Mode & Beauty alle pijlers

Skinny jeans

02-01-2026 02:56 16 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij welke fysieke winkel kun je nog een mooie skinny jeans kopen, midwaist?
Overal zijn het wijde broeken of wijd uitlopende broeken. Soms nog straight, maar ik wil skinny.
Online kan het soms nog wel maar dan kan ik niet passen en na 3 x passen en retour sturen heb ik het ook wel gehad.
Ik ben misschien ouderwets maar naast al die wijde modellen wil ik ook gewoon weer een skinny dragen, vind ik gewoon nog steeds mooier en fijner :) Ik heb een normaal postuur, mt 40-42. Kon voorheen bij only of de HM nog wel terecht maar die hebben nu ook geen skinny mid waist modellen meer in de winkel.
Wie heeft er tips? Duurdere merken mogen ook maar liefst betaalbaar (tot 80,-/ 100,-)
Jeans Centre heeft altijd veel keuze qua modellen en maten.
Op de website zie ik wel skinny jeans. Of ze die in de fysieke winkel ook hebben weet ik niet. Maar je zou eens kunnen bellen met een filiaal bij je in de buurt. https://www.jeanscentre.nl/dames/jeans/ ... a-244-3339
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
-
ingelke_kepringelke wijzigde dit bericht op 02-01-2026 03:20
Reden: Dubbel
99.39% gewijzigd
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
C&A
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zag ze van de week bij Only hangen.
Bij de WE.
Ik vind de skinny jeans van Cotton Club fijn, model Chloe. Mid rise en in veel kleuren beschikbaar. :)
Voor zo ver ik weet zijn ze ook in de fysieke winkels te koop.
ingelke_kepringelke schreef:
02-01-2026 03:18
Jeans Centre heeft altijd veel keuze qua modellen en maten.
Op de website zie ik wel skinny jeans. Of ze die in de fysieke winkel ook hebben weet ik niet. Maar je zou eens kunnen bellen met een filiaal bij je in de buurt. https://www.jeanscentre.nl/dames/jeans/ ... a-244-3339
Die hebben ze ook gewoon in de winkels, je krijgt er ook goed advies als je dat wil.
Oh en de merken die zij hebben (Garcia en Tripper) vind ik beide erg lekker zitten en ze blijven ook lang mooi.
De Only heeft skinny in de winkel.
Toen ik nog skinny droeg vond ik die van Silvercreek heel fijn. Open32 verkoopt ze, al weet ik niet hoeveel stenen winkels die nog hebben.

Levi's heeft ook skinny, in de sale of bij de outlet best betaalbaar. Alleen zijn bepaalde combinaties van lengte- en breedtematen steeds slechter verkrijgbaar is mijn ervaring.
Ik draag ook het liefst skinny's en ben heel kritisch op broeken, over hoe ze zitten. Soms is het een hele zoektocht, maar ik heb nu een stel fijne gescoord op een misschien niet voor de hand liggende plek: Bij de Lidl. Merk: Esmara. Regelmatig in de winkel, maar ook via de webshop.
pinchos schreef:
02-01-2026 07:20
Ik vind de skinny jeans van Cotton Club fijn, model Chloe. Mid rise en in veel kleuren beschikbaar. :)
Voor zo ver ik weet zijn ze ook in de fysieke winkels te koop.

Inderdaad bij Cotton Club!
In december daar nog 2 skinny gekocht in donkerblauw en zwart. Dat was in een fysieke winkel, jeans moet ik ook altijd passen.
"I love not Man the less, but Nature more..."
Ik draag graag LTB, model Molly. Maar waar dat merk irl verkocht wordt: geen idee.
Ik haal ze altijd bij de primark, zitten heerlijk en zijn heel goedkoop.
Skinny is terug toch? Ik zag ze bij H&M in de nieuwe collectie hangen.
Ik heb ze altijd van Ms, het zijn wel van die treggings dus zonder rits en knoop.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven