VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
GW is net weg naar zijn oom. Ben benieuwd...

Ik mocht mee, maar vond het te confronterend en op zulke momenten voel ik me heel erg de "koude kant van de familie". Ken de man al 10 jaar en goed ook, maar nu mee gaan voelt toch een beetje als ramptoerisme. GW begreep het en is nu alleen met zijn moeder.

Inhoud voor in de koffers ligt allemaal klaar op ons bed en het lijkt mee te vallen. Maar meestal proppen we op het laatst nog een aantal plastic tasjes vol met vergeten zooi en is al weer snel ongeorganiseerd en veel :-) en net als ieder haar heb ik weer mijn (2 persoons) hangmat (kado van oude werkgever = superding) klaar gelegd. Naar maar hopen dat we twee bomen hebben staan. De laatste keer was geloof ik 3 jaar geleden dat het lukte.

Boekje lezen in de hangmat. Dat is pas vakantie!

Wat schrijven we weer lekker veel en vaak de laatste dagen!

Echt heel gezellig!
quote:vrolijk schreef op 23 juli 2009 @ 13:20:

HI daar,

Hier niet op vakantie. Ik ben eigenlijk al vrij vanaf gister, maar laatste dingen aan het doen nog voor werk. Pff...druk, druk..

Zitten er wel aan te denken om nog ff naar Frankrijk te gaan voor een week of meer, maar veel natuurlijk al volgeboekt en wil ook niet de hoofdprijs betalen voor even weg. Maar zou het wel leuk vinden dus we zijn even aan het zoeken. Alle tips welkom!

Gister wel leuk met vriendin, en vroeger ex-collega, de hele dag op stap geweest en heerlijk geshopt. Echt de hele dag ook lekker gekletst, gegeten en we waren al om 9.30 weg en pas 21.30 terug dus versleten!

Wind, fijn dat je echo goed was en was verschrikkelijk sneu voor GW me zijn oom. Ik zal Vrolijkerd ff porren :-)

Ely, niets bolle toet. Je ziet er prachtig uit!

Ik moet verder nog even wennen aan de nieuwe dames, maar welkom.

hmm..telefoon..brb

Ghe, Vrolijk, ga mee naar 'onze' camping! Weet alleen niet of er plaats is (misschien mogen jullie dan van de beheerders/eigenaars bij ons op de plek, vragen staat vrij), en of jullie überhaupt een tent hebben (wij anders wel) maar als jullie zin en tijd hebben om naar zo'n ieniemini camping te gaan, you're welcome. Als het goed is staan de gegevens van onze camping op de LP. Wij vertrekken volgende week vrijdag 's avonds.

Ely ziet er inderdaad prachtig uit!

Wind, sterkte met de oom.... En fijn dat je echo goed was!
Wind, Vrolijkerd was er al mee bezig! Hij had 'm al gehad, maar was vanmorgen in slome opstartfase. Ja, na de vakanties afspreken is een goed plan Wind. Heel veel plezier en ga genieten ondanks oom ok? Ja, drukte is nu voorbij en manager had al e-mails gestuurd met vetgedrukte, onderstreepte zinnen dat ik moest genieten en op vakantie was en niet meer mocht inloggen:-]

Vanmiddag namelijk kinderboerderij geweest en daar gelijk gelunced en was prima. Is ook leuk want is een soort sociaal project voor jongeren met een geestelijke of lichamelijke handicap die dus zo in de maatschappij leren om te gaan met geld, verantwoordelijkheid etc. Ze wonen ernaast met begeleiding en werken dan in de brasserie, keuken, kinderboerderij ec.

Drop, as we speak hebben we een leuke camping gevonden voor een weekje, maar waar is link jouw camping dan? Wij hebben geen tent, duuh...Ik ben het nog steeds hoor

Maar camping de we nu hebben gevonden is wel met tent en volgens mij heb ik link bewaard van Morrie, een paar jaar geleden.

Nath, van trap afrollen is pijnlijk! Brr..niet ok. Je krijgt nog groetjes van vriendin van gister.

Morgen snel nog met vriendin bakkie doen aangezien hulp er is, dus wil het huis uit zijn. Kindjes op de creche, dus weer me-time! Lekker!
Discussie waarin de link naar onze camping staat is omhooggehaald Vrolijk. Zoals ik al schreef, wij hebben een tent die jullie zouden kunnen lenen, maar een tent die al staat en ingericht is en zo is natuurlijk een stuk comfortabeler. En onze camping is echt heel klein en wellicht een beetje primitief. Waar gaan jullie naartoe?

Morgen ga ik dus in mijn eentje naar de sauna in Putten en ik heb er zin an. Lekker ontspannen!
O, dan ben ik natuurlijk wel hele benieuwd waar je heen gaat Vrolijk?

Wij waren dit jaar met juliette tentvakanties in een ingerichte tent en ik vond deze tenten echt heel mooi, nieuw, luxe en fris. Met een boxspringbed. Ik had niet het idee dat ze onwijs volgeboekt waren maar dat kan ik mis hebben. Je zou daar dus ook nog kunnen kijken welke campings ze hebben (niet veel) en of ze plek hebben....

Veel plezier Dropje.

En Wind, als ik je niet meer spreek, heel heel heel veel plezier op vakantie. Ga genieten en uitrusten!

Wij hebben weer een werkster. Mega relaxed. Wel duurder, 11 euro, maar ze is dan ook Nederlands en dat is nogal lastig hier. De keuze was makkelijk want uiteindelijk kwam alleen zij maar op gesprek. 1 kwam niet opdagen en 1 had afgezegd...

We hebben het maar gewoon gedaan, ze komt uit het dorp enzo, betrouwbaar is ze wel geloof ik.

O ja, ik heb een probleem. Kreeg vandaag een uitnodiging van de vrouw van een vriend van Harrie. Hij wordt 50 en viert het op 22 augustus. Dan staat dus het verjaardagseten van Pebbles. Hoewel ik liever naar Pebbles ga vind ik eigenlijk dat ik wel naar die verjaardag toe moet. De uitnodiging is echt aan Harrie en Morrie gericht namelijk.

Vrolijk, bij onze kinderboerderij is dat ook, dat er vooral geestelijk gehandicapte mensen werken. Heel goed. Het levert soms wel lastige situaties op omdat Schorrie heel erg naar ze kijkt, of die mensen hele verhalen beginnen op te hangen die niet te volgen zijn .
Mooie buik Ely! En groot ook inderdaad! Daar valt je denkbeeldige ingebeelde bolle toet volkomen bij in het niet

Lilalore, ik vatte het niet als dwingend op hoor

Wind, vast een fijne vakantie! Ik hoop voor jullie dat het gewoon lekker genieten wordt, ondanks oom.

En Morrie weer een werkster. Lekker!

Ik heb me vanmorgen toch een partij ruzie met mijn schoonmoeder gehad. Die zien we voorlopig echt even niet. Ik vertelde bij Wind toch pas al wat een sociaal wonder het is? Nou, ze heeft zich echt van haar fraaiste kant laten zien.

Ik wil details nog wel een keer op LP kwakken, maar dat doe ik hier maar even niet, je weet maar nooit wie er meelezen op LLL en Irsa na

Enniewee, kan hier wel melden dat Millenium me volkomen gelijk gaf toen ik zei dat ik er klaar mee was en hij haar net zo'n kreng vindt als ik. Dat scheelt in elk geval, dat we het daar over eens zijn.
Nou Mille, ik ben wel nieuwsgierig.

Gelukkig staat Millenium aan jouw kant, maar leuk is het niet om ruzie met je schoonmoeder te hebben. Wanneer is de eerst volgende verjaardag binnen de familie, is dat mini's verjaardag ?

Ik moet die buik van Ely nog steeds bekijken. Ga ik nu maar even doen.

O ja, Wind schreef nog dat het gezellig was dat we weer wat meer schrijven en dat wilde ik nog beamen!
Nee Morrie, eerst nog haar eigen verjaardag

Maar dan zijn we op vakantie, dat scheelt.

