Vinted topic - 3
dinsdag 23 april 2024 om 09:29
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 1
* Deel 2
In this mad house we must all survive
woensdag 26 november 2025 om 15:19
Oh he wat irritant. Hoop voor je dat Vinted het oplost!Henk-und-Roelie schreef: ↑26-11-2025 15:06Yes, en de bh stond in de juiste maat voor mij op Vintend. Bij het maken van de foto's voor Vinted klachtenregeling kwam ik erachter dat de bh ook nog eens beschadigd was.
Vervelend, want op zich leek het mij een fijne bh van zacht katoen, zonder beugels, padding en andere onzin![]()
woensdag 26 november 2025 om 15:31
Nou hè! Maar ik geloof echt in eerlijk duurt het langst, dus karma komt haar kant nog wel op.
woensdag 26 november 2025 om 18:11
woensdag 26 november 2025 om 19:27
Henk-und-Roelie schreef: ↑26-11-2025 18:11Slim dat verkoopsters zichzelf met de kleding aan op Vinted zetten en AI de foto's laat polijsten.
Ik ben nu trouwens op een ruzie gestuit tussen twee Vinties die elkaar bestoken met slechte reviews. Het is net een soap![]()
Namen, namen!
Such fun!1
woensdag 26 november 2025 om 20:00
woensdag 26 november 2025 om 20:07
Ik zal jouw tip hier ook maar eventjes plaatsen n.a.v., heden gevonden leed/soap op Vinted.
Hier volgt een waarschuwing:
~Sinds vandaag gaat er een waarschuwing uit om geen bikinibroekjes te kopen op Vinted~
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
woensdag 26 november 2025 om 20:37
Henk-und-Roelie schreef: ↑26-11-2025 20:07Ik zal jouw tip hier ook maar eventjes plaatsen n.a.v., heden gevonden leed/soap op Vinted.
Hier volgt een waarschuwing:
~Sinds vandaag gaat er een waarschuwing uit om geen bikinibroekjes te kopen op Vinted~
Such fun!1
woensdag 26 november 2025 om 20:40
Arme Lemoos, ben je alle reviews van TNC gaan doorspitten?LemoosGaatDoor schreef: ↑26-11-2025 20:22Hoe dan? Er zijn alleen al zo’n 9+ pagina’s aan lui met de naam ‘TNC’. Niet nieuwsgierig hoor![]()
De bikinibroekjesrel op Vinted is van twee andere Vinties.
Night after night who treats you right
woensdag 26 november 2025 om 22:00
TCN: The Collection Now. En ze is echt een b.i.t.c.h.LemoosGaatDoor schreef: ↑26-11-2025 20:22Hoe dan? Er zijn alleen al zo’n 9+ pagina’s aan lui met de naam ‘TNC’. Niet nieuwsgierig hoor![]()
woensdag 26 november 2025 om 22:20
Het is TCN: thecollectionnow (met 1609 reviews)Henk-und-Roelie schreef: ↑26-11-2025 20:40Arme Lemoos, ben je alle reviews van TNC gaan doorspitten?![]()
Het gaat om een blauwe top van Munthe maat 34 met korte mouwen. Die heb ik in juni van haar gekocht voor 20,-. Het gaat me niet om het geld nu, maar om het principe. Dat doe je gewoon niet! Iets verkopen en dan op nieuw plaatsen wanneer je het krijgt teruggestuurd omdat er iets mis is gegaan met de verzending. Lekker dubbel cashen.
donderdag 27 november 2025 om 07:36
Het is niet netjes inderdaad. Maar dat er met een verzending iets mis gaat, dat gebeurt en dat ligt niet aan de verkoopster. En ik vind dat Vinted daar in principe netjes mee omgaat.1880 schreef: ↑26-11-2025 22:20Het is TCN: thecollectionnow (met 1609 reviews)
Het gaat om een blauwe top van Munthe maat 34 met korte mouwen. Die heb ik in juni van haar gekocht voor 20,-. Het gaat me niet om het geld nu, maar om het principe. Dat doe je gewoon niet! Iets verkopen en dan op nieuw plaatsen wanneer je het krijgt teruggestuurd omdat er iets mis is gegaan met de verzending. Lekker dubbel cashen.
Wel raar dat hij op in ontvangst genomen stond bij jou. Dat kun je toch alleen zelf gedaan hebben? Of Vinted heeft het gedaan. Daar zou ik me op richten, naar Vinted toe, in je klacht.
Ik heb hier ook een item teruggekregen en weer in de verkoop staan. Ik heb wel aan de koopster gevraagd of zij het nogmaals wilde kopen, maar ze had het al ergens anders gevonden en gekocht. Dus staat het er weer op. Zij heeft natuurlijk wel haar geld teruggekregen en ik mijn artikel, dus netjes zo.
donderdag 27 november 2025 om 10:10
Haha, jullie maken me eigenlijk wel nieuwsgierigHenk-und-Roelie schreef: ↑26-11-2025 20:40Arme Lemoos, ben je alle reviews van TNC gaan doorspitten?![]()
donderdag 27 november 2025 om 11:52
Je kunt toch maar 1 review bij elkaar achter laten en maar 1x op een review reageren?Henk-und-Roelie schreef: ↑26-11-2025 18:11Slim dat verkoopsters zichzelf met de kleding aan op Vinted zetten en AI de foto's laat polijsten.
Ik ben nu trouwens op een ruzie gestuit tussen twee Vinties die elkaar bestoken met slechte reviews. Het is net een soap![]()
donderdag 27 november 2025 om 12:01
1880 schreef: ↑26-11-2025 22:20Het is TCN: thecollectionnow (met 1609 reviews)
Maar als jij het niet ontvangen hebt krijg je toch gewoon geld terug?
donderdag 27 november 2025 om 12:19
donderdag 27 november 2025 om 22:40
Ik heb al 2x gehad dat ik letterlijk een paar seconden na de melding dat de verkoper het gestuurd had, de melding kreeg dat ik het had ontvangen en dat ik 2 dagen de tijd had om een eventueel probleem te melden. Ik heb beide keren wel m’n geld terug gekregen, maar dat was nog een heel gedoe. Moest een formulier invullen en heb meerdere berichten moeten sturen voor het in orde was.
De eerste keer ging het pakket terug naar de verkoper en heb ik het opnieuw gekocht, de tweede keer is het pakket nooit meer boven water gekomen.
Het kan dus wel dat een pakket wordt aangegeven als in ontvangst genomen terwijl je dat zelf niet gedaan hebt.
De eerste keer ging het pakket terug naar de verkoper en heb ik het opnieuw gekocht, de tweede keer is het pakket nooit meer boven water gekomen.
Het kan dus wel dat een pakket wordt aangegeven als in ontvangst genomen terwijl je dat zelf niet gedaan hebt.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in