VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Ik laat het gewoon op de 22e staan hoor. Zie wel hoe we het doen. En als Pebblo kookt is het best te doen na een dag werken. Bovendien kan ik zaterdaghulp voor me laten lopen dus...

Moet alleen nog even kijken of ik vrienden en schoonouders ook vraag, Pebblo reageert niet zo enthousiast op de combi. Hij is wel blij dat jij er bij bent, Morrie.
Tsssss, . Ik hoop dat ik een beetje gezellig ben die avond .

Ik neem in ieder geval het badje mee, en de tummy tub.

Ik ken de schoonouders en vrienden niet, maar Wind heeft je schoonouders in ieder geval al een keer ontmoet toch?

Mijn schoonvader is raar. Schorrie is daar al logeren vanaf zondag. Nu krijg ik net foto's van hem opgestuurd van zondag toen wij er nog bij waren, met verder geen tekst. Geen woord dus over hoe het gaat nu met Schorrie, terwijl dat is wat ik wil weten! Ik mis hem namelijk best wel, hoe relaxed het ook is met alleen Knorrie thuis.

O ja, ik vond vakantie met Knorrie erbij ook wel weer even anders. Schorrie ging vorig jaar al echt zelf fietsen enzo, kon ik gewoon relaxed lezen. Nu moest ik op Knorrie letten die alles van de grond wilde opeten enzo....

Die potjes van de HEMA ken ik niet, maar zijn inderdaad echt iets voor Schorrie. Die heeft laats ook een krabbetje van het strand bewaard, en heeft een obsessie voor Vliegend Herten omdat we die op de vakantie gezien hebben.....
Wat leuk al die natuurkindjes! Dim zit tegenwoordig het liefste achter de computer, maar was altijd echt een buitenspeelkind. Maar ik denk dat dat gewoon komt omdat ie toe is aan school, hij verveelt zich een beetje thuis. Hij gaat vanaf september en dan op woensdag naar een BSO die alleen maar buiten is. Hebben geen binnenruimte, alleen een landje in een natuurgebied hier vlakbij met een woonwagentje erop. Voor als het echt baggerweer is. Worden op een grote fiets opgehaald en spelen eigenlijk altijd buiten, dus ook in regen en sneeuw. Ik denk dat ie het fantastisch vindt.

Pebbles je vakantie klinkt heerlijk! Ik kan er echt naar uitkijken dat de kinderen zo groot zijn dat ze de hele dag lekker zelf kunnen schooien, lijkt me voor hun ook zo leuk. En voor mezelf natuurlijk, met een boekje voor de tent klinkt heerlijk. Maar zo klein is ook wel weer heel leuk, zal ik straks ook wel weer missen.

Ik heb vakantie ! Nou ja, moet nog wel 50 kilo was wegwerken en voor vier personen koffers en tasjes inpakken, maar hoef in ieder geval niet meer te werken. Maar ga nu maar even strijken want morgen wordt het mooi weer en dan ga ik liever de stad in.
lilalore wijzigde dit bericht op 28-07-2009 21:41
Reden: &^%smileys
% gewijzigd
Op ons 'veldje' op de camping liepen 3 jongetjes rond van 2-2,5 jaar. Dat vond ik er ook wel weer heerlijk uitzien hoor, dat ik straks ook weer zo'n drentelend kereltje heb. Maar het is wel zo dat we net weer allerlei gemak hebben nu de jongens al 5 en 7 zijn en straks weer tegen beperkingen (middagslaapje, geen wandelingen op onverharde paden, niet meer even jongens alleen thuislaten voor snel boodschappen doen in entje) aanlopen.