Ik zit op gaar oud computertje omdat mijn laptop ook nog eens gecrasht is (had ik nog niet eens meegerekend met de financiele pech-opsomming) en heb daar niet link naar LP op staan. Maar ik zal nog wel even een poging doen om het te vinden!
Mislukt. Als iemand 'm naar me wil mailen zou handig zijn. Laptop is weg om te kijken of ie nog gerepareerd kan worden dus dat gaat wel even duren.
Nooit fijn ruzie met je schoonmoeder. Fijn wel dat je gesteund wordt door Vent. wat een gezeik is het toch en wat levert het soms een vet hart op.

Ik wilde jullie het steeds al vertellen, maar ik heb veel aan het gesprek (tijdens ons etentje bij mij thuis met Nath, Morrie, Peb en Mille) over de relatie met schoonouders gehad. Ben in de week er na het gesprek over aan gegaan met GW en eigenlijk vond hij wel dat ik gelijk had en dat het allemaal erg betuttelend en geforceerd is. Pfff... wat was ik blij. En in de praktijk betekende het dat we nu veel dingen afhouden, zelf doen en minder snel dingen vertellen. Morgenochtend vertrekken we om 05.30 uur (willen we ) en nu moeten we perse 5 minuten voor vertrek bellen want dan staan ze buiten als we langs rijden. Hasske lief misschien, maar ik vind het overdreven en het benauwd me enorm. Was gewoon vanavond langs gekomen.

Enniewee... ook weer een enveloppe toegestopt gekregen voor de vakantie (250 euro) en daar hebben we meteen een TomTom voor gekocht. Hoeven we die van hun niet te lenen

Dropje, heel veel plezier morgen! Geniet lekker..

Is Athena al terug? Die zou toch van 4 tot 18 juli gaan?

Ben wel benieuwd naar je camping, vrolijk!

En we hebben Vrolijkerd te pakken gekregen en hij heeft het gefikst, de held :-)

Ik lig al lekker in bed en ga zo de wekker maar eens zetten.

KW hebben we het net pas voor het slapen verteld dat we op vakantie gaan morgen (ivm koorts etc.) en die was helemaal door het dolle heen. Zijn fiets zit ook in de auto dus dat zal hij wel leuk vinden. Morgen 875 km rijden dus ben benieuwd hoe laat we in Lyon zijn. De volgende dag nog 400 km en dan heerlijk twee weken niets!

Net nog even ge-morrie-d. Op zoover naar de weersverwachtingen gekeken :-) De komende twee weken tussen de 32 en 34 graden en max. 5% kans op regen en strak blauwe lucht met een zon. Heerlijk!

Oh, en morgen in de auto om een uur of drie krijgen we een telefoontje van mijn moeder. Duimen jullie mee voor goed nieuws?
Heb de link naar je hotmail gestuurd...
Oh, en Morrie... fijn dat je weer een poets hebt!

Wanneer komt ze voor het eerst?

Ja, en je 22 augustus dilemma. Is het allebei rond dezelfde tijd?

Dus etenstijd + avond. Is het qua afstand te doen om bij beide langs te gaan? Is dat die man die bij jullie op vakantie was? Ja, mijn eerste reactie was eerlijk gezegd dat dit de verjaardag is van een vriendin en die andere een uitnodiging van een vriend van Harrie dus als het een vriend van GW was ik de keuze wel zou kunnen maken. Maar aangezien jij zelf al aangeeft dat je vindt dat je moet gaan geeft al aan dat de verhoudingen anders liggen. Tja, lastig...
Ik vind het ook wel prettig dat er veel geschreven wordt,leer je de mensen toch wat beter kennen.

Vervelend,ruzie met je schoonmoeder.Als je schrijft over niet zo'n sociaal wonder,komt dit dan vaker voor?Fijn dat je man in ieder geval achter je staat.

