Durf te vragen deel 23
vrijdag 12 december 2025 om 17:27
Een kerstviering met vrienden bij mij thuis. Iedereen had wat voorbereid, daarna veel drank en muziek. Was denk ik een soort gevoel van loskomen van het ouderlijk gezin of zo? Zoiets van: nu heb ik mijn eigen traditie ontdekt met kerst? Niet dat ik thuis slechte ervaringen had of dat ik het nu nog vier met die vrienden. Het was dat of de eerder genoemde drank, dat kan ook.
Heb je weleens een grap op je werk gemaakt of meegemaakt die net tegen de grens van het toelaatbare zat?
Heb je weleens een grap op je werk gemaakt of meegemaakt die net tegen de grens van het toelaatbare zat?
vrijdag 12 december 2025 om 18:05
Ja, ik (vrouw) heb een keer een opmerking gemaakt tegen mijn directe baas (man). Die was van mijn kant heel onschuldig bedoeld, maar het kwam er vreselijk dubbelzinnig uit. Wat ik pas door had toen iedereen begon te lachen (het was tijdens de lunch). Mijn leidinggevende (degene tussen mij en directe baas) kon het niet waarderen. Hij (mijn baas) wel. En het is helemaal goedgekomen.
Heb jij nog je knuffelbeest van vroeger of is die door de jaren heen gesneuveld?
Heb jij nog je knuffelbeest van vroeger of is die door de jaren heen gesneuveld?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in