Ik ben moe zeg, niet normaal. Mijn zusje kwam om 10.30 koffiedrinken en ging om 15 uur weg en ook daarna heb ik alleen maar zitten te zitten. Pebblo en ik kijken elke avond LOST in bed en willen 1 aflevering kijken maar het worden er dan toch 3 of 4. Zo spannend, maar te laat en te weinig slaap.
Pebbles, de tijd gaat ook heel snel. Knorrie is alweer zowat een jaar, hij staat los en ik denk dat het niet lang meer duurt voor hij zijn eerste stapjes zet. Schorrie hadden we al voor zijn tweede verjaardag niet meer in de kinderwagen zitten, dus als dat met Knorrie ook zo gaat dan zijn wij al binnen het jaar van de kinderwagen af.

Hij heeft tot nu toe altijd nog in de kinderwagen geslapen als dat zo uitkwam, wij houden geen rekening nog met het middagslaapje (en het ochtendslaapje, het zijn er 2). Of tenminste, we zorgen dan dat hij op dat moment in de kinderwagen ligt en valt dan al wandelend in slaap.

Onverharde paden doen we ook gewoon met de Bugaboo trouwens, van het weekend nog bij schoonouders over een platgetrapt paadje door het bos gereden, en op het strand doe ik het ook als Knorrie moet slapen.

Het is niet allemaal kommer en kwel .

Wanneer vertrek je LLL?

Ik heb Schorrie vandaag opgehaald bij schoonouders. Hij was helemaal niet blij om me te zien. Wel blij om Knorrie te zien, erg schattig hoe hij hem knuffelde. Maar hij had net zo lief bij opa en oma gebleven, zo had hij het naar zijn zin gehad. Leuk hoor. Ben wel een beetje gaar nu, na 2 keer een uur en 3 kwartier in de auto en daarna nog haasten naar het zwembad.

Ik heb Schorrie naar zwemles gebracht en Harrie heeft hem opgehaald. Ik vond het wel eng om weg te gaan op de een of andere manier. Terwijl je de kinderen niet kunt zien in het zwembad als ze in het ondiepe zwemles hebben. Het voelde toch een beetje vreemd. Maar wel praktisch want zo kon ik thuis e.e.a. doen, ik denk wel dat we het vaker zo gaan doen.
Ik haat rondkruipende beesten en ben eigenlijk geen natuurmens. ben meer een winkelmens Er is nu ook een felgroen vies eng sprinkhaanachtig iets boven op zolder en ga dus niet naar boven ondanks dat er een was moet worden opgehangen. Ik wacht gewoon totdat Vrolijkerd terug is, al kan dat lang gaan duren. Hi is net weg naar zijn broertje die zijn Ipod gaat inbouwen in auto. Maar maakt niet uit, het idee van een rondhopsend groen beest is heel, heel eng.

Morrie, jouw boekenlijst klinkt ook goed! Ik ben benieuwd, laat je weten hoe ze waren? Ik heb net Stieg Larsson besteld en nog een paar nieuwe boeken via amazon.co.uk en de pond staat zo laag dat het bijna 1 op 1 met euro is.

LLL , veel plezier in US.

Drop, hoe is het daar? Ben je al druk met vakantieplanning?

Had ik btw verteld dat ik werd gebeld door vader eergister? We zouden dit jaar waarschijnlijk met kerst naar VS gaan om kerst te vieren, tante werd 70 en nicht heeft baby gekregen. Alles in 1 klap dus en zouden na zomer even gaan kijken voor tickets. Nu heef nicht te horen gekregen dat ze borstkanker heeft en vrijdag wordt ze al gechemo-ed. Hoe bizar??? Haar zoontje is net een half jaar en ze is net van de BV af, anders had ze misschien nog langer doorgelopen met de knobbel en die was al 3 cm.

Ik ben echt een beetje van slag en zeker als ik denk aan het Guusje Nederhorst verhaal.
Jeetje Vrolijk wat een schrik van je nicht. Echt een horrorverhaal met inderdaad veel gelijkenissen Guusje. Laten we hopen dat jouw nicht een hele ander verhaal wordt. Sterkte meid!

LLL veel plezier! Nog gelukt met je 50 kilo aan was, moest er erg om lachen jij niet natuurlijk...

En hoi daar Lien! Het klinkt alsof jij helemaal in de vakantiemodus zit. Heerlijk!

Vandaag superdagje gehad met Apie en Aap. Japie was naar het KDV. Eerst samen gewerkt op mijn kantoor, zooi opruimen enzo. Daarna geluncht met zijn drieën, daarna bootje gevaren in Delftse Hout, heerlijk! Toen lekker vroeg Japie opgehaald en met zijn vieren op het strand gegeten.

Ook nog super leuke zomerschoentjes gescoord voor Apie voor 10 euro dus dat was ook nog leuk.

MP mevrouw is geweest en dus snel 25 euro verdiend. Grappig Pebbles, ik heb ook zo'n periode gehad dat ik klaar was met MP. Met de verhuizing hebben wij echt alles naar de kringloop gebracht. Maar nu is het wel lekker om kleine beetje geld te "verdienen". Contante geld gebruik ik dan voor de hulp of dagelijkse boodschappen, scheelt toch weer.
Jee vrolijk wat een naar verhaal! Gaan jullie nu niet meer? Of even afwachtn hoe het zich ontwikkelt?

Rondhopsend groen beest klinkt erg grappig, maar kan het me helemaal voorstellen. Ik ben echt panisch voor alles met meer dan vier poten, heb wel eens mijn buurman uit zijn bed gehaald om een spin formaat tarantella boven mijn kapstok weg te halen.

De 50 kilo was is nog niet weg, maar al wel ongeveer gehalveerd. Veel gevouwen en gestreken vandaag. Maar de wasmachine is nu echt kapot (ja fijn drie dagen voor de vakantie), dus moet steeds naar het huis van mijn zusje op en neer om de was te doen. Of nou ja, de afvoerbuis is stuk, die waar we altijd ontstopper in gooiden... De ontstopper heeft iets te goed zijn best gedaan en een groot gat in de buis gemaakt. En handige harries als we zijn kunnen we dat niet zelf maken.

Ik heb ook nog boeken besteld trouwens. De eenzaamheid van de priemgetallen en extreem luid en ongelofelijk dichtbij. Maar die laatste krijg ik net een email over dat die niet op tijd geleverd kan worden. Heel jammer aangezien ik zaterdagochtend vertrek. Is Stieg Larsson ook thriller? Hoor ik de laatste tijd vaker voorbijkomen, ben wel benieuwd.

Leuk dat schorrie het zo naar zijn zin had gehad. Ik hoop op precies zo'n reactie van mijn jongens als ik weer terugkom straks.
even teken van leven. Druk met de kinderen, want Zorro is ziek.

Lastig, want voor mij is het nu net even te zwaar, om alles alleen te doen.

Dus moe, moe, moe. Kom snel weer terug hoor!
Holy moly, wat hebben jullie een hoop geschreven!

Haaaaaai chica's, ik ben ook weer een beetje terug in de digitaal bewoonde wereld. Was tijdens de vakantie zo heerlijk verstoken van alles dat ik pas nu weer een beetje op laptop aan het knoeien ben. Heb heel af en toe schoorvoetend mail gecheckt, maar zit op een of andere manier nog steeds een beetje in vakantiemodus .

En die vakantie was lekker! Het weer liet te wensen over, we hebben eigenlijk maar 1 echt heel zonnige dag gehad. Voor de rest toch vrij veel bewolking en daarbij vaak harde wind (klappertandende kereltjes in het zwembad). Ook regen en dan is zo'n stacaravan eigenlijk best klein. Maar we hebben het leuk gehad. Goeie camping met heel goed zwembad en paar enorm leuke glijbanen. Speelveld met springkussens en schommels/glijbanen/zandbakken voor de kinderen.

En we hebben nog best een hoop gezien, al kom je in Normandie dan wel snel bij WOII gerelateerde dingen uit. We waren erg onder de indruk van Omaha beach, Utah beach en het Amerikaanse cimetière. Vooral Boefje vond de stranden en het museum waar we binnengeweest zijn heel erg interessant; ik heb hem dagen achtereen steeds opnieuw moeten uitleggen waarom er dan oorlog was geweest, waarom de 'slechte mensen' moesten worden weggejaagd en hoe dat dan allemaal was gegaan. Bizar hoe dat maar bleef malen in het koppie, soms iets teveel naar ons idee. Dus af en toe ook gewoon gezegd dat het nu even klaar was en dat we de draaimolen in het dorp gingen uitproberen of zandkastelen bouwen op een rustig stukje strand.

Dus....dat was het wel zo in een notendop. Het rijden heen en terug is ons alles meegevallen. Wel af en toe de dvd-speler in de auto aangehad, maar ze hebben ook heerlijk naar buiten zitten kijken, naar cd'tjes zitten luisteren en af en toe wat geslapen.

Ik heb heel even een poging gedaan om bij te lezen hier, maar ik ben nu alweer 3/4 kwijt van wat ik heb gelezen. Dacht eerst ook dat ik in een verkeerd topic zat, want zag ineens 2 onbekende namen staan. Even wennen, maar hi dames, welkom bij de vrolijke club!

En wat las ik verder? Wind is nu weg, geloof ik? Heeft een goeie echo gehad, dus lekker dat de gevarenzone nu gepasseerd is. Nath is van de trap gestuiterd, auw! Of mille nu wel of niet op vakantie gaat heb ik ergens niet meer meegekregen, maar kreeg de indruk dat het een geintje was (hoop dat iig wel voor je!). Drop binnenkort weer test voor mogelijk nieuwe baan, Pebbles is ook weer terug en heeft het lekker gehad. Ely idem en jij bent bijna uitgerekend he? Een week of 3 volgens mij, hoop dat ik dat goed in mijn bol heb zitten. Morrie heeft vrolijk naar haar camping gestuurd en krijgt rare mails van schoonvader over logerende Schorrie. Wel superschattig trouwens zeg, dat beestjes bekijken en verzamelen. De draken hier vinden beestjes wel interessant, maar nou ook weer niet heel bijzonder.

Lien is weekje weggeweest en gaat binnenkort nog een keer op vakantie geloof ik?

En vrolijk. Meid, ik las de laatste berichten even doordat ik naths post zag en schrok ook wel. Akelig verhaal, ook hier meteen gedachte aan Guusje. Ik hoop heel erg dat het voor jouw nicht allemaal anders loopt. Sterkte ermee zeg, kan me voorstellen dat je van slag bent!

Heb ik nu iedereen gehad? Eerst maar eens posten. Het forum heeft volgens mij kuren, kreeg al wat foutmeldingen en de boel is traaaaaaag. Bevordert bijlezen ook niet echt.
Jeetje Vrolijk, dat is schrikken. Ik moest ook gelijk aan Guusje Nederhorst denken. Maar ook aan een oud collega van mij die hetzelfde heeft gehad en die nu, jaren later, een gezond en gelukkig leven lijdt met haar zoontje en man.

LLL, Extreem Luid...enz heb ik ook eens geporbeerd te lezen. En hoewel ik vaak heel positieve berichten over dat boek hoor moet ik bekennen: ik kwam er echt niet doorheen! Dus het is in mijn ogen niet erg dat je hem niet op tijd hebt gekregen .

Ik ben nu op de helft van Los Geld van Rene Appel. Boeiend genoeg om dus in een dag de helft gelezen te hebben. Maar ik geloof dat ik het een gewoon boek vind, geen uitschieter. Tot nu toe.

Ely, das naar dat Zorro nu ziek is. Maar dat betekent dat jij nog niet gaat bevallen .

Trouwens, ik las dat zwangere vrouwen straks waarschijnlijk als eerste gevacineerd gaan worden tegen de Mexicaanse Griep die geen Mexicaanse Griep meer heet. Jij zal dat wel niet meer zwanger meemaken, maar Wind wel.

En dan Athena, jouw vakantie klinkt heerlijk, ook al was het weer niet zo denderend. Is het Vent ook bevallen, die was toch degene die het nooit zo zag zitten om een eind te rijden en te kamperen?
Jemig Ely, sterkte met zieke Zorro en drukte met de kinderen! Hopelijk knapt hij snel op en kun jij weer wat rustiger aandoen. Kan me voorstellen dat dat echt zwaar moet zijn nu, met je hoogzwangere lijf! En dat drukkend warm-vochtige weer werkt ook niet mee

Las volgens mij ergens dat jouw grut zo onhandelbaar is momenteel. Kan je de hand schudden, want ook hier 2 high maintenance kereltjes. Elke 5 seconden was het ook vandaag weer "mamaaaaaa". Om gek van te worden!

Morrie: het is vent inderdaad goed bevallen, al had hij - meer dan ik - wel de balen van het matige weer. Hij had zoiets van "rijd ik zo'n stuk en dan hebben we nog minder weer dan in Nederland" (wij vonden het gewoon echt lekker warm toen we terugkwamen. Daar zaten we 's avonds binnen met sokken en dikke truien aan. Hier blote voeten en korte broeken + shirts). Maar het stuk in de auto met de jongens vond hij heel erg meevallen. We hebben op de heenweg 2x een half uurtje gestopt en op de terugweg zelfs maar 1 keer een kwartier (Boefje moest plassen en wilde iets eten, Schurk had heimwee en stond op het grasveld te stampvoeten dat hij naar huis wilde ). En dan schiet het natuurlijk wel lekker op.
Zo, vandaag laatste werkdag gehad, Drop heeft nu ook vakantie. Heb net heel veel gelezen dat ik nu alweer kwijt ben, maar schrok wel van nicht van Vrolijk, idd Guusje Nederhorst-idee. Bah. Hopen dat het aanslaat, Vrolijk! Moest zelf vandaag bellen voor uitslag uitstrijkje, maar het lab heeft achterstand dus ze hadden het nog niet. Irritant.

Boeken van Stieg Larsson heb ik vandaag ook zien liggen bij Dekker vd Vegt. Niet gekocht. Was in mijn lunchpauze even op boekenjacht, vakantie vind ik altijd een goed excuus om boeken te kopen. Heb nu lekker frivool The Devil wears Prada van Lauren Weisberger gekocht, een boek van Mo Hayder en nog eentje waarvan ik zowel de naam van de auteur als de titel niet meer weet. Schiet lekker op.

Elyane, sterkte met Zorro! Zwaar zeg, nu in je eentje alles doen. Wat heeft 'ie?

Wat leuk trouwens, die ANWB koffer! Het is dat ik geen tijd meer heb om de stad in te gaan. Kun je die kopen bij de ANWB? Ben er toevallig net lid van geworden. Suske is ook zo'n insektenkind, tegenwoordig wil 'ie alles in een potje stoppen. Ook jonge padden, heel fijn. Geen insekten voor mij!

Haha, Pebbles, je camping ziet er onwijs leuk uit en klinkt ook heel leuk, maar wat een eh.. foute naam voor een camping! Ik moet echt aan een Sjonnie-camping denken bij die naam :)!

En oh ja, welkom terug natuurlijk Lien en Athena! Athena, jammer van het weer maar fijn dat het toch niet is tegengevallen.

Pebbles, ik had je verjaardag op de kalender gezet maar ik hoorde vorige week dat mijn schoonmoeder op dezelfde dag haar 84e verjaardag viert, aan het eind van de middag/begin van de avond. Haar gezondheid is niet al te best, dit zou haar laatste verjaardag wel eens kunnen zijn, dus die wil ik eigenlijk niet overslaan, sorry!
O jee Dropje, bedoel je nou dat je schoonmoeder misschien komt te overlijden op korte termijn? Dat is nog best heftig, ook al is ze 84.

Ik vond die naam van die camping van Pebbles ook fout. Vind het knap dat jullie toch op de site hebben gekeken enzo, ik zou al afhaken bij die naam .

En wat lekker Drop, vakantie! En balen van uitstrijk, is toch altijd wel fijn als je dan uiteindelijk hoort dat alles goed is.

Padden vindt Schorrie ook boeiend. Hij weet ook de verschillen tussen een pad en een kikker op te noemen. Soms vraag ik me echt af hoe hij er allemaal bij komt. Vandaag vroeg hij: 'Hebben ze in Friesland ook Voorntje?' Voorntjes??? Hoe weet hij dat die vissen bestaan? Karpers, snoeken, baarsjes, ik zou het allemaal niet vreemd vinden. Maar hij begint over Voorntjes.

Athena, minder weer is ook balen. Maar nu heeft hij in ieder geval ervaren dat het rijden goed te doen is. Dat biedt mogelijkheden voor de toekomst!

Ik ga naar bed, morgen lekker een dagje vrij, moet nog even bedenken of ik wat ga doen met de kindjes of dat we gewoon lekker in en om het huis blijven.
Schoonmoeder is niet ziek, maar ze klaagt altijd dat ze zich niet lekker voelt en ze komt het huis bijna niet meer uit. Ze eet nog minder dan een vogeltje en haar ogen zijn zo slecht dat ze bijna niets meer ziet. Schoonpa is nog wat fitter, 86 jaar. Ik vrees dat we zowel haar als mijn demente tantetje op niet al te lange termijn moeten gaan missen.

Welterusten Morrie! Ik hoef niet na te denken over wat ik morgen ga doen...
Ach dropje, dat klinkt verdrietig. Kan me voorstellen dat je die verjaardag dan al helemaal niet wilt missen. Sterkte ermee zeg, ook met je demente tantetje!

Ik ga ook slapen. Welterusten.
Oh, krijg net een mail van bol.com dat mijn boek vandaag op de post gaat. Maar jij vond het niks dus morrie. Ik had er ook veel goede verhalen over gehoord, maar ja, zullen wel zien dan.

Vrolijk, mijn tante (in VS) had twintig jaar geleden ook zo'n knobbel. Bij haar is uiteindelijk wel een borst afgezet, maar ze is nu 60 en geniet nog steeds enorm van het leven.

En dropje, ik vond de devil wears prada echt een heeeeerlijk boek . Heb zelfs nog die andere van haar gelezen, maar die was minder geloof ik. Kan me al niet meer herinneren waar die over ging.

Dat is balen Elyane. Is hij erg ziek? En zijn de kinderen nog steeds lastig?

Ik ga even snel alles aankleden hier, het is al half negen!
En over high-maintenance kinderen: Sum heeft poppetje net gebeten . Omdat ze aan zijn puzzelstukjes zat. Sum is echt verschrikkelijk met bijten, ik krijg het hem niet afgeleerd. En dit is echt zó zielig, mijn arme kleine meisje met een enorme bijtafdruk op haar arm.
Logisch Dropje, dat je er niet bent. Schoonmoeder gaat voor!

Athena, welkom terug! Wij zijn de laatste jaren niet verder op vakantie geweest dan 1.000 km rijden (Dordogne vorig jaar) en hebben ook nog nooit 2 weken prachtig weer gehad. Als je je daar op instelt is het niet erg. Ook altijd wel een of meer dagen regen en vaak regen 's nachts. Maar ja, de groene omgeving die wij zo mooi vinden (donkere bossen met bergen en bekjes) zou niet zo groen en mooi zijn als het nooit regent. Maar Pebblo en ik waren qua weer ook wel de optimisten van de camping geloof ik, en als we al erg bewolkt opstonden ginen we gewoon wat doen die dag en dan lijkt het weer al beter dan wanneer je bij tent blijft hangen!

Ely, sterkte! Zo hoogzwanger valt het niet mee! En dan zijn jouw kindertjes natuurlijk ook echt wel kleiner dan mijn Pebbeltjes die nu al veel voor mij doen. Ze rapen alles van de grond bijvoorbeeld omdat ik niet meer wel bukken ivm maagzuur en laten zeker 1x per dag de hond uit.

Bijten is naar. Groot Pebbeltje heeft het kind van mijn zusje eens in zijn wang gebeten en die heeft ook een paar dagen met een gebitsafdruk rondgelopen. Ik vond het vreselijk en zat ook wel met handen in haar. Weet niet meer wat het uiteindelijk heeft doen stoppen dus geen tips.

Haha, naam van de camping klinkt zeker fout! maar ik vond de site daarentegen wel weer erg mooi dus dat maakte veel goed. En bij aankomst bleek het dorp waar de camping was ook Tonny te heten en in Tonny heten ook al de straten weer Tonny. Rare jongens, die Belgen.

Nu ga ik snel huis opruimen, om 12 uur komen hulpen. Denk dat ik eind van de dag door alle vakantierotzooi en was heen ben.

Zondag gaat Pebblo naar Noorwegen tot en met donderdag. Schoonouders zouden dan op Pebbeltjes passen maar nemen ze nu nog even 3 dagen mee op vakantie. (waarschijnlijk Preston Palace, heel fout maar Pebbeltjes vinden het leuk) Dus ben ik volgende week 3 dagen en 2 nachten helemaal alleen met mijn hond. Gelukkig wel hulp in winkel op woensdag en donderdag, want ik ga echt niet meer hoog de ladder op om dozen te pakken!
Is er niemand anders die even kan bijspringen Ely? Ouders of schoonouders ofzo? Of zus of vriendin? Dat die je kinderen even meenemen en jij wel even kan rusten?

Ik moet het ook maar zien straks. Officieel verlof heb ik niet eens en kan ook niet. Ik zal uiteindelijk wel minder gaan werken en vaker thuiswerken en schoonouders hebben ook aangegeven bij te kunnen springen op de zaak. Heb nu met Pebblo afgesproken dat ik uiteindelijk 2 weken voor de uitgerekende datum echt niets meer doe om wel uitgerust te zijn en daarna is het afhankelijk van bevalling, herstel en baby wanneer ik weer ga beginnen.
Pebbles, jij hebt wel recht op een zwangerschapsuitkering, dat weet je toch wel?

Ik ga minipuma's op Marktplaats zetten nu, kijken wat dat oplevert. Ze zijn nog als nieuw. Het shirtje wordt opgehaald door iemand uit mijn woonplaats, zo is MP-en toch wel weer grappig. En we kunnen het geld goed gebruiken, we moeten belasting betalen (wat natuurlijk betekent dat de zaken goed gegaan zijn dit kwartaal) maar we hebben het al opgemaakt omdat we toch nog geld verwachten. Maar mensen zijn toch trager met betalen nu. Beetje irritant. En die paar euro's MP helpen dan natuurlijk ook niet, maar het is toch altijd fijn zoals Nathje zegt om dat dan voor de boodschappen enzo te gebruiken.

Dropje, het klinkt heel sneu van je schoonmoeder, en van je tante. Vooral je schoonmoeder klinkt alsof ze gewoon echt oud is en zo goed als op. Naar, ook voor Veter.

De moeder van een van mijn beste vriendinnen gaat binnenkort dood. Dat is dan de eerste keer in ons vriendinnenclubje (waar ik 1 keer per maand mee eet). Ik vind het erg confronterend hoor, we komen nu dus echt in die fase van ons leven. Jij weet daar natuurlijk alles van Pebbles .

Schorrie heeft KW een keer gebeten, een paar jaar terug. Dat vond ik ook echt erg (en genant). Maar als je dan ziet hoe een dikke vrienden het nog steeds zijn, heeft het blijkbaar vooral op mij indruk gemaakt.....

Hij is zelf ook weleens gebeten op het kdv.

Ik weet even niet meer hoe oud Sum is (2,5?) maar ik heb weleens gehoord dat het met 3 jaar over zou moeten zijn.
Vandaag mag ik niet klagen hoor, want heb net alle kinderen weggebracht naar de opvang. Dus kan vanmiddag even gaan liggen.

zit me dood te ergeren aan Zorro, die is een klein beetje opgeknapt, maar gaat nu al zijn klachten uitvergroten. Een echte vent. Dat hij het zo zwaar heeft en zo.

Heeft echt totaal geen besef van wat ik de afgelopen dagen allemaal heb gedaan, volgens mij. Sukkel.

Anderszijds, ik ben er de afgelopen dagen ook achter gekomen, hoeveel Zorro normaal gesproken doet, nu ik zwanger ben, dus hij is ook wel weer heel lief

Alleen nu even niet

Athena, welkom terug. Klinkt ondanks tegenvallend weer wel als geslaagde vakantie.

Vind het erg leuk om je weer te lezen!

Peb, ik hoop dat je het volhoudt, werken tot 2 weken er voor. Ik moet nu nog twee weken en merk dat dit wel echt de laatste loodjes zijn. (waar ik twee weken terug nog huppelend rondliep)

Drop, blijf het toch wel een raar idee vinden, dat jouw schoonmoeder ouder is dan mijn oma!

Maar besef mensen te verliezen die je dierbaar zijn, is gewoon heel naar

Vrolijk, wat een schrikbericht zeg. Naar.

Ik las gisteren in de krant, dat mijn leraar van de lagere school is overleden. Moest er erg van huilen, omdat hij een belangrijke rol heeft gespeeld in mijn leven. Uitvaart is al geweest, dus kan ook geen afscheid meer nemen. Is ook maar 58 jaar geworden....

Mille, fijne vakantie!!!

LLL, bijten is rot. Gelukkig hebben ze het hier niet veel/lang gedaan. Zen was volgens mij het meest bijterige.

Nathje, jouw dagje klinkt echt heerlijk relaxed!
Trouwens, de kinderen zijn gelukkig een stuk beter te hachelen dan een paar weken terug, dus dat scheelt wel.

Anders had ik me op laten nemen hoor in een inrichting voor overspannen ouders
quote:Morrie schreef op 30 juli 2009 @ 09:39:

Pebbles, jij hebt wel recht op een zwangerschapsuitkering, dat weet je toch wel?Jawel hoor, die heb ik ook aangevraagd bij UWV.
En Ely, is Zorro al weer een beetje opgeknapt? Fijn dat jij iig een dagje kon uitblazen zonder kids. Nog maar 2 weekjes! Spannend!

Hoe zit dat dan Pebbles? Krijg je 16 weken uitkering of is dat anders bij zelfstandigen?

Welcome back Athena! Je vakantie klinkt lekker, hoor! Jammer van het weer maar goed dat je niet bij de pakken neer gaat zitten. Dat doen wij ook nooit en hebben er dus ook nooit last van. Genoeg leuke dingen te verzinnen met minder weer.

Verder ben ik even vergeten wat ik nog meer gelezen heb. Ik ga nu lekker computer uitzetten en naar bed. Heb vandaag de hele dag kantoor opgeruimd. Wel lekker, als compagnon terug is kunnen we meteen aan de slag met een fris bureau enzo.

Thuis verder gegaan en woonkamer helemaal omgegooid en andere hoes op de bank gedaan. Ook altijd leuk om te doen.

Nu ga ik morgen met de kindjes nieuwe plantjes kopen en dan gaan we helemaal gezellig het weekend in. Boodschappen zijn ook al gedaan dus relaxed dagje tegemoet.

Ging er iemand nog op vakantie? LLL toch? Zo ja fijne reis en tot over een week of twee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven