Cozy kleurboeken voor volwassenen.

27-11-2025 14:54 30 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wil weer wat meer gaan kleuren en had laatst een kleurboek gekocht maar ik had zoiets van ik wil wat simpelers en kwam dus uit op de cozy kleurboeken van o.a. Jade Summer en Coco Wyo. Wat zijn er veel opties zeg!

Welke vinden jullie het leukst? En kleuren ze fijn?
Ken je deze?
Cozy-er dan dit wordt het bijna niet!
die van coco wyo zijn heel leuk! kleurt ook fijn als je alcohol markers gebruikt
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
Ik ga ook kijken naar Cozy! Kreeg de tip ze via Temu te kopen, want fractie van de prijs in de winkel, maar wil liever geen Temu. Bij Bol schijnen ze ook goedkoper te zijn dan in winkel.

Kreeg ook het advies alcohol markers te gebruiken ipv aqua. Bij de laatste gaat papier sneller kapot. Bij alcohol is de tip er een papiertje achter te doen ivm doordrukken van de kleur.
Sterrenstof74 schreef:
27-11-2025 17:41
Ik ga ook kijken naar Cozy! Kreeg de tip ze via Temu te kopen, want fractie van de prijs in de winkel, maar wil liever geen Temu. Bij Bol schijnen ze ook goedkoper te zijn dan in winkel.

Kreeg ook het advies alcohol markers te gebruiken ipv aqua. Bij de laatste gaat papier sneller kapot. Bij alcohol is de tip er een papiertje achter te doen ivm doordrukken van de kleur.
Dan koop je ze via Bol via Temu...
Ik heb er uiteindelijk 3 gekocht bij Ali omdat ik niet kon kiezen:
Cozy Japan
Cozy Europe
Girl moments

Wat ik er van begreep, toen ik er meer over las, zijn de originele van coco wyo via amazon gedrukt en uitgegeven. Weet niet of dat Jade Summer ook is. Bij bol zijn ze inderdaad wat goedkoper en in de winkel kosten ze het dubbele maar dat is volgens mij een andere uitgever en wellicht dikker papier?
Irma_3110 schreef:
27-11-2025 18:02
Dan koop je ze via Bol via Temu...
Ben ik ook van plan. Deelde alleen de tips die ik gekregen had :-|
Jaa leuk! Ik heb erg veel verschillende cozy kleurboeken! Waar mee wil je ze gaan inkleuren? Mijn tip is twinmarkers op alchohol basis! Kun je bij de Action halen. Deze kleuren mooi en en kan je mooi mee blenden en schaduwen maken. De stiften op waterbasis geven vlekken en strepen en dat vind ik zonde. Het staat er op of het water of alchohol basis is.

Als je bang bent dat het doordrukt dan leg je er gewoon een a4tje onder. Doe ik ook altijd. En er druk dan geen kleur door.
sunnyflower wijzigde dit bericht op 27-11-2025 18:58
Reden: Extra tip
15.01% gewijzigd
Leuk account om te volgen op insta is relaxing_coloring_book1
KatjaSasja schreef:
27-11-2025 19:06
Leuk account om te volgen op insta is relaxing_coloring_book1

Ik kan echt blijven kijken hiernaar... wat een goeie stiften ook.
Such fun!1
Als je via Temu besteld krijgt de maker van de kleurboeken dus 0 euro.
Temu boeken zijn nep.

Bij de bruna/readshop liggen ze ook!
CocaCola schreef:
27-11-2025 22:31
Temu boeken zijn nep.

Precies. Ik bestel daarom ook echt niet bij Temu etc. Maar koop de kleurboeken gewoon in de winkel. Dan heb je ook veel fijner papier.
CocaCola schreef:
Temu boeken zijn nep.

Ben ook van plan om als ik het leuk blijf vinden ik wel de echte ga kopen.
En ik heb deze markers van de action maar dan de set met 40 stuks:
https://www.action.com/nl-nl/p/3216780/ ... uamarkers/
CocaCola schreef:
Temu boeken zijn nep.

Buiten dat vaak fouten in de tekeningen en het papier heel erg dun . Collega had ze daar besteld en scheelt echt ook met kleuren .

Coco wyo en didi Plums zijn bij mij favoriet
Fuzzy meowvies is ook leuk zijn filmscenes
Graze schreef:
27-11-2025 23:07
Ben ook van plan om als ik het leuk blijf vinden ik wel de echte ga kopen.
En ik heb deze markers van de action maar dan de set met 40 stuks:
https://www.action.com/nl-nl/p/3216780/ ... uamarkers/
Dat zijn stiften op waterbasis. Nu (als je het nog ergens kunt vinden want bijna overal uitverkocht) zijn de 150 alcohol-markers bij de action 20 euro.

Kleuren met nep boeken van temu en stiften op waterbasis, gaan zeker niet meewerken aan een Positieve kleur ervaring.
Mijn dochter van 7 is ook helemaal fan, samen met mij. Ik kleur met kleurpotloden en zij met alcohol markers. Ze doet het echt net als in die youtube filmpjes, ook met highlights enzo. Zo leuk om te zien, ze heeft er echt feeling voor.
Gewoon _melon met login problemen
CocaCola schreef:
28-11-2025 08:40
Dat zijn stiften op waterbasis. Nu (als je het nog ergens kunt vinden want bijna overal uitverkocht) zijn de 150 alcohol-markers bij de action 20 euro.

Kleuren met nep boeken van temu en stiften op waterbasis, gaan zeker niet meewerken aan een Positieve kleur ervaring.
Ik kijk wel hoe het gaat, ik heb ook nog goede kleurpotloden. Ik zal eens kijken of mijn Action die markers nog heeft. Wist eerlijk gezegd niet dat daar echt zo'n verschil in zit.
Worden die boeken ook mooi met kleurpotloden? Doordat de afbeeldingen zelf wat simpel zijn kun je denk ik heel goed technieken oefenen met deze kleurplaten.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alcoholmarkers strepen niet in tegenstelling tot aquamarkers
IBIopviva schreef:
28-11-2025 11:52
Worden die boeken ook mooi met kleurpotloden? Doordat de afbeeldingen zelf wat simpel zijn kun je denk ik heel goed technieken oefenen met deze kleurplaten.
Vind ik wel, maar net waar je van houdt.
Bijgaand een youtube filmpje van een cozy plaat met kleurpotloden.
Gewoon _melon met login problemen
Alle Bold&Easy boeken van Coco Wyo.
Here am I in my little bubble
CocaCola schreef:
Temu boeken zijn nep.

Dit! Ga alsjeblieft naar je plaatselijke boekhandel, AKO, Bruna, Readshop. Ja, 8-15euro in plaats van 6, maar van goed papier en krijgt de maker er ook nog wat voor. Een van de tekenaars is Lulu Mayo. Haar naam staat er dan zelfs nog wel op bij de Temu-versies maar daar heeft niemand wat aan.
Sowieso: haal bij de plaatselijke winkeliers als je wilt dat er bepaalde winkels in je dorp of stad blijven bestaan. Zij hebben je geld harder nodig dan Bol of Amazon.
tee vee pee
Una noche loca
Op Facebook zat ik ook tijdje in Groep kleuren voor volwassenen geloof ik. Daar zag het deze veel. ( Maar ik raakte daar alleen maar gefrustreerd van, zo mooi kon ik echt niet)
You can only succeed when there is room to fail.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven