Armband Rebel and Rose
zaterdag 22 november 2025 om 19:05
Ik kwam in een juwelier armbanden van Rebel and Rose tegen. Precies wat ik mooi vind. Maar ik ben op zoek naar een armband die ik gewoon dag en nacht (ook tijdens douchen en zo) aan kan houden.
Kan dat met deze armbanden? Of zijn ze kwetsbaar? Ik snap dat ze niet het eeuwige leven hebben, maar als ze na 3 weken al verkleurd of gebroken zijn zou dat natuurlijk jammer zijn...
Heeft iemand toevallig zo'n armband die mijn vraag kan beantwoorden?
(De dame in de juwelier bleef maar tja, ja, uh. Daar kwam ik niet echt mee verder).
Kan dat met deze armbanden? Of zijn ze kwetsbaar? Ik snap dat ze niet het eeuwige leven hebben, maar als ze na 3 weken al verkleurd of gebroken zijn zou dat natuurlijk jammer zijn...
Heeft iemand toevallig zo'n armband die mijn vraag kan beantwoorden?
(De dame in de juwelier bleef maar tja, ja, uh. Daar kwam ik niet echt mee verder).
zaterdag 22 november 2025 om 19:22
Van de site zelf:
Hoe kan ik mijn Rebel & Rose sieraad onderhouden?
Wil jij zo lang mogelijk plezier hebben van je sieraden? We geven je graag een aantal tips:
Zorg dat je sieraden niet in contact komen met vocht. Doe ze dus af als je bijvoorbeeld gaat douchen, schoonmaken, sporten of zonnen, en bewaar ze in een droge ruimte.
Wil jij zo lang mogelijk plezier hebben van je sieraden? We geven je graag een aantal tips:
Zorg dat je sieraden niet in contact komen met vocht. Doe ze dus af als je bijvoorbeeld gaat douchen, schoonmaken, sporten of zonnen, en bewaar ze in een droge ruimte.
Honey, you should see me in a crown
zaterdag 22 november 2025 om 22:21
Klopt. Maar Airforcejassen mag je ook niet wassen/stomen/strijken/drogerdrogen/etc. Nou is al dat laatste niet nodig, maar de wasmachine is echt geen probleem.Eurus schreef: ↑22-11-2025 19:22Van de site zelf:
Maar misschien moet ik het er maar gewoon op wagen. Ze kosten tenslotte ook geen fortuin!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in