Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met..

22-06-2009 23:07 2997 berichten
Alle reacties Link kopieren
Boeren, bieren en bitterballen!

Alweer het vierde topic waarin tussen het kletsen over de dagelijkse dingen door de kilo's gestaag worden verloren. Om met AbsoluteEinstein te spreken: samen zijn we al een forse kleuter kwijt!

anoniem_61464 wijzigde dit bericht op 31-07-2009 22:21
Reden: vers tabelletje
% gewijzigd
Hai Moos, ben van schrik ook weer op de bank beland, maar ga daar NU verandering in brengen! (was ook alleen maar omdat ik nou eenmaal naar de tandarts moest, tis geen hobby)

Hup, van die bank af dan! *ik heb ook alleen nog maar datingadviezen gegeven aan een redelijk wanhopige meneer hier op Viva, ik ga nu echt aan de slag ;-)*

Wat zijn jullie allemaal veel van plan vandaag zeg!

Erwt, fijn dat de lattenbodems/matras/bed lekker slapen!

Keesie, mooi dat je geen gaatjes had bij de tandarts. Ik moet binnenkort eigenlijk ook maar weer eens maar ben heel druk bezig met ontkennen en uitstellen enzo

Age, hoe gaat het met jou? Heb je J nog gesproken?

Hier weinig bijzonders te melden. Vanmorgen al even richting stad geweest om wat spulletjes te kopen. Zometeen even boodschappen doen. Eigenlijk moet ik ook nog iets doen voor mijn opleiding maar ik heb echt helemaal geen zin.

Gisteravond bij vriendinnetje geweest voor laatste vakantieplannen. En vanavond heb ik nog een soort van feestje. Vriendin is jarig geweest deze week en ze krijgt een suprisefeestje met een activiteit. Als jullie het niet erg vinden schrijf ik even niet hier op wat we gaan doen want het is redelijk specifiek en dan ben ik weer eens erg herkenbaar

Ik hoop in ieder geval dat het een beetje droog blijft vandaag.

Verder blijf ik behoefte houden aan een soort zomerslaap

Ben nog best druk de komende week. Veel afronden op beide werkplekken en ook nog genoeg sociale dingen te doen. Volgende week ook nog vier verschillende vriendinnetjes waar ik mee afgesproken heb. Ik ben er maar druk mee.
Keesje Back in tha house. Zo de kleermaker en schoenmaker zijn van spullen voorzien, iets geruild bij de Hema, meer gekocht, me veel te dure creme voor op mijn hoofd aan laten smeren (mijn nog immer puberende velletje vertoond inmiddels ook vouwen, kijken of de professionals er nog mee wat kunnen) en koffie gehaald. Nu ff lunchen dan door voor bloed prikken. Alvast veel plezier op de activiteit die niet genoemd mag worden Drift
quote:Mevrouwdekees schreef op 24 juli 2009 @ 13:54:

Alvast veel plezier op de activiteit die niet genoemd mag worden Drift

Zo klinkt het helemaal mysterieus...

Laten we het erop houden dat er alcohol aan te pas gaat komen.

Hier zijn de boodschappen binnen en ga ik eens wat opruimen.
Veel plezier met feessie vanavond Drift!

Hier ook alle boodschappen binnen, heb voorbereidingen voor hartige taart gedaan, soep gemaakt en pastasalade.

Net even naar de bieb geweest en kapper om pony bij te laten knippen. Is lekker snel verdienen zeg.... kapster doet ratsj ratsj ratsj met de schaar en zegt 'dat is dan vijf euro'. Tssk.

Anyway, ik ga even lekker met een boek op de bank.
Peas on earth!
Klinkt goed wat je gaat maken Erwt!

En dat is inderdaad snel verdient, het bijknippen van je pony. Maar moet wel gebeuren natuurlijk

Ik heb gestofzuigd en zit daar nu even van bij te komen op de bank
Ik ga zo boodschappen doen
Ik ben mijn eigen bananenschil
Psst Erwt; een kappersschaar is 7,50 bij de kruidvat en recht knippen kun je zelf ook wel hoor (dat of ik loop al jaren voor lul en iedereen is te beroerd me dat te vertellen ) Ik ga goed qua nuttige dag!
Goed zo Keessie. Ik heb heel nuttig in Amsterdam rondgehangen Nou ja, eigenlijk best wel. DVD gescoord voor project, kristallen glazen gekocht om te strijken voor prjoject, dus da's allebei werk. En mooie haken voor aan de badkamerdeur voor handdoeken en houtvuller, en leuke wijn- en waterglazen die ik al een tijdje zocht, dus dat mag dan ook wel

Zo een salade in elkaar slaan en wat gaatjes vullen, en dan nog een beetje werken, denk ik.

Zooo, familie is de deur uit en ik ben moe . Was heel gezellig en lekker gegeten. Heb alvast een voorproefje op m'n verjaardagskadootje gekregen: een exemplaar van Mind. Krijg een jaarabonnement! (mocht kiezen tussen halfjaar+kadootje, of heeljaar zonder kadootje)

quote:Mevrouwdekees schreef op 24 juli 2009 @ 16:22:

Psst Erwt; een kappersschaar is 7,50 bij de kruidvat en recht knippen kun je zelf ook wel hoor (dat of ik loop al jaren voor lul en iedereen is te beroerd me dat te vertellen ) Ik ga goed qua nuttige dag!Maar ik ben een watje en ben bang dat ik scheef knip en dan steeds verder moet knippen en dan uiteindelijk geen pony overhoud
Peas on earth!
Fijn Erwtje dat het leuk was.En je bent idd. een watje, je hebt krullen (lees: scheef valt minder op) én het is aan de voorkant waardoor je er goed bijkunt. Enige wat je niet moet doen is het heel nat maken, dan kan het nl wat korter uitvallen dan de bedoeling

Hier alleen sollicitatiebrieven en sporten voor morgen bewaard dus best een stevig gat in de waslijst geslagen.
Wauw, hard gewerkt vandaag MdK

Hmmm... maar als ik het niet nat maak, blijft het krullen en zie ik niet hoe kort het wordt. Misschien blijf ik gewoon naar de kapper gaan, maar zal ik dan niet meer over die 5 euro klagen . Ik ga gemiddeld eens per 10 weken naar de kapper voor een echte knipbeurt volgens mij en tussendoor dan een keer ponyknippen. Dat betekent dat ik per 10 weken 5+17=22 euro betaal. Misschien moet ik dan gewoon niet klagen

Al leuke campings tevoorschijn gegoogled trouwens?
Peas on earth!
Ja ok ik heb hele stijle pieken (en het kan me niet zo veel schelen als het wat scheef is) dus ik knip lekker zelf. Ga wel maar een keer per 3 maanden naar de kapper maar die is dan gelijk 30 eurs dus ehm... *wiskundige kneus* ik ben duurder uit. Maar goed, na 4 verschillende kappers te hebben geprobeerd ben ik al lang blij er een gevonden te hebben die mijn haar goed knipt.

Campings niet zo, weet wel weer meer over trouwen in strandtenten mocht dat je boeien?
Ohh...? Heb ik iets gemist?
Peas on earth!
*schuift even aan* Ehhh...vertel eens Keessie???
Ik ben mijn eigen bananenschil
Nee hoor, daar zou je echt niet omheen hebben gekunt Ach, sinds de belofte-tot- ooit-aanzoek er ligt (al een aantal jaar) krijg ik het eens in de zoveel tijd op mijn heupen. Ongeduldig. En we waren op een bruiloft in een strandtent vorige week en qua locatie en sfeer waren we het wel eens dat we dat allebij leuk vinden. Dus, zoals jij zult begrijpen, moest ik eens even googlen
Dat soort google-drang begrijp ik natuurlijk volkómen, dat is onvermijdelijk en zeer begrijpelijk

En.... is het te doen?
Peas on earth!
Ja hoor, dat is prima te doen voor het gezelschap dat wij in gedachte hebben (+/- 50 man, dan wel de hele dag, geen gezeik met wel/ niet eten/ receptie enzo)
Leuk! Heb je dat aan Kees laten lezen? Zodat ie alvast z'n aanzoek kan oefenen? Kan jíj geen aanzoek doen?

*heeft die discussie zelf namelijk al 98234 keer met Xan gehad, omdat Xan graag ten huwelijk gevraagd wil worden, maar ik ook*
Peas on earth!
Ts. Troúwen! Rare meisjes zijn jullie toch

(sprak zij die even (is meestal tijdelijk) zo klaar is met vrijgezel zijn dat ze het nu met 3 mannen tegelijk aan de stok heeft op de datingsite Was niet helemaal gepland trouwens, maar ik vind het een strategie die het uitproberen waard is, heb ik besloten )
Zit ik een heel verhaal te tikken; krijgt flappie kuren, tssk

In het kort: nee hoor, dat is Kees zijn taak, en hij moet een beetje haast maken, ik dien voor mijn 30e bezwangert te worden en hij wil zo nodig trouwen voor die tijd

Klinkt als een goede tactiek Moos, spreid je kansen!
Ja he? Vond ik ook. En meer kans op een leuke kerel, en de individuele dates zijn dan minder belangrijk, want ik heb toch het een en ander op de reservebank zitten

Maar over de trouwerij: Weet Kees wel dat jij voor je 30ste bezwangert dient te zijn, eigenlijk?
Dat heb ik hem al vertelt toen ik 21 was, toen was het nog niet zo bedreigend en daarna met nét genoeg regelmaat herhaalt om er zeker van te zijn dat het is blijven hangen. Serieus: ja hoor dat ziet hij ook wel zitten, als het gaat over de volgende auto (APK was vorige week) dan moet de volgende bijvoorbeeld 5deurs zijn, kinderzitjes hé
Heeft ie 7 jaar de tijd gehad om aan te wennen hoor, kijk je kunt zoiets niet van de een op de andere dag ritselen hé

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven