betreft überhaupt om het benoemen van 'onvolmaaktheden' die er niet zijn. Man of vrouw. Soms komt de feminist op voor beiden.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in