Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 9)
woensdag 18 november 2020 om 16:43
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
De stand van zaken
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
Bezig met behandelingen
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder!
(Zwanger groepje 2016-2019)
.
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)
*Kasteelbewoner, Nerdella, Alaynee
Hartje gezien!
*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)
Bevallen
■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)
Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 8
| Wachten op start | |
| Prikken & slikken | Vanessakusje1987 |
| Wachten op cryo-tp | |
| In de wachtweken (testdatum) | Celenne |
Leuke en handige links:
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Info over SCRATCH-studie: https://www.freya.nl/scratch-studie-end ... cratching/
- Groepsblog: "IVF & ICSI weblog" → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject! Meeschrijven? Stuur een berichtje.
- Individuele blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
| Naam (leeftijd(v/m) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behan-deling | Status #cryo's |
Locatie |
| Vienna25 (33/32) |
eind 2014 | begin 2016 | Combi van factoren, vooral niet goed doorgankelijke eileiders, icsi2.1 mislukt | ICSI 2 | wachten op cryo-tp #nog 1cryo's | Belgie |
| MamaMaria81 (38/41) |
dichte eileider, PCOS, meerdere miskramen | ICSI 4 | wachten op start | |||
| Lauwie101 (29/30) |
2015 | 2017 | zeer slecht zaad, onr cyclus, icsi1 en icsi2 mislukt (2x tp) ICSI3 Gent geen tp | ICSI4 | wachten op start icsi4 | Spanje |
| DaisyLiz (30/31) |
dec 2014 | jan 2016 | PCOS, 2015 mk 7 wk, 2017 N* 19 weken. Via OI en IUI nu IVF. IVF 1 mislukt (6 cryo's, 5x tp, 1x biochemisch). Bezig met IVF 2 (2x biochemisch) | IVF 2 | 11 cryo's (nog 5 over) | UZ Gent, OLVG/UMC |
| Kasteelbewoner (?/?) |
2015 | ? | slechte zaadkwaliteit (spatader); icsi1 en 2 (geen cryo's) mislukt | ICSI 3 | zwanger, verlengde wachtweken | - |
| Neoflux (33/32) |
2019 | 2019 | erfelijk gen bij partner (50% kans op doorgeven) ,dus ICSI & PGD | PGD-ICSI 3 | pauze - later misschien ICSI 3 | |
| Maan1987 | 2012 | 2017 | PCOS + erfelijk gen (50% kans op doorgeven) | ICSI + +PGD |
wachten op start | UMC utrecht, Maastricht |
| Celenne | 2017 | 2018 | Extreem slechte zaadkwaliteit, 1x mk en 2x biochemisch uit ICSI 1. | ICSI 3 | cryo tp | |
| Nerdella | 2009 | 2010 | Meerdere miskramen/bbz, Factor V Leiden, verhoogde uNK-cellen. 4x IUI+1IVF | IVF 1 | zwanger, verlengde wachtweken | C&C Heinsberg (DL) |
| Vanessakusje1987 | 2018 | 2019 | oorzaak onbekend | IVF1 | prikken en slikken | UMCU |
| Blauwe_Kat | 2017 | 2019 | oorzaak onbekend, 6x IUI | IVF1 | 3e cryo-tp gehad, nog 4 over | |
| Bijtje92 (28/50) |
2017 | 2018 | Tese 8 rietjes | ICSI2 | ICSI mislukt (3 embryo's) | ICSI2: start dec 2020 |
| Rubyrubyruby | 2018 | 2019 | oorzaak onbekend, 6x IUI, 1x MA, IVF1 1xbbz | IVF1 | IVF1: nog 6 cryo's | |
| nieuwe schrijvers zijn altijd welkom |
(Zwanger groepje 2016-2019)
.
*Kasteelbewoner, Nerdella, Alaynee
*flipje2, 29 jan 2021, zwanger met ICSI+PGS (poging 1, tp3).
*Stipjepipje (30/36), 27 okt 2020, lage AMH (0,30)/hoge FSH(17), zwanger in ICSI2+ECD
*RoosjeT (39/47), okt 2020, sterk verminderde ovariele activiteit (begin overgang), zwanger in escape IUI (IVF1)
■ 2020
sofie87 (IVF2), Redcurls (IVF1), Depster (IVF1), Puk32 (ICSI3), windmolen (ICSI4), HD84 (ICSI1), Yaradreamz (ICSI3), Smurf112 (ICSI3)
■ 2019
Labgeek1990 (ICSI2+PGS), Biekkie (IVF2), Zot-83 (tweeling, ICSI+ECD), miekje-5 (icsi4)
■ 2018
syrah80 (IVF1), Flipje2 (ICSI2), Taart (IVF1), Rucio (IVF2), Leonie2006 (ICSI1), Twin84 (ICSI1), Tinkerbell (IVF/ICSI1), boulu (ICSI4), mssfiddler (IVF1), Lilly1980 (ICSI1), Dreamer02 (ICSI1), Selin26 (IVF1), Sef80 (IVF1), Chevrolet (spontaan), sofie87 (IVF1), angel (IVF1), freexx (IVF3), deni308 (ICSI2)
■ 2017
piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Voor het aanpassen van de tabel, vraag de ouwe rotten.
(Wachtwoord kan helaas niet openbaar worden gedeeld i.v.m. misbruik van het account!)
Link naar het vorige deel van dit topic: Deel 8
anoniem_253319 wijzigde dit bericht op 29-12-2020 09:17
7.60% gewijzigd
zaterdag 15 november 2025 om 18:29
Rouge wat ontzettend jammer. Sterkte 
Marjaantje ook jij sterkte met dit proces
. Ik kan me goed voorstellen dat je graag verder wil.
Perenboompje Dat klinkt heel goed! Vreselijk he, dat wachten?
Ik ga morgenochtend weer testen om te zien of het nog goed zit. Mijn echo staat gepland over ruim 3 weken (7+4). Zenuwslopend dit..
Marjaantje ook jij sterkte met dit proces
Perenboompje Dat klinkt heel goed! Vreselijk he, dat wachten?
Ik ga morgenochtend weer testen om te zien of het nog goed zit. Mijn echo staat gepland over ruim 3 weken (7+4). Zenuwslopend dit..
zondag 16 november 2025 om 06:58
zondag 16 november 2025 om 09:39
zondag 16 november 2025 om 15:47
Gefeliciteerd Frost, ziet eruit als een goede start. Ik had ook zo’n test en een heel hoog start hcg, desondanks ging het na een perfecte echo met kloppend hartje nog mis. Dat is het kutterige aan zwanger zijn, je hebt nooit écht zekerheid. Maar het ziet er voor nu wel veelbelovend uit.
@marjaantje @rouge @maeve knuffel voor jullie.
@perenboompje gefeliciteerd, ik hoop dat het deze keer wel goed gaat.
@marjaantje @rouge @maeve knuffel voor jullie.
@perenboompje gefeliciteerd, ik hoop dat het deze keer wel goed gaat.
donderdag 20 november 2025 om 15:26
Dat zou een mooi kerstcadeau zijn!
Ik heb gister de pillen om de miskraam op te wekken gehad. Behoorlijke krampen na een paar uur en ook bloedverlies maar geen opzienbarende hoeveelheid. Beetje als een normale menstruatie en dan niet eens een zwaardere dag. Had dus niet het idee dat het echt gelukt was. Vandaag in overleg met het ziekenhuis nog eens de pillen ingebracht (had al een extra dosis meegekregen) en hopen dat er nu meer gebeurt.
Ik heb gister de pillen om de miskraam op te wekken gehad. Behoorlijke krampen na een paar uur en ook bloedverlies maar geen opzienbarende hoeveelheid. Beetje als een normale menstruatie en dan niet eens een zwaardere dag. Had dus niet het idee dat het echt gelukt was. Vandaag in overleg met het ziekenhuis nog eens de pillen ingebracht (had al een extra dosis meegekregen) en hopen dat er nu meer gebeurt.
donderdag 20 november 2025 om 16:15
Spannend Broodkruimel! Ik ga heel erg voor je duimen!
Jeetje Marjaantje, wat naar dit voor je. Hoop dat dit snel achter de rug is voor je.
Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger. Nog mega pril. Mijn testen lopen nog steeds op en knallen nu echt donker. Denk dat het niet meer donkerder kan dus ik stop maar met testen. Maar vind dit allemaal erg stressvol en ben elke dag bang dat het misgaat.
Jeetje Marjaantje, wat naar dit voor je. Hoop dat dit snel achter de rug is voor je.
Ik ben vandaag precies 5 weken zwanger. Nog mega pril. Mijn testen lopen nog steeds op en knallen nu echt donker. Denk dat het niet meer donkerder kan dus ik stop maar met testen. Maar vind dit allemaal erg stressvol en ben elke dag bang dat het misgaat.
donderdag 20 november 2025 om 20:04
frost gefeliciteerd!
Marjaantje wat naar, hopelijk is het nu snel voorbij, sterkte!
Hier inmiddels begonnen met ronde 2 spuiten. Alleen wel het probleem dat mijn menstruatie (waar ik normaal de klok gelijk op kan zetten) nu in 1x al meer dan een week te laat is. Dus ben nu al bijna een week langer alleen decapeptyl aan het spuiten. Pas als ik ongesteld ben moet ik weer contact opnemen met het ziekenhuis en krijg ik te horen, wanneer ik ook met Gonal F moet gaan beginnen.
Marjaantje wat naar, hopelijk is het nu snel voorbij, sterkte!
Hier inmiddels begonnen met ronde 2 spuiten. Alleen wel het probleem dat mijn menstruatie (waar ik normaal de klok gelijk op kan zetten) nu in 1x al meer dan een week te laat is. Dus ben nu al bijna een week langer alleen decapeptyl aan het spuiten. Pas als ik ongesteld ben moet ik weer contact opnemen met het ziekenhuis en krijg ik te horen, wanneer ik ook met Gonal F moet gaan beginnen.
donderdag 20 november 2025 om 20:16
Jeetje Marjaantje, het zit je echt helemaal niet mee zeg. Wat ellendig dat het nog steeds niet achter de rug is allemaal.. Hoe zijn jullie er samen onder?
Spannend Frost, ik snap je angst. Duim met je mee
Op naar een mooi kerstcadeau Broodkruimel! Dat zou een leuke timing zijn zeg!
Arggh Groenebroek, wat frustrerend! Heb je veel klachten van de decapeptyl of dat (nog) niet?
Ik had vandaag de eerste follikelmeting, er groeien er ongeveer 6 (en daarnaast wat kleinere die heel misschien nog mee gaan doen), ik moet zaterdag weer terug voor een meting. Ik had het idee dat de echoscopiste liever wat meer had gehad, maar ik was er blij mee. Had al wel verwacht dat het minder zou zijn dan vorige pogingen omdat ik nu relatief minder stimuleer-spul krijg tov het vorige ziekenhuis, dus was blij dat het niet nóg minder was. Hoop dat hier onze 2e regenboogbaby tussen zit
Spannend Frost, ik snap je angst. Duim met je mee
Op naar een mooi kerstcadeau Broodkruimel! Dat zou een leuke timing zijn zeg!
Arggh Groenebroek, wat frustrerend! Heb je veel klachten van de decapeptyl of dat (nog) niet?
Ik had vandaag de eerste follikelmeting, er groeien er ongeveer 6 (en daarnaast wat kleinere die heel misschien nog mee gaan doen), ik moet zaterdag weer terug voor een meting. Ik had het idee dat de echoscopiste liever wat meer had gehad, maar ik was er blij mee. Had al wel verwacht dat het minder zou zijn dan vorige pogingen omdat ik nu relatief minder stimuleer-spul krijg tov het vorige ziekenhuis, dus was blij dat het niet nóg minder was. Hoop dat hier onze 2e regenboogbaby tussen zit
donderdag 20 november 2025 om 20:25
@broodkruimel, mwah gaat wel vandaag, gebeld met het ziekenhuis heb besloten om weer even een maandje pauze te nemen.
gezien ik over 4 weken het precies een jaar geleden is dat ik de eerste punctie had..
ben verdorie 4 jaar verder en nog niks.
groenebroek dat heb ik ook, zeg altijd als ik nu doodneerval wordt ik gewoon ongesteld volgende maand ja ik weet dat dat niet waar is, maar bedoel maar
@Marjaantje
gezien ik over 4 weken het precies een jaar geleden is dat ik de eerste punctie had..
ben verdorie 4 jaar verder en nog niks.
groenebroek dat heb ik ook, zeg altijd als ik nu doodneerval wordt ik gewoon ongesteld volgende maand ja ik weet dat dat niet waar is, maar bedoel maar
@Marjaantje
Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 20 november 2025 om 20:27
Weet niet echt of ik er klachten van heb. Heb vanaf zondag al het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kan worden (zeurende buik en rug).
Zou dinsdag de eerste echo hebben, maar dat gaat nu allemaal opschuiven mits ik dus nu eerst uberhaupt wel ongesteld wordt. Echt ruk, aangezien mijn 43e verjaardag ook begint te naderen.
