Welk telefoonabonnement
maandag 29 december 2025 om 14:32
maandag 29 december 2025 om 14:39
Ze zijn allemaal prima. Ik heb al abonnementen van Hollands Nieuwe, Lebara en Youfone gehad (ik sluit een abonnement af voor 1 of 2 jaar en zoek daarna weer een aanbieding). Nooit storing of geen bereik gehad. Ze maken allemaal gebruik van het KPN of Vodafone netwerk en dat werkt gewoon goed. Volgens mij heeft alleen Odido een eigen netwerk.
I'm finally old enough to don't give a fuck
maandag 29 december 2025 om 14:41
Tegenwoordig zit er weinig verschil meer zit tussen provider A of B. Dus ik zou mij echt richten op wat een abonnement biedt en wat je zoekt.
Ik zit zelf bijvoorbeeld bij Ben. Aangezien ik ook Odido heb voor tv/internet, krijg ik korting op mijn abonnement bij Odido en extra GB voor mijn telefoon (ik meen dat ik 3 GB heb, waarvan 1 GB extra ivm combinatieabonnement). Momenteel heeft Ben een sim-only abonnement met 4 GB en 200 belminuten/smsjes voor 7 euro per maand.
Mijn voorwaarden waren namelijk: goedkoop.
Ik had hiervoor Simyo en dan een prepaid, maar ik ben overgegaan toen mijn huistelefoon eruit ging. Die was namelijk duurder dan opwaarderen naar een abonnement.
Ik zit zelf bijvoorbeeld bij Ben. Aangezien ik ook Odido heb voor tv/internet, krijg ik korting op mijn abonnement bij Odido en extra GB voor mijn telefoon (ik meen dat ik 3 GB heb, waarvan 1 GB extra ivm combinatieabonnement). Momenteel heeft Ben een sim-only abonnement met 4 GB en 200 belminuten/smsjes voor 7 euro per maand.
Mijn voorwaarden waren namelijk: goedkoop.
Ik had hiervoor Simyo en dan een prepaid, maar ik ben overgegaan toen mijn huistelefoon eruit ging. Die was namelijk duurder dan opwaarderen naar een abonnement.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
maandag 29 december 2025 om 14:56
maandag 29 december 2025 om 15:36
maandag 29 december 2025 om 17:06
En KPN en Vodafone natuurlijk.nerdopviva schreef: ↑29-12-2025 14:39Ze zijn allemaal prima. Ik heb al abonnementen van Hollands Nieuwe, Lebara en Youfone gehad (ik sluit een abonnement af voor 1 of 2 jaar en zoek daarna weer een aanbieding). Nooit storing of geen bereik gehad. Ze maken allemaal gebruik van het KPN of Vodafone netwerk en dat werkt gewoon goed. Volgens mij heeft alleen Odido een eigen netwerk.
maandag 29 december 2025 om 17:08
Simyo heeft geen slechter bereik in het buitenland. Buitenlandse netwerken zijn gewoon slechter dan wat wij gewend zijn. Ongeacht welke provider je hier hebt. Wij hebben de mazzel dat alle netwerken van Nederland in de top5 of top6 van beste netwerken ter wereld zitten.Renske schreef: ↑29-12-2025 15:36Al verschillende gehad, maakt weinig verschil. Hoewel Simyo volgens zoon slecht bereik in het buitenland heeft. We proberen er thuis voor te zorgen dat we niet allemaal dezelfde netwerkprovider hebben (Kpn, Vodafone, Odido) zodat we bereik hebben als er één plat ligt.
maandag 29 december 2025 om 17:15
Ja, ik heb ook Simpel en omdat ik bijna niet bel ( ik word liever gebeldIrregular_Choice schreef: ↑29-12-2025 15:28Ik zit al jaren bij simpel en heb nooit problemen. Ik heb nu onbeperkt bellen, 500 sms’jes en 40gb voor €12,-. Prima deal als je het mij vraagt![]()
.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in