Napraattopic 2025.9 met geklets
dinsdag 28 oktober 2025 om 10:17
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 15 november 2025 om 16:46
Net als met mode. Alles recyclet om de zoveel jaar weer, wordt alleen een hipper naampje op geplakt en gepresenteerd als iets wat (tegenwoordig iig) is ontdekt door de een of andere influencer op tt ofzo.
Elke 20 jaar in de herhaling maar hé! De nieuwe generatie heeft het wiel weer 's uitgevonden (zei ze zuur).
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 15 november 2025 om 16:53
Jawel. Omdat ik anders geen Yasmijn meer kon zijn. Het e-mailadres wat bijna 3 decennia aan Yasmijn gekoppeld zat, was kwijt.Lady*Voldemort schreef: ↑15-11-2025 16:40Zag ik dat nou goed ergens en heb je je ouwe nick laten anonimiseren? Dat had toch helemaal niet gehoeven??
Ik was het kwijt, de mods niet, voor de duidelijkheid
zaterdag 15 november 2025 om 17:02
Oh ik dacht dat die hoofdletter nog wel wat uitmaakte maar niet dus. Zonde hoor.
Graftak!
zaterdag 15 november 2025 om 17:06
Ja, het is wel zonde. Al mijn mooie schrijfsels zijn niet meer terug te vinden.Lady*Voldemort schreef: ↑15-11-2025 17:02Oh ik dacht dat die hoofdletter nog wel wat uitmaakte maar niet dus. Zonde hoor.
Nou ja, frisse schone lei op mijn oude dag
zaterdag 15 november 2025 om 18:27
De Phoenix is herrezen.Yasmijn schreef: ↑15-11-2025 13:30Hehehe, ik ben er weer. Een compleet nieuwe Yasmijn. Er restte mij niets anders dan een nieuw Yasmijnaccount aan te maken met een nieuw e- mailadres. Bijna 30 jaar heeft de oude yasmijn bestaan, zonder gedoe met wachtwoorden en mailadressen.
Marlijn mag op de reservebank voor noodgevallen.
"No bastard ever won a war by dying for his country. He won it by making the other poor dumb bastard die for his country.“
(George Patton)
(George Patton)
zaterdag 15 november 2025 om 18:46
Heb ik ook zin in.Lady*Voldemort schreef: ↑15-11-2025 18:44Nou inderdaad. Er is nou werkelijk niks te vinden waarvan ik denk ja daar moet ik eens op los.
zaterdag 15 november 2025 om 18:52
Dat klopt.
zaterdag 15 november 2025 om 19:27
Wij hebben onze sporen ruimschoots verdiend
Het is dodelijk saai hier. Nergens is het sappig of iets om in de aanval te gaan.
zaterdag 15 november 2025 om 21:55
zaterdag 15 november 2025 om 22:00
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in