Napraattopic 2025.9 met geklets
dinsdag 28 oktober 2025 om 10:17
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 14 november 2025 om 14:41
Solo: je hebt een afweging gemaakt en zeer zorgvuldig gehandeld. Die afweging had ook anders kunnen uitvallen. En verder eens met SirDidymus. Tuurlijk trek je het je aan (dat heb ik hier ook gehad)….
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
vrijdag 14 november 2025 om 15:44
vrijdag 14 november 2025 om 18:36
vrijdag 14 november 2025 om 18:37
vrijdag 14 november 2025 om 18:44
Dan moet je in je mail eerst naar de spam, daar staat dan een 'welkom bij viva' bericht dat je moet aanmerken als betrouwbaar, dan ga je naar je normale inbox en klik je het confirmatielinkje aan en als het goed is is je account dan goedgekeurd. Vervolgens plaats je een eerste bericht en dat staf je dan met de vraag of ze je bericht even willen goedkeuren. Zeker als je dat laatste doet op het moment dat er toch een relletje aan de gang is heb je dan best kans van slagen.noglangnietjarig schreef: ↑14-11-2025 18:37Hi Yas!
Ja snap ik, jij hebt nog een alter gelukkig.
Ik had onlangs een nieuwe nick aangemaakt: tijdelijknlnj, maar heb daar nóg geen goedkeuring van ontvangen.
Graftak!
vrijdag 14 november 2025 om 18:46
vrijdag 14 november 2025 om 18:47
Ik ben er al lang aan gewend. Als Yas weer Yas is reageer ik waarschijnlijk met een welgemeend 'en wie was jij dan?'
Graftak!
vrijdag 14 november 2025 om 19:00
Lady*Voldemort schreef: ↑14-11-2025 18:47Ik ben er al lang aan gewend. Als Yas weer Yas is reageer ik waarschijnlijk met een welgemeend 'en wie was jij dan?'
Hahaha. Ik heb echt bijna nooit in de gaten welke oude forumnaam bij wen nieuwe hoort. Ik vind het altijd knap dat anderen zo snel doorhebben...
Deze nieuwe nick dacht ik eerst heel naïef dat weten ze niet gelijk denk ik. Nou iedereen en zijn moeder had het direct door bijna...
vrijdag 14 november 2025 om 19:01
Lady*Voldemort schreef: ↑14-11-2025 18:47Ik ben er al lang aan gewend. Als Yas weer Yas is reageer ik waarschijnlijk met een welgemeend 'en wie was jij dan?'
vrijdag 14 november 2025 om 19:13
Ik niet. Maar ik heb ook nooit in de gaten welke oude forumnaam bij een nieuwe hoort.SirDidymus schreef: ↑14-11-2025 19:00Hahaha. Ik heb echt bijna nooit in de gaten welke oude forumnaam bij wen nieuwe hoort. Ik vind het altijd knap dat anderen zo snel doorhebben...
Deze nieuwe nick dacht ik eerst heel naïef dat weten ze niet gelijk denk ik. Nou iedereen en zijn moeder had het direct door bijna...![]()
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 14 november 2025 om 20:39
vrijdag 14 november 2025 om 21:03
SirDidymus schreef: ↑14-11-2025 19:00Deze nieuwe nick dacht ik eerst heel naïef dat weten ze niet gelijk denk ik. Nou iedereen en zijn moeder had het direct door bijna...![]()
Ik niet hoor.
Dit heb ik voor u getest.
vrijdag 14 november 2025 om 21:11
Dat werkt niet als je je oude ww niet meer weet.Lady*Voldemort schreef: ↑14-11-2025 21:01Ik snap ook echt niet waarom dat wachtwoordgedoe bij sommigen zo veel problemen oplevert. Ik maak altijd gewoon een nieuw wachtwoord aan en doorrrr. En ik ben echt geen wizzkid hoor![]()
Ja, opschrijven, ik weet het. Maar waar had ik dat opgeschreven?
Vanity of vanities; all is vanity
vrijdag 14 november 2025 om 21:15
Ik heb een systeem voor mijn wachtwoorden. Ik ga het hier niet uit de doeken doen, maar het werkt als een tiet. Soms vergis ik me maar dan is de volgende poging altijd raakPink-Freud schreef: ↑14-11-2025 21:11Dat werkt niet als je je oude ww niet meer weet.
Ja, opschrijven, ik weet het. Maar waar had ik dat opgeschreven?![]()
Graftak!
vrijdag 14 november 2025 om 21:19
Overigens vind ik het nog steeds stom dat het hier zo moet. Ik heb al honderd jaar hetzelfde wachtwoord bij DigiD en die doen nooit moeilijk, terwijl er daar privacygewijs wel iets meer op het spel staat dan op een stom ouwetaartenforum.
Maar goed, de ideeën over privacy zijn hier wel vaker een beetje gek, dat is onlangs maar weer gebleken.
Maar goed, de ideeën over privacy zijn hier wel vaker een beetje gek, dat is onlangs maar weer gebleken.
Graftak!
vrijdag 14 november 2025 om 21:24
Hier idem.Lady*Voldemort schreef: ↑14-11-2025 21:15Ik heb een systeem voor mijn wachtwoorden. Ik ga het hier niet uit de doeken doen, maar het werkt als een tiet. Soms vergis ik me maar dan is de volgende poging altijd raak![]()
Een systeem ook van ww noteren. Ondoorgrondelijk voor een ander, maar mijn kinderen kennen het, dus die kunnen t.z.t. mijn eventuele verscheiden komen melden.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 14 november 2025 om 21:26
Heel fijn voor onze gemoedsrust, iedereen zou iets moeten regelen
Ik denk dat mijn vent en/of mijn bestie dan weer een account aanmaken, speciaal om mij hier te herdenken
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in