TVOH 2026
vrijdag 16 januari 2026 om 14:06
Volgens mij is er nog geen topic.
Vanavond begint het weer! Wie kijkt er mee?
https://www.nlziet.nl/nl/blog/the-voice ... 20coaches.

Elke vrijdag om 20:00 op RTL4
Vanavond begint het weer! Wie kijkt er mee?
https://www.nlziet.nl/nl/blog/the-voice ... 20coaches.

Elke vrijdag om 20:00 op RTL4
zondag 18 januari 2026 om 12:59
Helemaal waar wat je zegt, de eerste zangeres vond ik niet heel bijzonder zingen, bovendien vind ik het nummer "Voila voila" zo langzamerhand standaard worden, er zijn zoveel mensen die dit zingen, niet erg origineel dus. Het tweede optreden vond ik fantastisch, mooie zangeres en wat ze zong was erg goed, perfecte stem heeft ze. Ik snap er niets van dat niemand zich voor haar omdraaide.IronButterfly schreef: ↑18-01-2026 11:43Ik heb gekeken maar had het al gehad bij de tweede zangeres. Die eerste zingt een paar noten en iedereen draait om en is helemaal lyrisch. (Ook iets wat mij tegenstaat, het overdreven gedrag van de jury).
De tweede kandidate was gewoon heel goed. Ze zong zuiver met een mooie stem. En wat denk je???? Niemand draait. Oh ja ze twijfelden wel heel erg hoor maar nee toch maar niet.
Nou, dan heb ik het wel weer gehad met dit rare programma.
De rest van de optredens vond ik allemaal van hoog niveau. In tegenstelling tot jou, ga ik de volgende keer wel weer kijken.
zondag 18 januari 2026 om 13:23
Dat was bij eerdere audities toch ook altijd zo? Mooie zangers of zangeressen maar die niets eigens/speciaals hebben daar drukken ze niet voor. Ik vind dat ook waardeloos maar het is wel zoals het voorgaande jaren ook altijd gingIronButterfly schreef: ↑18-01-2026 11:43Ik heb gekeken maar had het al gehad bij de tweede zangeres. Die eerste zingt een paar noten en iedereen draait om en is helemaal lyrisch. (Ook iets wat mij tegenstaat, het overdreven gedrag van de jury).
De tweede kandidate was gewoon heel goed. Ze zong zuiver met een mooie stem. En wat denk je???? Niemand draait. Oh ja ze twijfelden wel heel erg hoor maar nee toch maar niet.
Nou, dan heb ik het wel weer gehad met dit rare programma.
maandag 19 januari 2026 om 14:04
Ik ben het erg met je eens. Prima om als toekomstige moeder trots te zijn op je zwangere buik maar tijdens haar zwangerschap ging het vooral om het te laten zien van die buik. Ik heb daar niet zoveel mee. Ik vond het programma ook erg tegenvallen. Weinig optredens, lange en vele reclameblokken, de eerste zangeres deed me helemaal nikls (qua stem en voorkomen), de 2e vond ik goed maar daar draaiden ze niet voor.Tavistock schreef: ↑18-01-2026 12:45Ik heb het geprobeerd, maar trok de ‘kijk mij eens zwanger zijn’ van Suzan niet zo goed. Die buik express bloot boven zo’n lage broek en met een crop top. Natuurlijk hartstikke leuk voor haar dat ze zwanger is (en inmiddels bevallen), maar wij hadden hier thuis een wedje hoe lang het zou duren voordat ze iets van ‘hormonen’ ofzo zou noemen en ja hoor: de eerste kandidaat. Ik krijg daar altijd de kriebels van.
En ik merkte dat ik het programma totaal niet gemist had. Niks aan.
Ik kijk niet meer.
maandag 19 januari 2026 om 16:50
Dat klopt, ze zouden al mee doen voordat hij ziek werd.PoesMinoes schreef: ↑17-01-2026 20:39Volgens mij was al bekend dat Suzan en Freek als coaches in the Voice zouden verschijnen alvorens hij ziek werd.
Toen bekend was dat hij ziek was, was het eerste instantie de bedoeling dat ze niet meer mee zouden doen.
Maar omdat hij zich naar omstandigheden nog goed voelde, zijn ze weer gaan optreden en besloten ze toch mee te doen als coaches.
maandag 19 januari 2026 om 16:53
dat zien de coaches dus niet he.
Ik vond haar goed zingen, maar ze bracht niks bijzonders.
In tegenstelling tot de eerste zangeres. Ik was voor beiden gedraaid hoor, maar over het algemeen zoeken ze toch naar iets eigens.
vrijdag 23 januari 2026 om 21:00
vrijdag 23 januari 2026 om 22:01
Ja inderdaad, ze lijkt op Amalia. Foute songkeuze, maar weer niet of het met een beter nummer wel goed genoeg zou zijn.Tahini schreef: ↑23-01-2026 21:00Wow!! Die Thijs, wat een stem en wat een uitvoering, ook van zijn eigen nummer.
De Engelse dame was ook goed, maar zou natuurlijk wat raar zijn als Voice of Holland. Van die jongere meiden vind ik alleen die eerste goed, de rest (waaronder de prinses Amalia lookalike) erg licht…
vrijdag 23 januari 2026 om 23:23
Die jongen op de piano (Tijs?) Was echt goed! Had zo kunnen meedoen met dat ene programma waarin ze andere artiesten coveren. Desalniettemin was een dijk van een stem heeft dat joch!
Die laatste jongen die Nederlandstalig zong vond ik ook echt mooi en artistiek.
Iets anders dat mij opviel, voor mijn gevoel waren de reclames minder lang dan vorige week.
Wel jammer die voorspelbaarheid. Als er twee deelnemers tegelijkertijd worden geïntroduceerd weet je al dat de een van de twee niet doorgaat.
Die laatste jongen die Nederlandstalig zong vond ik ook echt mooi en artistiek.
Iets anders dat mij opviel, voor mijn gevoel waren de reclames minder lang dan vorige week.
Wel jammer die voorspelbaarheid. Als er twee deelnemers tegelijkertijd worden geïntroduceerd weet je al dat de een van de twee niet doorgaat.
vrijdag 23 januari 2026 om 23:29
Met Dinand, S&F en Willie naast je zijde, is Ilse wel een oude rot in het vak (wbt the voice) ik zou zelf (als ik überhaupt kon zingen) voor Susan en Freek kiezen, mijn tweede keuze zou Willie zijn en dan Dinand en dan pas Ilse.Noëlle_ismijnnaam schreef: ↑23-01-2026 22:53Nou,dat zei ik ook al hier, dat ze op Amalia lijkt. Wij hebben weer genoten vanavond. het valt me op dat weinig kandidaten voor Ilse kiezen.
Waarom? Nou ik vind de volgorde van opnoemen ook evenredig aan sympathiek zijn en het beste met je voor hebben (en niet vanwege eigenbelang) denk ik zomaar.
Maar goed straks zitten de teams vol en dan zie je over een aflevering of 3 enkel Ilse drukken
zaterdag 24 januari 2026 om 20:50
Het programma gaat toch niet om de coaches? Of moeten ze meer ruzie maken of zogenaamd grappig doen om niet saai te zijn?
zondag 25 januari 2026 om 12:32
Humor en grappen geeft wel een leukere dimensie aan het programma ja. Uiteraard draait het om de kandidaten en hoe ze zingen, dat snap ik ook wel, maar leukere coaches maakt het net wat leuker. Maar dat vind ik.
zondag 25 januari 2026 om 12:42
Ik vind het juist een verademing dat deze coaches wat normaler doen.Marathonloopster schreef: ↑25-01-2026 12:32Humor en grappen geeft wel een leukere dimensie aan het programma ja. Uiteraard draait het om de kandidaten en hoe ze zingen, dat snap ik ook wel, maar leukere coaches maakt het net wat leuker. Maar dat vind ik.
Dat overdreven, gemaakte “vechten” om een goede kandidaat vond ik vreselijk.
Ik vind het een leuke mix van coaches. Is er minder sensatie? Ja, maar dat mis ik niet.
Wel leuk dat ze de eerste show openden met eigen optredens.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in