Cadeau-ideeen voor mannen
donderdag 4 december 2025 om 19:49
donderdag 4 december 2025 om 19:50
donderdag 4 december 2025 om 19:59
Ik kwam vandaag deze tegen;
https://www.sbsupply.nl/birdfy-ebony-li ... herkenning
https://www.sbsupply.nl/birdfy-ebony-li ... herkenning
Look me in the eyes and tell me what you see.
donderdag 4 december 2025 om 20:05
Heel goed. Al ben jij in mijn verbeelding vanalles, maar geen verschrompelde druif.SirDidymus schreef: ↑04-12-2025 19:59Ik heb dit jaar een skin-care pakket gekocht van Clinique.
Als hij wil dat ik er niet uitzie als een verschrompelde druif, dan moet hij daar ook voor zorgen...![]()
Afkoelen heeft gewerkt
donderdag 4 december 2025 om 20:40
Kookboek, heb dit jaar het kookboek van Snoopdog gekocht.
Een horlogegerelateerd iets, hij is er gek op. Dit jaar een luxe houten vitrinekast wnst horloges zelf durf ik niet meer. Hij heeft al zoveel. En een elektrische kleine schroevendraaier. Een wiskey adventkalender, die heeft hij al gehad. En een armband.
Geef vaker een dagje/weekendje weg, samen dingen doen is altijd leuk. Concerten, ook leuk.
Parfum
Uitgebreide avond koken, uit eten, een kledingstuk, sieraad.
Een horlogegerelateerd iets, hij is er gek op. Dit jaar een luxe houten vitrinekast wnst horloges zelf durf ik niet meer. Hij heeft al zoveel. En een elektrische kleine schroevendraaier. Een wiskey adventkalender, die heeft hij al gehad. En een armband.
Geef vaker een dagje/weekendje weg, samen dingen doen is altijd leuk. Concerten, ook leuk.
Parfum
Uitgebreide avond koken, uit eten, een kledingstuk, sieraad.
vrijdag 5 december 2025 om 07:01
Een spel zet ik sowieso ook op mijn lijstje! Welke had je gekocht?
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
vrijdag 5 december 2025 om 07:20
Extra mooie accessoires voor de hobby's, uitstapjes (theater, concert, sportwedstrijd, nachtje weg of iets culinairs), een pizzacursus (al jarenlang profijt van en inspiratie voor nieuwe cadeaus), spellen, goede thermosfles, verrassingsboottochtje met zijn familie en veel lekker eten.
Toen hij 30 werd 30 bijzondere biertjes bij elkaar gezocht. Voor 40 zoek ik nog wat leuks.
Toen hij 30 werd 30 bijzondere biertjes bij elkaar gezocht. Voor 40 zoek ik nog wat leuks.
vrijdag 5 december 2025 om 07:40
patchouli_ schreef: ↑04-12-2025 19:59Waar ik man blij mee maak:
Luxe trui of vest van lamswol (Aran)
Koffiebonen pakket van een leuke branderij
Een goede port
BBQ-workshop
Iets leuks voor de hond
Weekendje weg met de honden
Concertkaartjes
Mooie parfum
Ik vind dit erg grappig.
Verder een tvp omdat ik ook alles al wel een keer gegeven heb en man geen nieuwe hobby’s bedenkt.
-Boek over zaken die hij interessant vindt
-Theater/concert
-Weekendje weg
-Sokken
-Ander kledingstuk
-Drank/koffie
-O, een wisky-proeverij, ook gedaan
Such fun!1
vrijdag 5 december 2025 om 12:51
Een game (in geval van een gamer)
(Proef)abonnement op een tijdschrift
Sokken
Luxe pantoffels (giesswein doet het hier goed)
Mooie trui
Dagje welness
Ijsbad en/of ademworkshop
Weekendje weg
Boek dat aansluit bij interesses
Sudoku boekje
Of iets wat niet veel kost, maar waar je effort in stopt, bijv:
Zelfgebakken lievelingskoekjes, leuk verpakt
Bonnenboekje met zelfgemaakte bonnen (bijv dagje komen klussen, keertje komen koken, igv jonge kinderen: uitslaapbon, ..,)
Ik vind dat vogelhuisje echt heel leuk; die houd ik in gedachten voor aankomende verjaardag!
(Proef)abonnement op een tijdschrift
Sokken
Luxe pantoffels (giesswein doet het hier goed)
Mooie trui
Dagje welness
Ijsbad en/of ademworkshop
Weekendje weg
Boek dat aansluit bij interesses
Sudoku boekje
Of iets wat niet veel kost, maar waar je effort in stopt, bijv:
Zelfgebakken lievelingskoekjes, leuk verpakt
Bonnenboekje met zelfgemaakte bonnen (bijv dagje komen klussen, keertje komen koken, igv jonge kinderen: uitslaapbon, ..,)
Ik vind dat vogelhuisje echt heel leuk; die houd ik in gedachten voor aankomende verjaardag!
vrijdag 5 december 2025 om 13:01
vrijdag 5 december 2025 om 16:05
Maak jij met dat weekendje weg met de honden je man of jezelf blij?patchouli_ schreef: ↑04-12-2025 19:59Waar ik man blij mee maak:
Luxe trui of vest van lamswol (Aran)
Koffiebonen pakket van een leuke branderij
Een goede port
BBQ-workshop
Iets leuks voor de hond
Weekendje weg met de honden
Concertkaartjes
Mooie parfum
vrijdag 5 december 2025 om 19:25
Hahaha! Beide.
Mijn man en zijn hondenvriendin zijn onafscheidelijk. Hij wil niet eens op vakantie als zij niet mee kan. Ook mijn hondenvriendin vindt hij helemaal geweldig.
En we vinden het beiden dus heerlijk om een weekendje naar een natuurhuisje in mooi wandelgebied of lekker naar Texel met de meisjes
vrijdag 5 december 2025 om 19:40
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in