Hoop dat er nog wat eitjes bijkomen MaeveS!
Zou dinsdag de eerste echo hebben, maar dat gaat nu allemaal opschuiven mits ik dus nu eerst uberhaupt wel ongesteld wordt. Echt ruk, aangezien mijn 43e verjaardag ook begint te naderen.
Hoop dat er nog wat eitjes bijkomen MaeveS!
vrijdag 21 november 2025 om 09:15
Dat klinkt aan de ene kant fijn marjaantje, stel dit is het… dan zou je er relatief makkelijk vanaf zijn maar aan de andere kant lijkt me (en is mijn ervaring ook met een chemische zwangerschap, laat staan als het later misgegaan is) dat er meer zou moeten komen met een miskraam. Ik hoop voor jou dat het alsnog gauw loskomt en je het een plekje kunt geven. Hoe kijk je naar de toekomst? Hoe voel je je erover?
Frost, het blijft spannend. Ook als je straks een goede echo hebt gehad. Fijn dat het nu iig goed lijkt te gaan
Echt zo typisch he, Groenebroek. Hopelijk komt het nu gauw op gang en kan je door
Bij mijn ziekenhuis behandelen ze t/m 41.
Voor jou ook spannende tijden MaeveS, hopelijk een mooie opbrengst
Rouge
Frost, het blijft spannend. Ook als je straks een goede echo hebt gehad. Fijn dat het nu iig goed lijkt te gaan
Echt zo typisch he, Groenebroek. Hopelijk komt het nu gauw op gang en kan je door
Voor jou ook spannende tijden MaeveS, hopelijk een mooie opbrengst
Rouge
vrijdag 21 november 2025 om 14:13
Dank iedereen voor de lieve berichten
Inmiddels begint de pijn en het bloedverlies na de tweede portie pillen wel af te nemen en er kwam nu ook wel wat meer mee dus heb er wat meer vertrouwen in dat het heeft gewerkt. Over twee weken een echo om te checken. Hoop wel echt dat het zo gelukt is en we verder kunnen.
Heb daar een beetje een wisselend gevoel over. Ik zie het wel als een goed teken dat er een innesteling is geweest, het kan dus wel. Maar ik vind het ook heel spannend: nog maar twee embryo's over. Mijn vriend staat er wat positiever in dan ik, die kijkt niet zo ver vooruit en ziet gewoon nog twee kansen. Maar ik maak me alvast zorgen over een eventuele punctie en over het feit dat we in het voorjaar verhuizen en dan veel verder van het ziekenhuis zitten dan nu en dat dat echt heel lastig wordt etc etc.
Maar probeer ook een beetje positief te blijven, misschien dat de volgende wel gewoon echt raak is en ik zwanger ben voor de verhuizing.
Waarschijnlijk slaan we de eerstvolgende ronde over als die echt rond de feestdagen valt. Dat wordt me teveel gedoe met ook nog alle familie dingen en ik denk dat ik die spanning ook wel kan missen tijdens het kerst vieren met een behoorlijk zwanger familielid.
Heb de afgelopen dagen wel gemerkt dat ik het lastig vind hoe veel dit traject op mij neer komt. Natuurlijk baalde mijn vriend ook van de miskraam en hij is lief voor me enzo, maar waar het voor hem een flink teleurstellend bericht was drie weken geleden, is het voor mij al drie weken zowel fysiek als mentaal een veel groter ding. Eerst het afwachten, vervolgens het opwekken. Ik merk dat ik het oneerlijk vind allemaal, herkennen mensen dat? Ik snap wel dat hij er niks aan kan doen natuurlijk en hij doet zijn best om er voor mij te zijn maar ergens knaagt het toch.
Sorry, het is een heel verhaal geworden..
Frost, zo fijn dat de testen op blijven lopen maar snap dat je enorm in spanning zit. Heb je al een afspraak voor een echo?
Groenebroek, wat frustrerend dat het zo op zich laat wachten. Hopelijk begint het snel!
MaeveS, fijn dat het aantal je meeviel. Zou mooi zijn als er nog een paar mee gaan doen!
Rouge
het is nogal wat, vier jaar. Kan me voorstellen dat je even een pauze inlast.
Inmiddels begint de pijn en het bloedverlies na de tweede portie pillen wel af te nemen en er kwam nu ook wel wat meer mee dus heb er wat meer vertrouwen in dat het heeft gewerkt. Over twee weken een echo om te checken. Hoop wel echt dat het zo gelukt is en we verder kunnen.
Heb daar een beetje een wisselend gevoel over. Ik zie het wel als een goed teken dat er een innesteling is geweest, het kan dus wel. Maar ik vind het ook heel spannend: nog maar twee embryo's over. Mijn vriend staat er wat positiever in dan ik, die kijkt niet zo ver vooruit en ziet gewoon nog twee kansen. Maar ik maak me alvast zorgen over een eventuele punctie en over het feit dat we in het voorjaar verhuizen en dan veel verder van het ziekenhuis zitten dan nu en dat dat echt heel lastig wordt etc etc.
Maar probeer ook een beetje positief te blijven, misschien dat de volgende wel gewoon echt raak is en ik zwanger ben voor de verhuizing.
Waarschijnlijk slaan we de eerstvolgende ronde over als die echt rond de feestdagen valt. Dat wordt me teveel gedoe met ook nog alle familie dingen en ik denk dat ik die spanning ook wel kan missen tijdens het kerst vieren met een behoorlijk zwanger familielid.
Heb de afgelopen dagen wel gemerkt dat ik het lastig vind hoe veel dit traject op mij neer komt. Natuurlijk baalde mijn vriend ook van de miskraam en hij is lief voor me enzo, maar waar het voor hem een flink teleurstellend bericht was drie weken geleden, is het voor mij al drie weken zowel fysiek als mentaal een veel groter ding. Eerst het afwachten, vervolgens het opwekken. Ik merk dat ik het oneerlijk vind allemaal, herkennen mensen dat? Ik snap wel dat hij er niks aan kan doen natuurlijk en hij doet zijn best om er voor mij te zijn maar ergens knaagt het toch.
Sorry, het is een heel verhaal geworden..
Frost, zo fijn dat de testen op blijven lopen maar snap dat je enorm in spanning zit. Heb je al een afspraak voor een echo?
Groenebroek, wat frustrerend dat het zo op zich laat wachten. Hopelijk begint het snel!
MaeveS, fijn dat het aantal je meeviel. Zou mooi zijn als er nog een paar mee gaan doen!
Rouge
vrijdag 21 november 2025 om 14:46
@Marjaantje, precies wat jij beschrijft voel ik ook..
al die onderzoeken, prikken spuiten, controles iedere keer die staaf in je doos, met geknepen benen klaar zitten voor de terugplaatsing, iedere keer hopen dat het gelukt is, de woede, verdriet die je voelt wanneer kut menstruatie doorbreekt of de angst voor een miskraam
ik vind het ook vreselijk lastig en merk ik ook soms kwaad wordt,
nh het wordt mijn 2de pauze in een jaar, ik had in april ook al (noodgedwongen) een pauze ingelast van een paar maanden.
en ja nu weer ook vanwege de aankomende feestdagen en ik merk ook dat ik een beetje op ben...
eigenlijk heb ik 2 jaar verspild door naar een '' ander'' ziekenhuis te gaan, zij hadden een wachttijd van 2 weken, waarbij de rest bijna 4 maanden was.
en vervolgens moest ik het nog een jaar gaan proberen zonder succes (mind you was toen al een jaar bezig) heb ook een spoeling gekregen en toen pas (na een hoop gezeur van mijn kant) werd ik doorverwezen wordt nog kwaad als ik er aan denk ik.
al die onderzoeken, prikken spuiten, controles iedere keer die staaf in je doos, met geknepen benen klaar zitten voor de terugplaatsing, iedere keer hopen dat het gelukt is, de woede, verdriet die je voelt wanneer kut menstruatie doorbreekt of de angst voor een miskraam
ik vind het ook vreselijk lastig en merk ik ook soms kwaad wordt,
nh het wordt mijn 2de pauze in een jaar, ik had in april ook al (noodgedwongen) een pauze ingelast van een paar maanden.
en ja nu weer ook vanwege de aankomende feestdagen en ik merk ook dat ik een beetje op ben...
eigenlijk heb ik 2 jaar verspild door naar een '' ander'' ziekenhuis te gaan, zij hadden een wachttijd van 2 weken, waarbij de rest bijna 4 maanden was.
en vervolgens moest ik het nog een jaar gaan proberen zonder succes (mind you was toen al een jaar bezig) heb ook een spoeling gekregen en toen pas (na een hoop gezeur van mijn kant) werd ik doorverwezen wordt nog kwaad als ik er aan denk ik.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in