Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Mahe meisje, je loopt weer hopeloos achter

Ondertussen heeft hij zijn hoofd al weggedraaid op straat (tip van Phiep misschien)

Daarna heeft Sheera zijn vriendin die hij ineens bleek te hebben te hebben gesproken want de man in kwestie wil Sheera niet verdrietig zien en ze zouden maandag gaan praten

Ineens was daar vanavond een date die door meneer in kwestie werd afgebeld terwijl Sheera al geschoren en geknipt op de bank zat.

MAAR....ze geeft hem tijd
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Stalken werkt nog altijd het beste. Ooit gehoord van het Stockholm syndroom? Juist ja. Gewoon volhouden en dan gaan ze vanzelf van je houden. Echt! Stalken dus.
quote:Summerdance schreef op 24 juli 2009 @ 23:23:

MAAR....ze geeft hem tijd Ooh hij krijgt tijd om een enkeltje bermudadriehoek te boeken om nooit meer teruggevonden te worden zeker. (zou ik tenminste doen als ik hem was. gewoon verdwijnen zodat je niet meer gevonden wordt)
quote:Summerdance schreef op 24 juli 2009 @ 23:23:

Mahe meisje, je loopt weer hopeloos achter

Ondertussen heeft hij zijn hoofd al weggedraaid op straat (tip van Phiep misschien)

Daarna heeft Sheera zijn vriendin die hij ineens bleek te hebben te hebben gesproken want de man in kwestie wil Sheera niet verdrietig zien en ze zouden maandag gaan praten

Ineens was daar vanavond een date die door meneer in kwestie werd afgebeld terwijl Sheera al geschoren en geknipt op de bank zat.

MAAR....ze geeft hem tijd

Jaaa sorry, ik moest even leven enzo.

Dat van dat hoofd wist ik nog, de rest heb ik net gelezen. Ik vind het wel goed hoor, dat ze de tip van Phiep al een uur volgt. Misschien werkt het wel en hangt hij vanavond smekend aan haar enkels.

Maar het is al lang stil he, zou ze vast zitten?
quote:sheera schreef op 24 juli 2009 @ 19:09:

Hij zou vanavond bij mij langskomen maar heeft net via sms afgezegd.

Had me net leuk opgemaakt en nieuwe kleding gekocht en nu gaat het niet door....laat hem maar even met rust misschien heeft ie tijd nodig om aan het idee te wennen dat ik hem leuk vind.
Leven???

Wasda?

Ik heb forum avond, date heeft Mex. griep of zoiets

Ik vind het ook verdacht stil......misschien rijdt ze rondjes door de stad
Ach die komt weer melden dat hij de politie op dr af heeft gestuurd. Of iets dergelijks
Ik denk dat ze morgen meldt dat hij alsnog langskwam om te praten en dat ie het zo zielig vond dat ze zo verdrietig was dat hij haar alsnog bezwangert heeft en ze morgen de trouwringen gaan uitzoeken.
Hahahaha
Joh, wel jammer dat jullie hier het script schrijven en zij met de eer gaat strijken. Vinden jullie ook niet?
Ge-wel-dig topic. Dikke pluim voor jullie allen met het opleuken van de boel hier.

Maar inderdaad, misschien valt het script te verkopen, houden jullie er ook nog wat aan over.
Heren, denk héél goed na voor je een chickie pakt! Je zou zomaar een exemplaar als Sheera kunnen treffen...!
Het zou mooi zijn als de lover van sheera hier ook zijn verhaal kwam vertellen over die enge stalkster die hem bleef lastigvallen na een neukpartij.
quote:superstar_2 schreef op 25 juli 2009 @ 09:03:

Het zou mooi zijn als de lover van sheera hier ook zijn verhaal kwam vertellen over die enge stalkster die hem bleef lastigvallen na een neukpartij.

Dat zou echt helemaal geweldig zijn zeg!

Maar, op zich een teken van leven van Sheera zou ik ook wel weer leuk vinden
En daarna de vriendin van lover die komt vertellen over een hysterisch gillende griet die ineens bij haar aanbelde om te vertellen dat ze geneukt had met lover en misschien wel zwanger was..
Goeieeeeeemorgen,

Ik ben er 1 avondje niet en er worden opeens 2 pagina's vol geschreven. Nou ja zeg.

Sheera, is hij nog langs geweest? Of jij bij hem?

SD, ik zou als ik jou was toch maar even bij je date langs gaan. Je weet maar nooit.
..
.. .. ..
quote:Lauryl schreef op 25 juli 2009 @ 10:32:

Ik breek in, maar ik denk te weten waar Sheera is: Die staat in zijn keuken het konijn van vriendin op het vuur te zetten....

Char,gewoon geen tijd om bij lief langs te gaan

Weekend staat bol van de feestjes, wel sneu dat tie niet mee kan maar het zij zo
Feestjes? Ga je naar Pleasure Island? Of Rockit?
I wish Char...

Nee heb vanmiddag bij een vriend een BBQ en morgen bij een vriendinnetje een housewarming.

Ik word burgerlijk op mijn ouwe dag hihi....

*heeft eigenlijk net besloten dat het leven als single toch beter beviel...hoe zal ik dat eens gaan zeggen aan Mex. griep meneer*
quote:Summerdance schreef op 25 juli 2009 @ 13:00:

I wish Char...

Nee heb vanmiddag bij een vriend een BBQ en morgen bij een vriendinnetje een housewarming.

Ik word burgerlijk op mijn ouwe dag hihi....

*heeft eigenlijk net besloten dat het leven als single toch beter beviel...hoe zal ik dat eens gaan zeggen aan Mex. griep meneer*

Kom je het hier wel even vertellen SD als je Mex.griepmeneer hysterisch hebt toegeschreeuwd dat je toch liever vrijgezel bent?

Sheera horen we maar niks meer van ik denk dat die zich aan zijn voordeur heeft vastgeketend..
Ow ik heb helemaal geen spannend verhaal Suup.

had Mex griep net aan de telefoon en hij begon er eigenlijk zelf al over.

Euhhh, Sum, jij bent liever vrij hè?

Tsja toen kon ik moeilijk zeggen, nee hoor lief ik zit het liefst 7 dagen samen met je op de bank namen voor onze kinderen te bedenken.

Vond het wel een beetje lullig om over de telefoon te doen, en hebben dan ook afgesproken als ie weer beter is even een drankje te gaan doen.

*baalt als een stekken dat ze dit met meer dram kan vertellen*
quote:Summerdance schreef op 25 juli 2009 @ 14:38:

Ow ik heb helemaal geen spannend verhaal Suup.

had Mex griep net aan de telefoon en hij begon er eigenlijk zelf al over.

Euhhh, Sum, jij bent liever vrij hè?

Tsja toen kon ik moeilijk zeggen, nee hoor lief ik zit het liefst 7 dagen samen met je op de bank namen voor onze kinderen te bedenken.

Vond het wel een beetje lullig om over de telefoon te doen, en hebben dan ook afgesproken als ie weer beter is even een drankje te gaan doen.

*baalt als een stekken dat ze dit met meer dram kan vertellen*

O, maar sheera werd toch ook pas hysterisch na een drankje of wat?

Dus ik lees het graag wanneer jij en Mexgriepman een drankje gaan doen..

Misschien word hij dan wel hysterisch en gaat jou stalken..
Dat is ook zo Suup,

Well, ik heb vanmiddag een BBQ waar de rose ook wel rijkelijk zal vloeien....zal ik mijn laptop maar meenemen om jullie hier op de hoogte te houden dan?

Sheera..je bent toch niet opgepakt vanacht???

*maakt zich hevige zorgen op TO*
quote:Summerdance schreef op 25 juli 2009 @ 14:43:

Dat is ook zo Suup,

Well, ik heb vanmiddag een BBQ waar de rose ook wel rijkelijk zal vloeien....zal ik mijn laptop maar meenemen om jullie hier op de hoogte te houden dan?Laptop met webcam graag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven