Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 3568 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Hier is het op vrijdag markt. Wij eten vanavond andijvie stamppot met runderworstjes. Het is hier koud voor Spaanse begrippen, dus lekker met dit weer. Op de markt werden we door veel mensen gelukkig Nieuwjaar gewenst en overal kregen we wat extra's. Zo lief.
Hier gaat zo de pelletkachel weer aan. Ik lees wat op viva. In mijn boek en de kinderen zijn vandaag actief op de app. Evenals broer en zus. Succes in Nederland met de sneeuw. En Duitsland.
Afkoelen heeft gewerkt
Wij kregen onverwachts bezoek van zusje en neefje en vriendin van oudste met bonuskleinkind kwam ook langs,ik heb een hele middag geknuffeld😁
Ook nog even sneeuwballen gegooid met neefje😍
Goedenavond.weer terug van de verjaardag was gezellig we waren er ook al om drie uur vanmiddag.
Nu de dag afgesloten met n beker yogurt em heerlijk onder de dons.
En de elektrische deken onder mij.ik vind het gruwelijk koud.ik haat dit weer maar dat weten jullie onderhand wel.
Fijne avond ik ga fijn verder in mijn boek,
😴😴😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Goedemorgen.

Hier ligt een lekker pak sneeuw, zo mooi om te zien. Chris ik hoop dat er bij jou niet teveel ligt, omdat je er niet van houdt.

Ontbijt waren 2 beschuiten met kaas en koffie.

Fijne dag
Goedemorgen .er ligt genoeg om uit te glijden lieve 😋
Ik vind het trouwens wel prachtig om te zien. Maar ik hou verder niet van de winter en al helemaal niet van deze kou.
Ben de droger aan het leeg halen .straks nog n paar wollen truien in de wasmachine wassen . Opruimen en dan is het voor vandaag wel oke.
Er rommelt weer van alles in de wereld hoor ik net op het nieuws. Kunt ook beter niet meer luisteren te veel ellende .
Probeer er des ondanks n mooie dag van te maken 🍀
Goedemorgen,

Hier ligt ook een flink pak,ik denk zo'n 10 cm. Ik en jongste hebben al sneeuw staan schuiven bij de ouderen in ons straatje.
Vanmiddag komen zusje en neefje weer,ze waren de slee vergeten gister en wij gebruiken die niet meer😁
Verder niet veel op de planning.

Fijne zaterdag!
Hier sneeuwt het ook nog steeds. Ik ga de deur niet uit. Man en ik zijn beide niet fit. Gelukkig had ik nog kippensoep in de diepvries. Daar nemen we zo maar een kom van.

Fijne dag.
Ach Fladderak jullie ook. Ja het heerst.het echte neusverkouden is nog steeds niet echt over bij ons. Na ja gisteren nog wel naar n verjaardag geweest .maar denk dat we dit weekend gewoon maar thuis blijven . Eten en drinken is er genoeg in huis .
Goedemiddag😄

Schandalig uitgeslapen tot 10.45.Het zal nodig geweest zijn.
Ik heb net de laatste kerstspullen opgeruimd,nu nog moed verzamelen om te stoffen,stofzuigen en dweilen.

Fladderak en Chris,beterschap🍀
Zo,huis weer ontkerst🤣 het enige wat er nog staat zijn mijn 2 zelfgemaakte stukken,daar zitten amarylisbollen in en die moeten nog even..

Wij aten broodje gyros met zelfgemaakte tzaziki.
Hier is het guur. We hebben gewoon vanalles door elkaar uit de koelkast gegeten. Dit weer ben ik echt niet meer gewend. Kachel aan, dekentje, dik joggingpak en binnen zitten. Ik ben alleen met de honden buiten geweest. Zo anders dan vorig jaar. Maar dat zegt iedere Spanjaard hier ook. Schijnbaar sinds 1985 niet meer zo koud geweest. Op naar vrijdag en beter weer.
Afkoelen heeft gewerkt
Goede avond.

Beterschap Fladderak.

Coetje heerlijk uitgeslapen, soms heb je dat nodig.
Ik ga morgen de kerstboom weghalen, maar eerst werken.

Redhead dat is niet fijn zulk weer.
Mijn vriendin is op vakantie in Torremolinos heeft ook erg slecht weer, kregen vanmiddag en net alweer alarm op hun telefoon.

Ik ging net mn moeder thuisbrengen. De hele auto dicht gevroren, de spiegels klapten niet uit.

Nu lekker slapen. Weltruste
Goedemorgen,

Hier is het sinds gistermiddag droog en zijn de wegen redelijk begaanbaar.
Vriend is gister nog een stukje gaan rijden met jongste zodat hij weet hoe je moet rijden als het glad is.

Vandaag wat poetsen en even langs mijn ouders.

Fijne dag allemaal!
Goedemorgen .hier ligt niet zo veel sneeuw misschien buiten af?
Ik slaap lang en doe weinig net n was er in. Nu tafel afruimen en het aanrecht opruimen.
Veel meer gebeurt er ook niet vandaag .
Mooie dag voor wie er van dit weer houdt .het mooie hiervan vind ik buitenaf rijden met bomen helemaal vol sneeuw echt n witte winter wereld .maar dat gaan we dus niet opzoeken vandaag .🤣
Ondertussen is hier zeker 8 cm gevallen,ziet er prachtig uit😍 ik ben even naar de bakker gelopen,heerlijk die krakende sneeuw❤️
Mijn moeder is ziek dus die wil dat ik thuis blijf.Ze hebben genoeg boodschappen in huis,mijn vader komt straks als hij klaar is met werken wel een pannetje soep halen die ik nu aan het maken ben.

Chris,ik had verwacht dat er juist bij jullie veel sneeuw zou liggen.
Is meestal ook zo coetje dat er hier het meeste ligt maar nu niet wat niet is kan nog komen he.
Maar net wat ik al eerder zei het is prachtig in de natuur met dit weer naar de Veluwe rijden.geweldig .maar we doen het toch maar even niet .alhoewel we n goeie auto hebben.
Hoi hoi.

Net thuis van werken nu even eten. Boterham met kipfilet en 1 met kaas.

Mijn tante woont in Rijssen, daar ligt ook veel minder.

Ik ga ook maar poetsen vanmiddag
Rijssen is ongeveer 30 kilometer van hier.er ligt hier nog steeds minder dan in de rest van het land.
Ik heb n buurvrouw die er gek op is .ik niet echt al vind ik de natuur wel mooi in het wit.
Ik zit ook niet te wachten op meer sneeuw maar als het komt dan komt het heb er niks over te vertellen .
Hier is het een paar uur droog geweest en inmiddels sneeuwt het alweer een klein uurtje.
Ik heb medelijden met de mensen die in de file of op stations e.d gestrand zijn,wat een ellende zag ik op het nieuws voorbij komen.

Wij aten tomatensoepje en pasta.
Goedemiddag .ja heel Nederland ligt plat.blij dat ik er niet uit hoef .man wel er ligt weer n vrijgezelle buurman in het ziekenhuis.n andere dan de vorige keer.dat was de andere buurman die naast deze buurman woont😂
En mijn man moet dan de problemen oplossen door looprekken of krukken te bezorgen daar.ik dacht dat dat allemaal via het ziekenhuis ging is dat niet zo?of is dat niet meer?
Goedemiddag hier nog steeds echt koud. Wel minder wind gelukkig. De koningsdag parade van gisteren is verplaatst naar vandaag. Ons te koud dus we blijven thuis. Wel ook dit weer sneu voor de kinderen. Vanavond eten we broodje hamburger. Die had ik nog in de vriezer.
Je vriendin in Torremolinos had inderdaad een code rood melding. Rondom Malaga was het een zooitje. Hier alleen heel veel wind en wat regen, voor nu krijgen we vrijdag als het goed is weer gewoon 19 graden. Alleen morgen nog echt koud.
Afkoelen heeft gewerkt
Wat is echt koud Red head? Hier krijgen we vannacht een gevoelstemperatuur van -9, zo koud is het bij jou vast niet ;-)
Vannacht 2 graden en vandaag 11 in de middag. In Nederland wende dat gewoon. Hier zie je in de herfst en winter ook precies aan de kleding wie hier woont. Jas, trui etcetera en wie op vakantie is.
Afkoelen heeft gewerkt
Zulke hulpmiddelen krijg je hier ook niet meer in het ziekenhuis,ik heb vorig jaar ook een rollator voor mijn moeder geregeld.

Ik zag op het nieuws dat het hier vannacht het koudst was,ik heb gewoon lekker met raam open geslapen,lang leve de opvliegers🤣
Vanochtend bij het wandelen kreeg ik een spasme wat weer niet overging,gebeld met cardiologie,uiteindelijk na 7 x spray onder de tong zakte het iets.
Ik heb eigenlijk verder de hele dag alleen maar op de bank of in bed gelegen,uitgeput.
Chris,lief dat man dat allemaal regelt.
Beterschap voor de buurman.

Liz,hoe gaat het bij jou? Veel sneeuw?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven