Het Sinterklaasjournaal
maandag 10 november 2025 om 17:53
Spot de BN'er, lach mee om de woordgrappen en verwijzingen en speculeer over het verloop van de verhaallijnen.
Ik heb er zin in!
sabeltandcavia wijzigde dit bericht op 10-11-2025 18:29
Reden: afbeelding toegevoegd op verzoek
Reden: afbeelding toegevoegd op verzoek
17.14% gewijzigd
Ik vind hier dingen van.
donderdag 20 november 2025 om 20:27
donderdag 20 november 2025 om 23:28
vrijdag 21 november 2025 om 08:29
Wauw! Dat had ik nooit gezien! Ik vind die Piet leuk! Maar haar in Woeste grond echt vreselijk. Goede actrice dus!
zaterdag 22 november 2025 om 07:53
Ik moet zeggen dat ik het Sinterklaasjournaal wat tegen vind vallen dit jaar. Ik kan de vinger er niet precies op leggen maar ik denk dat het de verhaallijn is die ik tegen vind vallen.
Ik zou het ook leuker vinden als er meer van de pieten enzo te zien is i.p.v. sommige andere journaal dingen, die ik niet zo boeiend vind (dingen met Jan Boel en Brigitte Kaandorp wel leuk, maar die zijn helaas dit jaar nog niet te zien geweest).
Ik zou het ook leuker vinden als er meer van de pieten enzo te zien is i.p.v. sommige andere journaal dingen, die ik niet zo boeiend vind (dingen met Jan Boel en Brigitte Kaandorp wel leuk, maar die zijn helaas dit jaar nog niet te zien geweest).
zaterdag 22 november 2025 om 08:38
zaterdag 22 november 2025 om 20:38
Oh ja! Bedankt
zaterdag 22 november 2025 om 21:16
Ik vind, dat ze de puzzel vd burgemeester eindelijk weer compleet hadden, en nu weer verspreid in zakken hebben gedaan, een beetje erg overdreven. Nu worden zeker alle stukjes weer over het land verspreid en moeten ze weer ingeleverd worden?
Vergezocht hoor.
Wat ik wel erg grappig vind, dat er in onze zak op 5 december 3 puzzels zitten. Twee voor dochter en mezelf omdat we erg van puzzelen houden (Jan v Haasteren 1500). En voor zoon (en man) een puzzel v een eigen foto van hen samen met een gevangen grote vis.
Nooit zoveel puzzels gehad met pakjesavond en juist nu vertellen ze de hele tijd dat ze puzzels gaan weggeven.
Vergezocht hoor.
Wat ik wel erg grappig vind, dat er in onze zak op 5 december 3 puzzels zitten. Twee voor dochter en mezelf omdat we erg van puzzelen houden (Jan v Haasteren 1500). En voor zoon (en man) een puzzel v een eigen foto van hen samen met een gevangen grote vis.
Nooit zoveel puzzels gehad met pakjesavond en juist nu vertellen ze de hele tijd dat ze puzzels gaan weggeven.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in