Entertainment alle pijlers

Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

19-05-2009 14:08 1839 berichten
Jan en Yolanthe uit elkaar

19/5/2009

Ons bekendste Nederlandse sterrenkoppel is uit elkaar. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft blijkbaar meer oog voor de voetballer Wesley Snijder, dan voor haar eigen Jan Smit. Het management wil het niet bevestigen, maar ook zeker niet ontkennen.

Omstanders beweren dat de twee uit elkaar zijn gegroeid door hun beider hectisch leven. Dit zal dan ook naar alle waarschijnlijkheid de reden zijn van hun breuk.

Yolanthe zou al langer haar relatie met Jan op het spel zetten. In de woonplaats van het stel, Volendam, gaat al een tijdje de roddel dat hun relatie aan een zijden draadje hangt. Hoe dan ook is zij het hele weekend gespot met Wesley Sneijder. De actrice en de voetballer gingen eerst zaterdag samen los in Hilversum en vervolgens op zondag tot vroeg in de ochtend in Amsterdam. Yolanthe schaamt zich klaarblijkelijk nergens voor, anders was ze wel op zoek gegaan naar wat minder openbare plekjes. Nu kon iedereen haar gewoon zien met Wesley, die de plek van Jan lijkt ingenomen te hebben.

Jaap Buijs, de manager van Jan was totnogtoe niet te bereiken voor commentaar

Bron: Ziggo.nl en RTL Boulevard

Ik weet niet of het hier thuishoort, maar....

Ik had het al voorspeld. Het leek me een leuk stel maar ik vond haar te knap voor hem .Uiterlijk doet er misschien wel niet toe maar als je jong bent en mooi dan heb je ze voor het uitkiezen
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft toch maar 1 zoontje Jessey? En in Januari was al bekend dat ie ging scheiden.

wil me er niet teveel mee bemoeien maar je moet natuurlijk wel weten waar je het over hebt
Maar je hebt verder wel gelijk hoor Lunax, ik zou ook niet zo snel de nieuwe vriendin introduceren. Veel te verwarrend voor het kindje. Ze zijn trouwens nog niet officieel gescheiden want ze komen niet uit de financiën (Ramona en Wesley).
Stressed is just desserts spelled backwards
sorry mosterd.

zat nog even te kijken naar de gelijkenis van Ronaldo en Snijder in strak zwembroekje.
@Maleficent: Oke, thnx. In mijn beleving was het veel korter. 6 maanden dus. Oke, dan heeft hij recht op een nieuw leven
quote:nut schreef op 24 juli 2009 @ 15:39:

Hij heeft toch maar 1 zoontje Jessey? En in Januari was al bekend dat ie ging scheiden.

wil me er niet teveel mee bemoeien maar je moet natuurlijk wel weten waar je het over hebt I stand corrected
quote:nut schreef op 24 juli 2009 @ 15:40:

sorry mosterd.

zat nog even te kijken naar de gelijkenis van Ronaldo en Snijder in strak zwembroekje.

jaja, je was helemaal afgeleid door deze nieuwe prachtige gay-look!

oude tijden herleven

quote:Maleficent schreef op 24 juli 2009 @ 15:44:

[...]

jaja, je was helemaal afgeleid door deze nieuwe prachtige gay-look!

oude tijden herleven

[afbeelding] [afbeelding]Damn! je hebt me door
Hoe lang zou het duren voor Wesley ook zo'n extra strak broekje aan heeft met een rose shirt?

echt verschrikkelijk dit :puke:
Ik vind Andrew het broekje beter dragen dan al die andere mannen. *had vroeger zwaar een crush op Andrew*
Wesley draagt nu toch al die strakke broekjes? Ga me niet vertellen dat die voetbalbroekjes nu echt zo lekker wijdt zitten.
Totdat Yo het voor hem heeft gekocht!

Mss is het maar beter dan dat ze uitelkaar zijn Jan en Yo, kun je Jan al voorstellen in zo'n strak glimmend broekje
Zie het gouden broekje op de vorige pagina
In die Geyle oranje zwembroek van zijn eigen merk vond ik het al niets. Maar goed ik heb ook niets met Jan, dus dat helpt niet mee.
quote:Maleficent schreef op 18 juli 2009 @ 12:31:

Wesley hangt echt teveel rond in de kleedkamer met Christiano Ronaldo. Nu loopt hij ook al in zo'n goudkleurig sportbroekje + wijventasje.

[afbeelding]Eh..sorry..was al 10 pagina's geleden. Maar deze dus
quote:Dushi74 schreef op 24 juli 2009 @ 15:52:

In die Geyle oranje zwembroek van zijn eigen merk vond ik het al niets. Maar goed ik heb ook niets met Jan, dus dat helpt niet mee.Ditto Doe mij ook Andrew maar....
quote:Maleficent schreef op 24 juli 2009 @ 15:48:

Hoe lang zou het duren voor Wesley ook zo'n extra strak broekje aan heeft met een rose shirt?

Je had hem zelf geplaatst zelfs
quote:Lunax schreef op 24 juli 2009 @ 15:53:

[...]

Eh..sorry..was al 10 pagina's geleden. Maar deze dus Ja die had ik gezien, ik schreef toen al: zo de gayparade heeft er een deelnemer bij. Niet verkeerd want de gayparade is ontzettend gezellig. Maar verder moeten mannen dat soort broekjes niet vrijwillig op een zo maar zomerse dag aantrekken. Dat de jaren 80 terug zijn in kleding en dergelijke niets mis mee maar je kunt ook overdrijven. Vind het zo libidokillend.
En nu is Andrew kaal, waar gaat de tijd En al vind ik mannen met een kale kop best prettig om te zien, sommige mannen staat het niet.
quote:Dushi74 schreef op 24 juli 2009 @ 15:58:

[...]

Ja die had ik gezien, ik schreef toen al: zo de gayparade heeft er een deelnemer bij. Niet verkeerd want de gayparade is ontzettend gezellig. Maar verder moeten mannen dat soort broekjes niet vrijwillig op een zo maar zomerse dag aantrekken. Dat de jaren 80 terug zijn in kleding en dergelijke niets mis mee maar je kunt ook overdrijven. Vind het zo libidokillend.

Ik moet ook vaker quoten. Was voor Male bedoeld, en wat ik eigenlijk wilde zeggen heb ik nu in vier berichtjes gedaan. Ik ben niet efficient aan het forummen vandaag

En die broekjes...tja...liever niet inderdaad. Maar het is ook niet snel goed hoor, want die spijkerbroeken halverwege de kont zijn ook niet goed, en die enorme zwembroeken die je op een gegeven moment had tot over de knie was ook niet goed. En de leggings bij vrouwen zouden ook nóóit meer terugkomen (en moet je nu eens zien).

Ik zeg: Volgend zomer, dan barst het van de gouden broekjes
Nee klopt Lunax het is idd nooit goed hahahaha.
quote:Dushi74 schreef op 24 juli 2009 @ 16:00:

En nu is Andrew kaal, waar gaat de tijd En al vind ik mannen met een kale kop best prettig om te zien, sommige mannen staat het niet.

Kaal en hij heeft iets glijerigs ofzo... Maar het meest erge is idd dat ik zie hoe oud ík ben als ik naar zijn foto kijk

Daarom schreef ik al Lunax, Andrew kan het net niet hebben. Hem staat het niet. En zeker zo'n vleespet niet. Maakt hem ouder dan hij is. *stiekem vertellen we zelf niet hoe oud we zijn he *
anoniem_773 wijzigde dit bericht op 24-07-2009 16:18
Reden: uit moest oud zijn
% gewijzigd
Ik vertel helemaal niks. En ik vertel ook niet dat ik al járen mijn haar verf om net te doen of mijn leeftijd niet waar is. En ik vertel ook niet dat ik stiekem toch ook weer een legging heb gekocht (en na 1x weer in de kast heb laten liggen dat wel). En ik vertel al hélemaal niet dat ik niet met de tijd meega.

*sorry voor de offtopic...*
quote:Lunax schreef op 24 juli 2009 @ 15:56:

[...]

Je had hem zelf geplaatst zelfs Jaaaaa, dat weet ik, maar die van Christiano is echt wel veel strakker dan die van Wesley. En volgens mij scheert hij zijn benen en dat doet Wes ook (nog) niet.
Ik heb het niet gelezen Lunax

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven