Hunted 2024
maandag 4 november 2024 om 21:39
Selmar heeft zijn witte blouse weer gestreken, Denise de porto weer tot zich genomen... het nieuwe seizoen is van start!
Klets hier mee over de hunt, wat valt je op, wie gaat het halen, wat zou jij doen?
De duos:
Graimie en hicham - vrienden
Walter en Leonie - broer en zus
Anne en Noor - vriendinnen
Luc en Pim - vrienden
Redouan en Achraf - vrienden / freerunners
Wim en Juliette - vader en dochter
Klets hier mee over de hunt, wat valt je op, wie gaat het halen, wat zou jij doen?
De duos:
Graimie en hicham - vrienden
Walter en Leonie - broer en zus
Anne en Noor - vriendinnen
Luc en Pim - vrienden
Redouan en Achraf - vrienden / freerunners
Wim en Juliette - vader en dochter
hijodelaluna wijzigde dit bericht op 04-11-2024 22:25
Reden: Toevoeging duos
Reden: Toevoeging duos
32.89% gewijzigd
zondag 4 januari 2026 om 13:39
Ja, in het echt word je niet zomaar door mensen binnengelaten. Hoe dan ook, ik vind het heel interessant om te zien wat er allemaal mogelijk is qua opsporing. En hopelijk zullen ze nog niet alles tonen, omdat echte criminelen dit uiteraard ook zeer interessante info vinden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 6 januari 2026 om 07:52
Ik ook hoor, ik kijk het altijd graag.Yella78 schreef: ↑04-01-2026 13:39Ja, in het echt word je niet zomaar door mensen binnengelaten. Hoe dan ook, ik vind het heel interessant om te zien wat er allemaal mogelijk is qua opsporing. En hopelijk zullen ze nog niet alles tonen, omdat echte criminelen dit uiteraard ook zeer interessante info vinden.
maandag 12 januari 2026 om 21:07
dinsdag 13 januari 2026 om 11:35
Tsja, ik weet het niet. Ik ben altijd team deelnemers en vind het ook niet leuk dat het nu geen enkel team gelukt is om te vluchten. Maar het is wel het spel natuurlijk. Volgens mij is het lang geleden dat dat gebeurt is, dat alle teams zijn gepakt.DeftigeDame1 schreef: ↑12-01-2026 21:07In het kader van de bezuinigingen bij de NPO mag dit programma wel van de buis.
Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat er nu nog iemand met spanning zit te kijken.
Uitgekauwd concept zo ondertussen.
@Selmar, er wat een hunter-team dat zei dat ze de tracker onder de auto gingen plaatsen als het donker was. Maar dit is opgenomen in de zomer, dan wordt het pas donker na 19.00 uur en ligt het spel toch stil tot de volgende ochtend?
dinsdag 13 januari 2026 om 13:11
dinsdag 13 januari 2026 om 22:15
Dat snapte ik ook niet goed. Misschien had ze door dat ze gezien was en dan zou ze de hunters rechtstreeks naar de kandidaten leiden?Margriet86 schreef: ↑13-01-2026 21:42Iemand enig idee waarom Patricia die meiden niet meteen meenam vanuit die boomgaard?![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 15 januari 2026 om 16:46
Gister de aflevering gezien
Als ik de meiden was geweest, had ik een klant opgezocht en hen gevraagd de viszaak te bellen, want dat is niet verdacht. En dan had hun aanwijzing daar afgegeven kunnen worden. Of de helper had het achter kunnen laten op de zaak.
Het laatste koppel heeft niet vooraf de extractielocatie bestudeerd en plan gemaakt. Weet niet of daar tijd voor was. Als ze bijv zelf met een boot waren aanfekomen, was het lastiger voor de hunters.
De helpers geven heel snel de aanwijzing aan de hunters. Die ene dame was goed bezig, maar gaf op toen haar vrienden gepakt bleken.
De kandidaten gaven dan ook weer meteen hun vingerafdruk.
Als ik de meiden was geweest, had ik een klant opgezocht en hen gevraagd de viszaak te bellen, want dat is niet verdacht. En dan had hun aanwijzing daar afgegeven kunnen worden. Of de helper had het achter kunnen laten op de zaak.
Het laatste koppel heeft niet vooraf de extractielocatie bestudeerd en plan gemaakt. Weet niet of daar tijd voor was. Als ze bijv zelf met een boot waren aanfekomen, was het lastiger voor de hunters.
De helpers geven heel snel de aanwijzing aan de hunters. Die ene dame was goed bezig, maar gaf op toen haar vrienden gepakt bleken.
De kandidaten gaven dan ook weer meteen hun vingerafdruk.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in