We hebben nog een midweek kunnen boeken volgende week in een erg luxe huis op een nieuw park .Aangezien ze volgende week goed weer voorspellen ben ik blij dat we nog iets hebben kunnen vinden aan het water.

Zaterdag is manlief jarig.Verjaardag hebben we al samen gevierd aangezien er maar 11 dagen tussen zit.

We gaan lekker een dagje naar Den Bosch en s'avonds naar de afscheidswedstrijd van Philip Cocu in Eindhoven.Verjaardagskadootje voor man. Bijkomend voordeel is dat Dennis Bergkamp meespeelt en daar heb ik jarenlang zo'n crush op gehad.Nooit zien spelen,want als ik al naar een wedstrijd van Ajax ging had hij een blindedarmontsteking en dan weer geblesserd aan zijn hamstring,enz.Maar nu,na al die jaren zie ik mijn jeugdidool spelen.(hoor vioolmuziek)

Maar ik ga natuurlijk omdat man het leuk vind als ik meega.

Wind,een fijne vakantie.Weet je de uitslag van je moeder,voordat jullie vertrekken?
Ik vind het ook wel prettig dat er veel geschreven wordt,leer je de mensen toch wat beter kennen.

Vervelend,ruzie met je schoonmoeder.Als je schrijft over niet zo'n sociaal wonder,komt dit dan vaker voor?Fijn dat je man in ieder geval achter je staat.

We hebben nog een midweek kunnen boeken volgende week in een erg luxe huis op een nieuw park .Aangezien ze volgende week goed weer voorspellen ben ik blij dat we nog iets hebben kunnen vinden aan het water.

Zaterdag is manlief jarig.Verjaardag hebben we al samen gevierd aangezien er maar 11 dagen tussen zit.

We gaan lekker een dagje naar Den Bosch en s'avonds naar de afscheidswedstrijd van Philip Cocu in Eindhoven.Verjaardagskadootje voor man. Bijkomend voordeel is dat Dennis Bergkamp meespeelt en daar heb ik jarenlang zo'n crush op gehad.Nooit zien spelen,want als ik al naar een wedstrijd van Ajax ging had hij een blindedarmontsteking en dan weer geblesserd aan zijn hamstring,enz.Maar nu,na al die jaren zie ik mijn jeugdidool spelen.(hoor vioolmuziek)

Maar ik ga natuurlijk omdat man het leuk vind als ik meega.

Wind,een fijne vakantie.Weet je de uitslag van je moeder,voordat jullie vertrekken?
Lekker even samen weg, Irsa (ik schrijf steeds Isra).

Nee, de uitslag krijgt ze pas tijdens de afspraak om 14.15 dan zijn wij (hoop ik) al een stuk in Frankrijk.

Morrie, ik las net nog even mijn stukje tekst terug over 22 augustus dilemma, maar ik wil je verplichten om naar Pebbles te gaan hoor! Ik snap alleen het dilemma niet Vandaar mijn reactie.. als het mij zou gebeuren wist ik het wel.

Ik ga de laptop uitzetten en slapen, denk ik.

Tot over 2 weken!
Ja, nu ga ik écht.
Ik heb dus totaal gemist dat Wind zwanger is! Bij deze alvast van harte gefeliciteerd Wind, wat leuk! En ook nog een goeie echo! Ik kom over twee weken nog wel even terug, als je er weer bent :-)
En hier nog een andere koek aan wie het nieuws helemaal ontgaan was...:

Alsnog gefeliciteerd, Wind, wat een leuk nieuws!
Als het een gewone verjaardag was had ik er geen probleem mee gehad om niet te gaan. Maar dit is een officiele uitnodiging voor iemand die 50 wordt. Das toch anders.

Het is overigens niet degene die mee was met ons op vakantie, die is al 50 . Maar wel iemand die Harrie al ruim 20 jaar kent, die ook erg veel voor Harrie doet.

Ik ben normaal helemaal niet van het verplicht als stel dingen doen, maar hier voel ik dat wel zo.

Misschien ga ik wel naar allebei inderdaad, maar irritant is het wel.

