Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Nee, hoor.

Hij is er vast superblij mee!

Lekker bellen en zeggen dat je van hem houdt
quote:sheera schreef op 07 juli 2009 @ 21:36:

Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...Jullie hebben een paar dates gehad maar zijn nog niet samen uitgegaan? En hoe moet ik me dat flippen voorstellen?
Waarvan werd je zo overstuur dan?

(wat wuiles zegt dus )
vind je topictitel met hoofd letters ook nogal hysterisch.

Als je weet wat je fout doet en je weet wat het is, doe er wat aan.
Jullie gingen voor het eerst uit en toen ging jij flippen...

Ik snap er eigenlijk niks van: wat is precies gebeurd dan? En deed je dat nou thuis of bij hem? En wat was dan precies jouw reden om dat te doen, of je gevoel?
Hij heeft toch al gereageerd door te zeggen dat iedereen weleens in een dipje zit? Je wilt het mss niet horen, maar als man ( ook als vrouw zijnde trouwens) zou ik hard gillend weghollen van een vrouw die zich zo opstelt. Ik zou het dus lekker even laten rusten nu.
Dat is het juist ik weet het niet,ik denk onzekerheid over mezelf.

Propje,hij is een paar keer bij mij thuis geweest en hij is toen blijven slapen..
Misschien kan je het een en ander even toelichten. Want na een aantal dates iemand constant zeggen dat je van hem houdt lijkt me wel erg voorbarig. Weet je waar het gevoel vandaan komt dat je zo reageert?
Wat dóe je dan als je flipt?
Meisje meisje meisje toch...

Na een paar dates al roepen dat je van hem houdt???

Wat ik ga zeggen klinkt simpel, en eigenlijk is dat het ook!

HAAL ADEM!!!

Zeg tegen jezelf dat je in een date fase zit, niet in een volle relatie

Je zit dat namelijk ook nog

Jullie zijn aan het aftasten.

Aan het onderzoeken of jullie elkaar leuk genoeg vinden om eventueel misschien in de toekomst samen verder te gaan

Je hebt vast al 100 x tegen hem gezegd dat het je spijt dus dat hoef je hem niet meer te zeggen.

Laat hem maar even gewoon met rust.

als hij je echt leuk vind vergeeft hij je deze misstap echt wel.

Hoor je niets meer van hem is dat niet zijn schuld.

Dan kan je zonder boos op jezelf te worden eens nagaan waarom je zo hysterisch wordt.

Onzeker???

Ga dan daar mee aan de slag, stap niet gelijk vol in een relatie

Wees afwachten...mannen lopen echt wel voor je als ze je leuk genoeg vinden

Echter...je wordt een stuk minder aantrekkelijk als je je voor hun voeten werpt.

Succes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kon die titel niet met gewone letters? Vind dat óók hysterisch om alles met hoofdletter te schrijven.
het was bij mij thuis van de zenuwen te veel gedronken.
Maar waarom ben je na een paar dates nog zo ontzettend zenuwachtig dan?

je legt de lat voor jezelf en zeker voor een ander op deze manier veel en veels te hoog...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Snap er ook geen hol van, maar even een poging wagen...

Jullie waren bij jouw thuis, hebben wat gedronken, jij werd hysterisch en toen zijn jullie niet meer uit eten gegaan?

Zoiets?

En waar werd je dan hysterisch van??
Ik vind hoofdletters al behoorlijk hysterisch, en ik zou even afstand houden ja. Laat het maar aan hem over, want op een eerste date heb je helaas geen goede indruk gemaakt, kan er niets anders van maken.
Ik ben ook nieuwsgierig...wàt deed je dan. Haren uit je hoofd trekken, kotsen over zijn schoenen, flauw vallen, met hoofletters gillen, wàt????
Maar wat maakte dat je flipte? Kwam hij te laat, was hij niet lief genoeg, belde zijn ex? Wat gebeurde er dat jij flipte?
Summerdance je hebt gelijk ,ik verlies me te snel in iemand die ik echt leuk vind.

Mijn vriend is anderhalf jaar geleden overleden en dit was weer mijn eerste date..
ja, en dan....
ja maar wat deed je nou, nu ben ik ook nieuwsgierig.. ging je gillen, ging je aan zijn been hangen, wat deed je?
quote:sheera schreef op 07 juli 2009 @ 21:50:

Summerdance je hebt gelijk ,ik verlies me te snel in iemand die ik echt leuk vind.

Mijn vriend is anderhalf jaar geleden overleden en dit was weer mijn eerste date..Een kwartier geleden hadden jullie een paar dates gehad. Hoe zit dat?
1e hysterische date, denk ik....
quote:2Italy2 schreef op 07 juli 2009 @ 21:48:

Ik ben ook nieuwsgierig...wàt deed je dan. Haren uit je hoofd trekken, kotsen over zijn schoenen, flauw vallen, met hoofletters gillen, wàt????Nee zo erg was het niet,mijn vriendin kwam langs en toen zag ze hoe overstuur ik was en toen heeft ze hem gebeld en hij is direct langsgekomen.ik wilde me op gaan maken en hij zei dat we niet gingen dus ik heb gehuild.
Dus voordat hij kwam, was je al hysterisch? Wat was in hemelsnaam de aanleiding dan??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven