Waarom maken ze dit?

01-12-2025 21:24 15 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn dochter vroeg laatst of ze een lipgloss mocht. Prima, dacht ik. Ze wilde een Juicy Bomb. Wist ik veel dat “Juicy” een smaak was — ik dacht gewoon: glanst, plakt, klaar. Ik zie allerlei kleurtjes liggen en neem ook een donkere kleur mee. Blijkt dus een Chili Bomb te zijn. Met de smaak — jawel — chili.
Dus mijn dochter smeert dat spul op d’r lippen… en binnen drie seconden stonden haar lippen in de brand. Ik natuurlijk ook proberen. Haal je het eraf? Dan brandt het gewoon vrolijk door. Ik dacht echt: wie heeft bedacht dat dit een goed idee was?

Hebben jullie ook van die producten waarvan je denkt: waarom bestaat dit en wie koopt het vrijwillig? 😄
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Ik neem aan dat dit bij de kruidvat of etos was? Dan is dat best bizar. Die dingen moeten toch veilig zijn in Nederland?
Afkoelen heeft gewerkt
https://www.kruidvat.nl/essence-chili-b ... gJXuPD_BwE

Deze is het.
Bij de kruitvat zag ik geen chili wel watermeloen enzo. Met aangeraden iets eronder voor aanbrengen.
Afkoelen heeft gewerkt
Ow tintelen lees ik voor vollere lippen, bizar.
Afkoelen heeft gewerkt
Juici boms zijn verder normaal geen plumpers, die tintelen inderdaad, daar worden je lippen 'voller' van door die irritatie of te wel het tintelen. Hier staat het erop.. Extreme Plump...

Maar normaal zijn de smaken te lezen in de namen, dus watermelon is een watermeloen smaak maar is niet per se een plump.
Redhead70 schreef:
01-12-2025 21:33
Ik neem aan dat dit bij de kruidvat of etos was? Dan is dat best bizar. Die dingen moeten toch veilig zijn in Nederland?
Zijn ze ook. Maar ze verwachten wel dat de jeugd weet wat plumpers zijn..
MissNuada schreef:
01-12-2025 21:52
Zijn ze ook. Maar ze verwachten wel dat de jeugd weet wat plumpers zijn..
Ik ben volwassen en weet ook niet wat een plump is 😂
Ik weet er nog wel een. Er bestaan blijkbaar vaatwassers en wasmachines die irritant gaan piepen als het programma klaar is, en daar houden ze niet mee op totdat ze jou aan het werk gezet hebben. Nu! Nu! Nu! moet je stoppen waar je mee bezig was om de machine leeg te halen. Dit moet wel door een nerd bedacht zijn die de was nog door zijn moeder laat doen, want wie in hemelsnaam vindt dat een handige optie? :roll:
Ik vind hier dingen van.
Quinnepin schreef:
01-12-2025 22:04
Omdat je oud bent, daarom weet je het niet. 8-)

Maar jij kan dan wel weer lezen en logisch beredeneren dat iets met chili wel eens heet kan zijn....toch? ;-)
Quinnepin schreef:
01-12-2025 22:04
Hoe bedoel je ook? Mijn dochter van 9 is helemaal into de make up en heeft dus ook alle smaakjes Juicy Bombs en wilde van de week een primer van ELF hebben, kostte maar € 29.95. Of ik even wilde aftikken...... Maar verder heeft het kind dus nooit make up op, maar wil het wel hebben, want stel dat of zo........ (misschien verwacht ze een prins op een wit paard ineens onder haar raam, dan moet je er wel charming uit zien natuurlijk).
MissNuada schreef:
01-12-2025 22:22
Omdat je oud bent, daarom weet je het niet. 8-)

Maar jij kan dan wel weer lezen en logisch beredeneren dat iets met chili wel eens heet kan zijn....toch? ;-)
Ik kan het wel, maar deed het niet, vandaar de miskoop. 😂
Ik koop dit vrijwillig :proud:
Ik ben ruim 35 maar toen ik 15 was waren die plumpers waar je tintelende lippen van kreeg er ook al.
Gewoon _melon met login problemen
_melon2 schreef:
01-12-2025 23:26
Ik ben ruim 35 maar toen ik 15 was waren die plumpers waar je tintelende lippen van kreeg er ook al.
En die ‘plumpten’ de lippen wel op, die zijn ook snel weer uit de handel verdwenen. Hadden een naam dat verwees naar slangengif geloof ik (venom bite of zoiets). Heb het destijds getest en was er uiteraard weer allergisch voor. Drie dagen rondgelopen met ‘lippen’ waar Angelina Jolie jaloers op zou zijn geweest 8-)
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven