Geld & Recht alle pijlers

Black friday 2025

12-11-2025 06:49 53 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De elektrische tandenborstel van Nelleman is bezweken.

Het gesprek kwam daarna op Black Fridaydeals. Ga jij aanbiedingen bekijken (als het al aanbiedingen zijn) en/of heb je zaken op je lijstje staan?

Hier dus: een tandenborstel en bordspelprijzen om in de gaten te houden.
Appletje schreef:
12-11-2025 16:19
De stoppen vliegen er uit als er ondeugdelijke apparaten worden aangesloten. Niet andersom.

Je kunt ook een verouderde stoppenkast hebben met te weinig vermogen voor je huishouden. Maar begrijp van de poster dat dat niet het geval was.
Ik ben op zoek naar een nieuwe winterjas. Ik vind hem nu nog wat te prijzig, hoop dat hij met BF goedkoper is.
Nou, de nieuwe tandenborstel is onderweg.
Nu nog een keuze maken of en waar ik een matras koop.
Shoefresh voor de stinkende natte voetbalschoenen van de kinderen. En met Singlesday een nieuwe winterjas voor mijn zoon. Kinderen zijn ook allebei jarig in de komende maanden dus ik kijk wel of de cadeaus van hun lijstje dan wat goedkoper zijn.
MaeveS schreef:
12-11-2025 07:03
Hier ook op zoek naar een nieuwe elektrische tandenborstel!
Mijn laatste elektrische tandenborstel is een eigen merk van Trekpleister. Geen toeters en bellen, gewoon poetsen. Voor 15 euro bevalt die mij prima.
Hoi, kom binnen en fijn dat je er bent.
Alles goed? Wat zit je haar leuk!
Wil je koffie?

ik heb black friday gekocht, in de aanbieding, dat dan wel weer
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Ik kreeg een mail van HBO, nu een jaar lang €2,99/maand. Besloten abonnement weer te activeren.
Netflix onlangs stopgezet.
grenada schreef:
15-11-2025 15:48
ik heb black friday gekocht
Je zal het wel druk hebben dan nu
Nu black friday zo'n ding is gaan we donderdag dan ook Thanksgiving Day vieren?
Appletje schreef:
25-11-2025 17:22
Nu black friday zo'n ding is gaan we donderdag dan ook Thanksgiving Day vieren?
Met een dikke kalkoen in de oven? :lol: (toch?)

Maar ik hoop niet dat dat ook nog eens overwaait naar NL!

Halloween heb ik al niets mee en sorry heb ook niets met Valentijnsdag.
Pieremachochel
Tot nu toe wasstrips gekocht, daar was mijn voorraad een aardig eind van op. Twee weken geleden mijn winkelmandje al gevuld en naar de prijs gekeken. De 20% korting ging ook echt van die prijs af.
Verder nog wat Blond Amsterdam items met korting gekocht.
Kleding koop ik niet met BF, die komen snel genoeg daarna in de sale en die is vaak hoger dan de BF korting.
apppie schreef:
12-11-2025 07:50
Ik koop altijd een jaarvoorraad tandpasta, want die ik gebruik is alleen met Black Friday 2+3 gratis.
Ik heb hier nog twee potten haarmasker aan toegevoegd, die is echt de allerbeste maar duur. Bijna een tientje goedkoper nu :yes:
En een nieuw dekbed en navullingen voor mijn Wilkinson scheermes, die waren voor de helft.
Mijn slaapkamer had een upgrade nodig dus ik heb twee houten nachtkastjes in dezelfde vintagestijl als mijn ladekast gekocht. Een velvet en een katoensatijnen dekbedovertrek en een hoogpolig vloerkleed. Het is heel warm en gezellig nu.
Ik moet nog even kijken wat ik precies moet aanvullen qua drogisterij artikelen en waar een echt leuke korting op zit die je niet normaal ook al regelmatig hebt. Maar ik had al maanden een paar sneakers op het oog en mijn nep ugg sloffen waren versleten. Beide gekocht met 50% of 30% korting. Gisteren kerstcadeautjes besteld omdat ze het in de winkels niet meer hadden. Ook een leuke korting zodat ik wat extra's erbij kan doen.

Tja met sommige dingen wacht ik bewust op black friday, als het even kan wachten, maar houd ik wel in de gaten of iets een echt leuke korting is of niet.
Wij gaan waarschijnlijk een grote lading design lampen aanschaffen. We wonen al een jaar met veel nieuwbouw-peertjes in huis en de lampen die we op het oog hebben zijn allemaal 20% korting. Denk dat we wel 1000,- gaan uitsparen maar het blijft wel even slikken om alles dan in 1 keer te kopen 😅
En verder nieuwe bh’s gekocht die op de planning stonden en wat Sint kadootjes voor de kinderen.
Ik heb een wat duurder dekbedovertrek gekocht, ter vervanging van een versleten exemplaar. Die had ik al een tijdje nodig, wist ook al welke, vorige week nog normale prijs en nu 30% eraf. Echte korting wel.

Op mijn lijstje staat nog een nieuwe eetkamerstoel, ik debk niet dat er een aanbieding komt maar ik hoop het wel.
Matras besteld via Bol
En 18 kilo kattenbrokken bij zooplus
(Heb Nu al wel te doen met de bezorger)

Ik ben te vreden
Philips stoom airfryer bij Bol aangeschaft. Ik ben benieuwd
Mijn wasmachine heeft het precies op Black Friday begeven en ik heb meteen een nieuwe gekocht. Het was een Black Friday deal, maar ik heb niet gezien hoe de prijs hiervoor was, dus geen idee of ik echt geluk heb gehad.
Ik heb een boodschappenmand gekocht

Afbeelding

Voornamelijk voor in de caravan. We lopen heel vaak even de supermarkt in op vakantie om eten te halen voor die avond. Neem dan geen mandje de winkel mee in, want dat dragen we wel. Uiteindelijk lopen we met onze handen vol die winkel door en is het super onpraktisch. Dus nu deze maar gekocht, zodat ik altijd een mandje bij heb :)
Pioen00 schreef:
25-11-2025 10:33
Je zal het wel druk hebben dan nu
ach, ik ben het gewend. ik heb ook pasen en pinksteren al gekocht
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
Ik heb een Dyson V15s Detect submarine gekocht (steelstofzuiger met dweilfunctie) van 949 euro voor 599 euro. Prijswatch bekeken via Tweakers, dus een echt goede deal.
Wilde al heel lang een Dyson steelstofzuiger, erg blij mee.

En nieuwe leren laarzen, van 229 euro voor 183 euro.
Ik was de hele week zo goed bezig, maar ben vandaag gezwicht en heb heel veel dingen gekocht die ik niet nodig heb.
Ik heb vandaag mijn shampoo en conditioner voorraad weer aangevuld. Had nog wel 1,5 fles staan maar 2+3 gratis is een mooie deal en dan hoef ik er voorlopig niet meer aan te denken. Wilde ook mijn deo aanvullen maar dat bleek nog niet echt nodig. Tandpasta en showergel heb ik nog genoeg voor minstens een half jaar. Mijn dagcreme was helaas niet in de aanbieding.
Vind het altijd wel fijn om die basis dingen gewoon op voorraad te hebben.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven