Napraattopic 2025.9 met geklets
dinsdag 28 oktober 2025 om 10:17
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 30 december 2025 om 18:44
Heb jij al wat gehoord van de aangifte?Lady*Voldemort schreef: ↑30-12-2025 16:41Ja precies. En als je niet onmiddellijk opspringt om te helpen zoeken ben je een lui, onbetrokken varken. En dan blijkt het uiteindelijk helemaal niet verdwenen, maar gewoon op de normale plek te liggen maar daar gaan ze niet zoeken natuurlijk want daar kan het nooit liggen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 30 december 2025 om 19:21
Je bent denk ik ook een spoiler-snob.BeeDifferent schreef: ↑30-12-2025 19:17Boulevard, kut programma. Beetje zitten spoileren over Stranger Things.
Kan ik die hier ook staffen?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
dinsdag 30 december 2025 om 19:31
Ik kan me dit levendig voorstellen. Nog maar twee dagen!canis-felis schreef: ↑30-12-2025 17:15Hier mondde de opgebouwde vuurwerkstress uit in een halve paniekaanval toen mijn portemonnee niet in mijn tas bleek te zitten toen ik de winkel binnen wilde gaan. Uiteindelijk bleek hij uit mijn tas gevallen, tussen wat spullen, toen ik gisteravond nogal fanatiek op zoek was naar een extra lijn voor de hond. Ergens wist ik dat wel - veel andere opties waren er niet - maar de ratio was even weg. Het luchtte uiteindelijk op, een beetje druk van de ketel.
Si abra la puerta hay lobos.
dinsdag 30 december 2025 om 19:41
Mijn kat heeft net voor het eerst cbd olie voor katten gehad.
Werd net bezorgd en er gelijk ingedrukt.
Vanaf morgen krijgt ze het door haar zachte voer.
Ze is niet eens bang voor vuurwerk maar wel een enorme stresskip met verlatingsangst. Haar buik is kaal (gelikt) en haar mooie dikke pluimstaart is een vodje (ook opgelikt).
Benieuwd of we verschil gaan merken de komende tijd.
Ze is niet eens bang voor vuurwerk maar wel een enorme stresskip met verlatingsangst. Haar buik is kaal (gelikt) en haar mooie dikke pluimstaart is een vodje (ook opgelikt).
beedifferent wijzigde dit bericht op 30-12-2025 19:57
0.39% gewijzigd
dinsdag 30 december 2025 om 19:52
Ik zou ook balen.BeeDifferent schreef: ↑30-12-2025 19:38Klopt. En daar schaam ik me zeker niet voor. Ik haat haat haat het echt als er dingen verklapt worden.
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
dinsdag 30 december 2025 om 22:37
Sneu. Hier gaat het gelukkig binnenshuis redelijk. Vorig jaar was het voor hond helpend genoeg om naast mij op de bank te liggen, ook al zat ik gespannen als een veer. Hopelijk lukt dat dit jaar ook weer, dat zou het mij ook wat makkelijker maken. Ik ga er maar van uit dat ik tussen 18:00 en 3:00/3:30 de deur niet uit kan. Geen prettig vooruitzicht, ook omdat het sinds gisteren een uitdaging is om de hond uit te laten. Met wat "schuiven" gaat het wel, maar morgen zal wel afzien worden. Hond ligt nu gelukkig lekker te snurken in haar mand. Maar wat een bezoeking ieder jaar weer (en dan is het hier nog niet eens zo erg in vergelijking met wat ik elders lees)... Maar goed, ik ga er maar niet al teveel over schrijven. Helpt niks. #uitzittenmaarBeeDifferent schreef: ↑30-12-2025 19:41Mijn kat heeft net voor het eerst cbd olie voor katten gehad.
Geef de liefde verdomme een keer een kans en niet de logica
dinsdag 30 december 2025 om 22:42
Sterkte met de vuurwerkstress. Ik vind het ook echt akelig, maar wij zitten nu op een vakantiepark in Limburg waar tot nu toe helemaal niks nada is afgestoken. Als het weer gaat zoals vorig jaar, is het een klein beetje knallen in de late middag/vroege avond en dan om 12 uur wat siervuurwerk op het park en daaromheen, wat een halfuurtje aanhoudt. Echt een aanrader.
dinsdag 30 december 2025 om 22:49
dinsdag 30 december 2025 om 22:49
Ik vind het lekker (pûh) wél anders!
Ik vind jou namelijk nooit grof in de mond en ik heb bewondering voor je behoorlijke manier van uitdrukken.
Ik kan me écht niet voorstellen dat iemand jou grof en/of onbehoorlijk uitdrukkend vindt. Tenzij je het over extra dikke ribbelchips hebt o.i.d.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 30 december 2025 om 22:51
Heeft er hier heel toevallig iemand ibuprofen 200 thuis? Ik zou graag willen weten of ze bestaan met een breuklijn. Ik heb al zoveel gegoogled dat ik er ff niet meer uit kom.
Ik denk na al dat gegoogle te begrijpen dat zoon 300 mg mag, maar hoe doseer ik dat dan met een pil? Van die drankjes gruwelt hij.
Ik denk na al dat gegoogle te begrijpen dat zoon 300 mg mag, maar hoe doseer ik dat dan met een pil? Van die drankjes gruwelt hij.
•
dinsdag 30 december 2025 om 22:57
Wat klote dat het nu al zo erg is voor je kat. Hier gelukkig nog niet aan de hand. Vorige jaren wel, met idd ergens op/in de trap zitten ( het verst weg van de straat) het liefst in een doos, met dekens.
Hopen dat het beter wordt voor de diertjes.
Vanity of vanities; all is vanity
dinsdag 30 december 2025 om 23:03
Dat wordt lastig, ze hebben vaak een glad laagje en mogen alleen gedeeld worden als ze geen gereguleerde afgifte hebben.Frizz schreef: ↑30-12-2025 22:51Heeft er hier heel toevallig iemand ibuprofen 200 thuis? Ik zou graag willen weten of ze bestaan met een breuklijn. Ik heb al zoveel gegoogled dat ik er ff niet meer uit kom.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
dinsdag 30 december 2025 om 23:08
Nou, dit.feow schreef: ↑30-12-2025 22:49Ik vind het lekker (pûh) wél anders!
Ik vind jou namelijk nooit grof in de mond en ik heb bewondering voor je behoorlijke manier van uitdrukken.
Ik kan me écht niet voorstellen dat iemand jou grof en/of onbehoorlijk uitdrukkend vindt. Tenzij je het over extra dikke ribbelchips hebt o.i.d.
Als er iemand zich genuanceerd uitspreekt ben jij het wel. Maar mss onderdruk je wel heel grove en ordinaire gedachten en ziet niemand dat, behalve jezelf. Over ribbelchips spreek je je wel uit. En dat mag natuurlijk ribbelchips!
Vanity of vanities; all is vanity
dinsdag 30 december 2025 om 23:23
Mijn kruidvat verkoopt deze gewoon.Frizz schreef: ↑30-12-2025 22:51Heeft er hier heel toevallig iemand ibuprofen 200 thuis? Ik zou graag willen weten of ze bestaan met een breuklijn. Ik heb al zoveel gegoogled dat ik er ff niet meer uit kom.
woensdag 31 december 2025 om 04:30
Ibuprofen 300? Dat zie ik niet op de site.
•
woensdag 31 december 2025 om 05:17
Met breuklijn?
David Dunning
David Dunning
woensdag 31 december 2025 om 06:15
Pillen zonder breuklijn zijn in principe niet geschikt om te halveren.
Ja, ik doe het ook, maar het is niet de bedoeling.
David Dunning
David Dunning
woensdag 31 december 2025 om 06:15
Dabedoelik.
David Dunning
David Dunning
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in