Verre reis met kind
vrijdag 19 december 2025 om 13:44
Bovendien kun je inentingen krijgen voor beide ziektes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 19 december 2025 om 13:59
Zowel in het dagelijks leven als op Viva is mijn ervaring; zeker wel. Voor kamperen, Center Parcs, all-inclusive in Turkije en Preston Palace worden de neuzen opgehaald.blijfgewoonbianca schreef: ↑19-12-2025 11:47Heeft toch niks met hip te maken ?
Ik zou met jonge kinderen ook liever een paar weken bewegingsvrijheid willen hebben ipv de kans te lopen een groot deel van de tijd “ opgehokt “ te zitten vanwege de kou / donker “ .
vrijdag 19 december 2025 om 14:02
En andere mensen willen wel graag een maand kneuterig in Zweden zitten. Waarom willen jullie zo graag vertellen stom dat is?
Maar goed, jullie mogen het laatste woord.
vrijdag 19 december 2025 om 14:10
Niemand hier zegt dat een maand in Zweden stom is (heerlijk zelfs!). Alleen dat ze voor een lange reis met een nog net niet leerplichtig kind, liever ergens anders heen zouden gaan.BrutaImmaculata schreef: ↑19-12-2025 14:02En andere mensen willen wel graag een maand kneuterig in Zweden zitten. Waarom willen jullie zo graag vertellen stom dat is?
vrijdag 19 december 2025 om 14:54
Zie eerdere reactie, ik vind het helemaal niet stom. Maar wel minder geschikt voor hetgeen TO nu wil en een kind van 4. Een week is de winter is fantastisch, 4 weken gewoon lang in dit geval.BrutaImmaculata schreef: ↑19-12-2025 14:02En andere mensen willen wel graag een maand kneuterig in Zweden zitten. Waarom willen jullie zo graag vertellen stom dat is?
vrijdag 19 december 2025 om 14:57
Ook dat.blijfgewoonbianca schreef: ↑19-12-2025 13:44Bovendien kun je inentingen krijgen voor beide ziektes.
Ik ben in landen geweest waar je een aanzienlijk risico op voedselvergiftiging loopt. Niet gekregen in die landen, wel in Finland..... Neemt niet weg dat ik graag naar Finland ga in de winter. Al jaren voordat het "hip" werd.
vrijdag 19 december 2025 om 15:30
Met kleine kinderen zou ik inderdaad naar een plek gaan met fatsoenlijke gezondheidszorg en waarvoor je geen malariapillen hoeft te slikken. Verder kijken naar hoe je kind in elkaar zit. Met die van mij was rondreizen met veel locaties geen goed plan, maar bijv overal 4-7 dagen zitten ging prima. Het reizen op zich en ook een vliegreis was goed te doen. Liever 8 uur in een vliegtuig dan in een auto.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in