Plaknagels
zaterdag 13 december 2025 om 12:29
Hallo,
I.v.m. mijn werk draag ik mijn nagels altijd ultra kort en zonder lak. Maar tijdens vakanties vind ik een wat langere nagel toch wel mooi. Alleen dan zijn mijn nagels dus nog steeds heel kort (lees: geen tot heel dun wit randje). Tegen de tijd dat de vakantie voorbij is, zijn mijn nagels op lengte. Maar moeten ze er dus weer af. Dus plaknagels leken me wel wat. Heeft iemand ervaring met plaknagels van bv Doonails of Pink Gellac? H
I.v.m. mijn werk draag ik mijn nagels altijd ultra kort en zonder lak. Maar tijdens vakanties vind ik een wat langere nagel toch wel mooi. Alleen dan zijn mijn nagels dus nog steeds heel kort (lees: geen tot heel dun wit randje). Tegen de tijd dat de vakantie voorbij is, zijn mijn nagels op lengte. Maar moeten ze er dus weer af. Dus plaknagels leken me wel wat. Heeft iemand ervaring met plaknagels van bv Doonails of Pink Gellac? H
zaterdag 13 december 2025 om 13:12
Ik heb toevallig de afgelopen weken plak nagels van pink gellac opgehad en ze er vorig weekend af proberen te krijgen.. uren weken in water, olie, wiebelen alles geprobeerd om die krengen er af te krijgen. Tot mijn geduld op was en ik kracht ben gaan zetten.. op sommige vingers licht mijn halve nagelbed bloot. En dat doet pijn.
zaterdag 13 december 2025 om 14:53
Ik snap er niks van badeendje, ik ben onlangs ook aan de nagels van doonails begonnen maar die stickers houden bij mij echt niet lang, soms vliegen er dezelfde dag al vanaf. Ik zou niet weten wat ik fout doe, ik vijl de nagels wat ruw, ontvet ze en doe die sticker er dan op. Nu heb ik plaknagels van de chinese winkel en die blijven met nagellijm wel zitten. TO, ik zou het gewoon eens proberen als ik jou was.
zaterdag 13 december 2025 om 15:15
Ik heb van doonails laatst shorts geprobeerd en die hebben 1,5 week muurvast gezeten met hun eigen plakkers.
Toen heb ik ze er af moeten halen want ik had iets waar t niet mocht.
Ben blij dat ik bij t startpakket extra plakkers heb besteld.
Afhalen ging trouwens makkelijk door eerst even weken in warm water met olie en met rozenhout stokje de plakkers weg draaien/rollen. (Lastig uitleggen)
Ik vind ze een aanrader en nee geen aandelen.
Toen heb ik ze er af moeten halen want ik had iets waar t niet mocht.
Ben blij dat ik bij t startpakket extra plakkers heb besteld.
Afhalen ging trouwens makkelijk door eerst even weken in warm water met olie en met rozenhout stokje de plakkers weg draaien/rollen. (Lastig uitleggen)
Ik vind ze een aanrader en nee geen aandelen.
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
zaterdag 13 december 2025 om 15:18
De stickers had ik over geslagen. Bij pink gellak kreeg je er stickers, en lijm bij om ze vast te plakkenNoëlle_ismijnnaam schreef: ↑13-12-2025 14:53Ik snap er niks van badeendje, ik ben onlangs ook aan de nagels van doonails begonnen maar die stickers houden bij mij echt niet lang, soms vliegen er dezelfde dag al vanaf. Ik zou niet weten wat ik fout doe, ik vijl de nagels wat ruw, ontvet ze en doe die sticker er dan op. Nu heb ik plaknagels van de chinese winkel en die blijven met nagellijm wel zitten. TO, ik zou het gewoon eens proberen als ik jou was.
In de omschrijving stond dat als je ze kort wilde dragen, je de stickers kon gebruiken. En ze dan ook herbruikbaar waren.. maar zoveel stickers zaten er niet bij dus ik heb ze met lijm erop geplakt. En na 1 week zaten er al allemaal beschadigingen op de nagels, dus herbruikbaar vind ik ze niet echt.
Bekende van me zei dat als je ze met lijm plakt je ze met zo’n elektrische vijl eraf moet vijlen.. maar zo stond het niet in de gebruiksaanwijzing van de nagels zelf..
Ik durf in ieder geval niet meer. Ik houd het wel bij lakken..
zaterdag 13 december 2025 om 18:34
zaterdag 13 december 2025 om 18:37
Ik ben ook blij met de nagelstickers van Doonails. Alleen is dat waarschijnlijk niks voor TO omdat je daar je nagels niet mee kan verlengen.SEM72 schreef: ↑13-12-2025 18:34Ik dacht van de zomer ook ik doe een keer plaknagels van doonails. Waardeloos in 3 dagen de helft er al af. Weer terug naar de nagelstickers die ik uithard onder de gellamp. Die zitten een week. Al zeggen de meeste mensen dat ze 2 weken blijven zitten. Bij mij is dat nog ooit gelukt.
zondag 14 december 2025 om 05:21
Hier ook hoor. Nagelstickers en plaknagels maximaal een week. Ik vind ze dan ook niet meer mooi eigenlijk. Dof en krassen erop. Ik snap ook niet dat mensen 2 of 3 weken ermee kunnen doen.SEM72 schreef: ↑13-12-2025 18:34Ik dacht van de zomer ook ik doe een keer plaknagels van doonails. Waardeloos in 3 dagen de helft er al af. Weer terug naar de nagelstickers die ik uithard onder de gellamp. Die zitten een week. Al zeggen de meeste mensen dat ze 2 weken blijven zitten. Bij mij is dat nog ooit gelukt.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in