Zwanger worden…. Start 2025

02-01-2025 19:29 608 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi allemaal,

Wie van jullie heeft een wens om zwanger te worden in 2025? Hoelang ben je al gestopt met anticonceptie?

Wellicht leuk om elkaar op de hoogte te houden?

Ik ben in oktober 2022 gestopt met de pil. We wonen toen net een half jaar in ons nieuwe huis. Hebben al een dochter van nu 5 jaar en willen graag een broertje of zusje voor haar

Helaas wegens een burn out bij mijn partner en bij mezelf Long-covid hebben we alles on hold gezet en zijn we condooms gaan gebruiken voor en tijdens de eisprong.

Nu we beide zo goed al hersteld zijn willen we er in 2025 wel voor gaan.
Nou wij komen net terug uit het ziekenhuis! Ze kwam uit op 6;0 weken zwanger en dit is precies wat ik zelf ook had verwacht! En we hebben zelfs een kloppend hartje gezien 🥹 Meer dan dat konden we niet wensen voor vandaag, dus we zijn in ieder geval voorzichtig blij dat alles voor nu is zoals het moet zijn. Over twee weken weer terug naar het ziekenhuis en als het allemaal goed is, gaan we weer terug naar de verloskundige.

Wat fijn ook van jullie goede echo’s Groenekoffie en Kerstbal!

En hopelijk voor jullie ook snel goed nieuws Sterren en Ytje! Hoe voelen jullie je?
Wat fijn!! Ik vond onze baby op de echo al klein (denk 7+6) maar die van jullie was nog kleiner joh! Zo schattig hè dat hartje. Wij zagen hem ook.
Helaas, test vanmorgen negatief….
Mezelf weer laten opjutten omdat ik dacht vanalles te voelen, maar nee dus

Het is nog vroeg, ik verwacht menstruatie over paar dagen, maar ik weer uit de vorige ervaringen dat de early testen nu wel positief zouden moeten zijn als het zo is dus voor mij is het wel duidelijk deze ronde.

Ik ben benieuwd bij jou Sterren, hoe gaat het?
Aah nee, wat stom Ytje!! Zo jammer!!

Sterren, ik ben ook benieuwd hoe het bij jou is!
Jammer Ytje, maargoed ik blijf altijd hoop houden tot ik ongesteld ben. Vervelend hè zo die wachtdagen.

Bij mij is het vrijdagavond gekomen =(. Was echt super verdrietig maar gister na een hardloop rondje in het bos was ik het weer kwijt gelukkig. Nu die menstruatie ff uitzitten en dan maar weer op naar de volgende ronde volgens mij alweer de 9e of 10e poging ☹️. Gisteravond genoten van wijn vandaag van chocolade. Als ik ongesteld ben denk ik altijd nu kan ik weer ff die wijntjes nemen🤣. Herkennen jullie dat?
Wat stom, Sterren!! Had goede hoop voor je.
Hopelijk heb je lekker van je wijntje kunnen genieten!
Wat fijn Kerstbal!! En inmiddels alweer 8 weken dus, hoe voel je je?

Balen Ytje en Sterren ☹️ Ik was in principe ook gestopt met drinken behalve als ik ongesteld was haha! Dus heel herkenbaar. M’n vriend en ik gingen dan maar ff samen aan een borrel als het zo ver was 😂 Toch een beetje de positieve randjes opzoeken want het proces is zo lastig af en toe. Hopelijk heb je er lekker van genoten!
Gaat wel goed hoor. De normale kwaaltjes. Vorige week had ik een slechte week, maar dat was denk ik ook in combinatie met een aantal andere emotionele zaken die tegelijkertijd kwamen.
Maar kan niet wachten als ik straks wat minder misselijk en hopelijk ook wat minder moe ben.

Hoe is het bij jou?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven