Wanneer weet je zeker dat je een trio wil?
maandag 15 december 2025 om 19:27
maandag 15 december 2025 om 19:37
Wat een malle Eppie
maandag 15 december 2025 om 19:38
Gekke Henkie erbij en het trio is compleet.
maandag 15 december 2025 om 22:00
Hij gaat vreemd, zegt bi te zijn en wil dingen ontdekken maar ook bij jou blijven.
Jij geeft aan hem niet te kunnen bieden op sexueel vlak wat hij zou willen en nu stelt hij een trio voor.
Hij gaat dus direct weer over jouw grens. Wat is de reden dat je bij deze man wil blijven na het bedrog en daarna deze actie?
Hij zou voor je moeten vechten na de misstap die hij begaan heeft. Niet meteen jou betrekken in een fantasie die hij heeft die jouw grens over gaat.
Jij geeft aan hem niet te kunnen bieden op sexueel vlak wat hij zou willen en nu stelt hij een trio voor.
Hij gaat dus direct weer over jouw grens. Wat is de reden dat je bij deze man wil blijven na het bedrog en daarna deze actie?
Hij zou voor je moeten vechten na de misstap die hij begaan heeft. Niet meteen jou betrekken in een fantasie die hij heeft die jouw grens over gaat.
maandag 15 december 2025 om 22:25
Laat me raden: met een tweede vrouw erbij. Zeker niet een man. Hij wil gewoon een andere vrouw n*uken.Lila-Linda schreef: ↑15-12-2025 19:34Wacht ff, jullie zijn nog druk met zijn overspel en hij stelt een trio voor?
Hij kon me hoog de boom in!
maandag 15 december 2025 om 22:34
dinsdag 16 december 2025 om 08:54
Uit de openingspost: "wat als het mijn relatie alsnog kapot maakt?"
Lieve schat, die is al kapot!
En nu hoop je de brokstukken te lijmen met allerlij therapieën en o.a een trio met je overspelige man.
En maar willen pleasen!!!
Daar zul je ook niet veel lotgenoten bij vinden zoals je gisteren probeerde.
Het begint zielig te worden onderhand.
Lieve schat, die is al kapot!
En nu hoop je de brokstukken te lijmen met allerlij therapieën en o.a een trio met je overspelige man.
En maar willen pleasen!!!
Daar zul je ook niet veel lotgenoten bij vinden zoals je gisteren probeerde.
Het begint zielig te worden onderhand.
dinsdag 16 december 2025 om 09:07
Begin niet aan trio's of groepsseks en dergelijke als je relatie niet stevig staat.
Zoiets moet je allebei willen, allebei leuk en spannend vinden en elkaar gunnen. Zodra je gaat denken in regeltjes en het beperken ipv het gunnen, gaat zoiets je relatie kapot maken, zelfs al draait het alleen maar om seks.
Zoiets moet je allebei willen, allebei leuk en spannend vinden en elkaar gunnen. Zodra je gaat denken in regeltjes en het beperken ipv het gunnen, gaat zoiets je relatie kapot maken, zelfs al draait het alleen maar om seks.
dinsdag 16 december 2025 om 09:23
Een met Choco-fan, tuurlijk zijn er stellen die aan trio's doen, swingers zijn, een open relatie hebben en noem maar op.
Ik vermoed dat koppels die dit aandurven, meestal juist héél goed weten wat ze aan hun partner hebben, de ander vertrouwen en geen wankele relatie hebben. In tegenstelling tot TO dus. Dat moge duidelijk zijn.
Met zoiets beginnen, zo enorm grenzen durven opzoeken of verleggen, gaat vrees ik niet werken vanuit een overspelig verleden, onvrede, angst de ander te verliezen, controle willen houden etc,
Dat gaat geheid fout! Er gaat in ieder geval één van de twee keihard gekwetst worden.
Ik vermoed dat koppels die dit aandurven, meestal juist héél goed weten wat ze aan hun partner hebben, de ander vertrouwen en geen wankele relatie hebben. In tegenstelling tot TO dus. Dat moge duidelijk zijn.
Met zoiets beginnen, zo enorm grenzen durven opzoeken of verleggen, gaat vrees ik niet werken vanuit een overspelig verleden, onvrede, angst de ander te verliezen, controle willen houden etc,
Dat gaat geheid fout! Er gaat in ieder geval één van de twee keihard gekwetst worden.
dinsdag 16 december 2025 om 13:21
Een trio verandert zelden iets fundamenteels in een relatie; het vergroot vooral wat er al is, zowel het goede als het slechte. Dus je basis moet goed zijn voordat je eraan zal beginnen!
Het belangrijkste is dat je niets hoeft te doen om iemand tegemoet te komen. Je moet eerst zelf helder krijgen wat jij nodig hebt en waar jouw grens ligt. Dat gesprek kan al waardevol zijn, zonder dat je ergens ja op zegt.
Overigens, als je dan besluit het te willen is het vaak nog een vrij lange weg om iemand te vinden. Dus daarna nog genoeg tijd over om na te denken.
Mijn partner en ik hebben ervoor gekozen dit ook te onderzoeken en het was erg goed bevallen.
Het belangrijkste is dat je niets hoeft te doen om iemand tegemoet te komen. Je moet eerst zelf helder krijgen wat jij nodig hebt en waar jouw grens ligt. Dat gesprek kan al waardevol zijn, zonder dat je ergens ja op zegt.
Overigens, als je dan besluit het te willen is het vaak nog een vrij lange weg om iemand te vinden. Dus daarna nog genoeg tijd over om na te denken.
Mijn partner en ik hebben ervoor gekozen dit ook te onderzoeken en het was erg goed bevallen.
dinsdag 16 december 2025 om 13:25
Als ik zo jouw topics lees dan lijkt het mij dat jullie relatie nu al redelijk stuk is.
Begin ajb niet aan een trio. Parenclubs, swingen en dat soort dingen zijn alleen leuk als je een stevige relatie hebt. Het is nooit een oplossing voor gemankeerde relaties, echt niet.
Begin ajb niet aan een trio. Parenclubs, swingen en dat soort dingen zijn alleen leuk als je een stevige relatie hebt. Het is nooit een oplossing voor gemankeerde relaties, echt niet.
Hoi, kom binnen en fijn dat je er bent.
Alles goed? Wat zit je haar leuk!
Wil je koffie?
Alles goed? Wat zit je haar leuk!
Wil je koffie?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in