Irsa, ik vind Dennis Bergkamp ook leuk. Veel leuker dan Philip Cocu .

Vrolijk, welke camping had jij nou op het oog?
Goeiemorgen!

Ik was hier al vroeg vanochtend, maar te moe om te tiepen. Heb mijn zusje naar het station gebracht, die vertrekt vandaag al naar mijn moeder. En toen ik thuiskwam was Sum wakker, en Poppetje ook, dus ik zat gezellig vanaf kwart voor zes op de bank.

Morrie altijd lastig dubbele afspraken. Ik kies meestal voor degene die het langste staat, maar dat werkt ook niet altijd. En ruzie met schoonmoeder ook niet leuk. Wel fijn dat je man achter je staat Mille. Met mijn schoonmoeder is nauwelijks ruzie te maken, die heeft zo'n bord voor haar kop hoofd dat ze het niet eens doorheeft als je kwaad wordt.

Dropje veel plezier in de sauna vandaag! Lekker hoor. En ook fijn dat je niet meer ín de stad woont, er is hier geen doorkomen aan, Sjaak heeft maar vrij genomen vandaag.

Ik ben echt een complete voetbal-nitwit. Weet niet eens hoe Cocu eruit ziet . Maar toch veel plezier Irsa!

Nou ik ga maar eens douchen en mezelf en de kinderen aankleden. Altijd lekker op vrijdag zo langzaam opstarten.
Cocu lijkt op Pinokkio.

En inderdaad, afspraak die het langste staat, dat is wel zo eerlijk. Maar soms gaat dat niet. Het stomme is ook dat ik deze mensen niet vaak zie, en juist daarom me verplicht voel om dan nu wel een keer mee te komen. Als het mensen waren die ik echt heel goed gekend had, die ook mijn vrienden waren, dan had ik gebeld en gezegd: Joh, ik heb al een andere afspraak, ik kan niet komen. Maar juist nu vind ik dat ik dat niet kan maken.

Ik denk dat ik gewoon bij Pebb ga eten, en dan laten op de avond naar het feest ga. En ik weet nu al dat ik daar op Pebbs verjaardag enorm van ga balen .

Jij was vroeg LLL!
Hoi, heb bericht van Wind en alles is goed. Ze schrijft:

Mijn moeder belde net en alles was goed, gelukkig. Wat een opluchting. Over 9 maanden moet ze terug voor contole.

We zijn bijna bij Lyon waar we zullen overnachten. De reis verloopt soepel en jongens zijn zo zoet. En een berichtje later schrijft ze nog dat ze trots is op haar jongens .

Goed nieuws dus, ik mocht het met jullie delen .
Ah, dat is fijn zeg voor de Windfamilie!!

Morrie, ik snap je dilemma helemaal. Ik zou zelf een feestje ter ere van 50 jaar, ook iets meer bijzonder vinden dan een 'reguliere' verjaardag.

en voor Harrie toch ook leuk om samen uitgenodigd te worden en samen te gaan?

Pffff, hier weer een vreselijke nacht met Zen. Gekmakend. Sneu voor hem en sneu voor ons.

Maar...sinds vandaag tv op de slaapkamer, wat een heerlijkheid!!
Jee wat is het forum traag! Goed nieuws voor Wind en haar moeder, gelukkig maar.

Ik ben gisteravond om half negen naar bed gegaan en vanochtend om 7 uur weer wakker geworden. Heerlijk, voel me als herboren . Drukke dag voor de boeg dus ben er weer snel vandoor!
En heb je nou digitenne genomen Elyane?

Ik vind het forum de laatste dagen ook irritant traag. Dacht al dat het aan mijn pc lag, die ook niet de snelste is.

Vandaag genoten van de tour! En een overwinning voor Rabobank ook nog, echt top. Verder niet veel gedaan behalve boodschappen, eten gekookt, kinderen laten eten, gelezen, enz. Morgen gaan we Schorrie naar opa en oma brengen in Friesland, hij gaat daar een paar dagen logeren. Zo maar eens even zijn spulletjes inpakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven