Skinny jeans
vrijdag 2 januari 2026 om 02:56
Bij welke fysieke winkel kun je nog een mooie skinny jeans kopen, midwaist?
Overal zijn het wijde broeken of wijd uitlopende broeken. Soms nog straight, maar ik wil skinny.
Online kan het soms nog wel maar dan kan ik niet passen en na 3 x passen en retour sturen heb ik het ook wel gehad.
Ik ben misschien ouderwets maar naast al die wijde modellen wil ik ook gewoon weer een skinny dragen, vind ik gewoon nog steeds mooier en fijner
Ik heb een normaal postuur, mt 40-42. Kon voorheen bij only of de HM nog wel terecht maar die hebben nu ook geen skinny mid waist modellen meer in de winkel.
Wie heeft er tips? Duurdere merken mogen ook maar liefst betaalbaar (tot 80,-/ 100,-)
Overal zijn het wijde broeken of wijd uitlopende broeken. Soms nog straight, maar ik wil skinny.
Online kan het soms nog wel maar dan kan ik niet passen en na 3 x passen en retour sturen heb ik het ook wel gehad.
Ik ben misschien ouderwets maar naast al die wijde modellen wil ik ook gewoon weer een skinny dragen, vind ik gewoon nog steeds mooier en fijner
Wie heeft er tips? Duurdere merken mogen ook maar liefst betaalbaar (tot 80,-/ 100,-)
vrijdag 2 januari 2026 om 03:18
Jeans Centre heeft altijd veel keuze qua modellen en maten.
Op de website zie ik wel skinny jeans. Of ze die in de fysieke winkel ook hebben weet ik niet. Maar je zou eens kunnen bellen met een filiaal bij je in de buurt. https://www.jeanscentre.nl/dames/jeans/ ... a-244-3339
Op de website zie ik wel skinny jeans. Of ze die in de fysieke winkel ook hebben weet ik niet. Maar je zou eens kunnen bellen met een filiaal bij je in de buurt. https://www.jeanscentre.nl/dames/jeans/ ... a-244-3339
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 2 januari 2026 om 07:49
Die hebben ze ook gewoon in de winkels, je krijgt er ook goed advies als je dat wil.ingelke_kepringelke schreef: ↑02-01-2026 03:18Jeans Centre heeft altijd veel keuze qua modellen en maten.
Oh en de merken die zij hebben (Garcia en Tripper) vind ik beide erg lekker zitten en ze blijven ook lang mooi.
vrijdag 2 januari 2026 om 08:22
Toen ik nog skinny droeg vond ik die van Silvercreek heel fijn. Open32 verkoopt ze, al weet ik niet hoeveel stenen winkels die nog hebben.
Levi's heeft ook skinny, in de sale of bij de outlet best betaalbaar. Alleen zijn bepaalde combinaties van lengte- en breedtematen steeds slechter verkrijgbaar is mijn ervaring.
Levi's heeft ook skinny, in de sale of bij de outlet best betaalbaar. Alleen zijn bepaalde combinaties van lengte- en breedtematen steeds slechter verkrijgbaar is mijn ervaring.
vrijdag 2 januari 2026 om 08:43
vrijdag 2 januari 2026 om 09:27
Inderdaad bij Cotton Club!
In december daar nog 2 skinny gekocht in donkerblauw en zwart. Dat was in een fysieke winkel, jeans moet ik ook altijd passen.
"I love not Man the less, but Nature more..."
vrijdag 2 januari 2026 om 11:32
vrijdag 2 januari 2026 om 14:04
Ah, het heeft bijna 15 jaar mogen duren, maar de skinny is terug?
Ik vond de flared broeken trend nog wel leuk, maar vind die barrel jeans van de laatste tijd geen gezicht.
Als je een model en maat kent die je perfect passen, kun je op Vinted goed slagen. Ik roteer nog altijd stug de Levi's Mile High in 4 kleuren, had in de winkel een zwarte gekocht en de andere 3 door de jaren heen op Vinted gevonden. Misschien is de Levi's 710 wat voor jou? Die is skinny en mid waisted.
Als je een model en maat kent die je perfect passen, kun je op Vinted goed slagen. Ik roteer nog altijd stug de Levi's Mile High in 4 kleuren, had in de winkel een zwarte gekocht en de andere 3 door de jaren heen op Vinted gevonden. Misschien is de Levi's 710 wat voor jou? Die is skinny en mid waisted.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in