Date night ideeën
zaterdag 29 november 2025 om 16:13
Hebben jullie tips om samen met je partner (of gewoon een vriendin) te doen op een vrijdag- of zaterdagavond?
Wij vinden het wel leuk om samen iets te ondernemen, maar meestal wordt het dan gewoon uit eten. Ik zoek leuke ideeën om samen te doen, thuis of ergens naartoe.
(We hebben jonge kinderen, dus spontaan naar de kroeg gaat niet lukken)
Wij vinden het wel leuk om samen iets te ondernemen, maar meestal wordt het dan gewoon uit eten. Ik zoek leuke ideeën om samen te doen, thuis of ergens naartoe.
(We hebben jonge kinderen, dus spontaan naar de kroeg gaat niet lukken)
zaterdag 29 november 2025 om 16:19
zondag 30 november 2025 om 07:31
Tip 1 investeer in goeie lieve oppas en draag haar/ hem op handen.
Bij ons laatste maanden
Samen mountainbiken
Theatervoorstelling
Op de Nintendo van de kinderen Mario kart
En vrijdag op stap met vrienden en daarna goddelijke sex
Oh sauna moet ik ook weer eens doen!
Bij ons laatste maanden
Samen mountainbiken
Theatervoorstelling
Op de Nintendo van de kinderen Mario kart
En vrijdag op stap met vrienden en daarna goddelijke sex
Oh sauna moet ik ook weer eens doen!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zondag 30 november 2025 om 10:34
zondag 30 november 2025 om 11:44
In mijn omgeving is de kwartaaldate populair! Dus beiden zijn we om en om 2x per jaar aan de beurt. Die persoon regelt dus ook de oppas (of logeren) en de date zelf. Op deze manier verdeel je het organiseren eerlijk en is niet 1 persoon continu alles aan het regelen.
Standaard is in ieder geval samen eten. Met daarnaast een activiteit. Van alles hoor ik voorbij komen. Avond of dagarrangement bij de sauna (een aantal hebben een eigen hotel erbij), bezoek aan een leuke stad in de omgeving, een stel dat bijvoorbeeld alle hoofdsteden van de provincies gaat bezoeken. Een kerstmarkt, concert, festival, theater of musical, een sportwedstrijd, bijzondere wandeling of fietstocht met picknick. Een kookworkshop, tantra Avond of bioscoop. Een dagje samen naar het strand etc.
Regel in ieder geval iets buitenshuis. Thuis op date is toch echt wat anders dan even eruit zijn. Kijk of je oppas kunt vinden of neem beiden een dag (deel) vrij en laat de kinderen bij de opvang. En de afsluiting van de dag is een avond intimiteit. Doe daar ook je best voor en verras elkaar met een leuk nieuw setje of speeltje etc.
Standaard is in ieder geval samen eten. Met daarnaast een activiteit. Van alles hoor ik voorbij komen. Avond of dagarrangement bij de sauna (een aantal hebben een eigen hotel erbij), bezoek aan een leuke stad in de omgeving, een stel dat bijvoorbeeld alle hoofdsteden van de provincies gaat bezoeken. Een kerstmarkt, concert, festival, theater of musical, een sportwedstrijd, bijzondere wandeling of fietstocht met picknick. Een kookworkshop, tantra Avond of bioscoop. Een dagje samen naar het strand etc.
Regel in ieder geval iets buitenshuis. Thuis op date is toch echt wat anders dan even eruit zijn. Kijk of je oppas kunt vinden of neem beiden een dag (deel) vrij en laat de kinderen bij de opvang. En de afsluiting van de dag is een avond intimiteit. Doe daar ook je best voor en verras elkaar met een leuk nieuw setje of speeltje etc.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in