Uitje à la Caro (Efteling) of Light Safari (Beekse Bergen)
zondag 9 november 2025 om 20:37
Wij willen onze vaste oppas meenemen op een uitje in december. We zoeken een beetje uniek uitje (dierentuin, bioscoop etc) doet de oppas al vaker. Dus iets waar je maar één of enkele keren heen gaat & wat leuk is voor kindjes van 3, 4 en 6 jaar.
Caro en Light Safari hebben we voorgaande jaren gedaan. Heeft iemand nog leuke tips/suggesties hier toevallig?
Caro en Light Safari hebben we voorgaande jaren gedaan. Heeft iemand nog leuke tips/suggesties hier toevallig?
zondag 9 november 2025 om 21:48
Lumineuze avond zijn wij vorig jaar geweest met onze dochter van toen bijna 3 en zij vond het heel eng. Het waren ook best spannende scenario's moet ik zeggen.
Ik weet niet waar jullie wonen maar Wintertraum van Phantasialand is wel echt geweldig. Daar waren wij afgelopen winter ook en dat was prachtig met alle versiering en vuurwerk. Voor je jongste van 3 is er niet heel veel qua attracties maar die van ons heeft haar ogen uitgekeken met alle lichtshows, lampjes en figuren die rondlopen.
En anders is misschien iets als Disney on Ice leuk? Of een kerstmarkt in Duitsland bezoeken? Zo veel leuke dingen in deze periode.
Ik weet niet waar jullie wonen maar Wintertraum van Phantasialand is wel echt geweldig. Daar waren wij afgelopen winter ook en dat was prachtig met alle versiering en vuurwerk. Voor je jongste van 3 is er niet heel veel qua attracties maar die van ons heeft haar ogen uitgekeken met alle lichtshows, lampjes en figuren die rondlopen.
En anders is misschien iets als Disney on Ice leuk? Of een kerstmarkt in Duitsland bezoeken? Zo veel leuke dingen in deze periode.
zondag 9 november 2025 om 22:35
Dat is toch bijna hetzelfde als de light safari bij de beekse bergen?Lente19251003- schreef: ↑09-11-2025 21:57De avondopening van Ouwehands dierenpark in Rhenen met allemaal hele mooie lichtkunstwerken? Light nights heet dat.
maandag 10 november 2025 om 06:23
Dat is toch niet de vraag en daarbij doen ze dat misschien ook nog wel.Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑10-11-2025 00:06Waarom geef je haar niet een mooi samengesteld pakket? Met allerlei lekkere dingen en verse thee enz. Wellicht is ze daar net zo blij mee als met een verplicht uitje.
You can only succeed when there is room to fail.
maandag 10 november 2025 om 09:42
Precies dit doen we al jaren. Sinds vorig jaar geven we er een 'belevenis' bij en dat vinden ze erg leuk!Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑10-11-2025 00:06Waarom geef je haar niet een mooi samengesteld pakket? Met allerlei lekkere dingen en verse thee enz. Wellicht is ze daar net zo blij mee als met een verplicht uitje.
Kaarsjesavond bij Pantropica ziet er gaaf uit. Dat is helaas te ver om ze mee te nemen (komen uit de buurt van Tilburg), maar onthoud ik wel voor onszelf! Lumineuze avond, ook heel mooi. Dat is een uurtje. zal eens kijken of dat ook wat is voor onze kids.
Thanks voor de tips!
maandag 10 november 2025 om 10:48
Het is veel leuker om ervaringen te geven dan spullen!Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑10-11-2025 00:06Waarom geef je haar niet een mooi samengesteld pakket? Met allerlei lekkere dingen en verse thee enz. Wellicht is ze daar net zo blij mee als met een verplicht uitje.
Ik ga dit jaar ook weer naar Lumineuze nachten. Is echt heel mooi!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in