De podcast over de Viking van Jacqueline van Lieshout
zondag 18 januari 2026 om 21:20
Ben heel benieuwd of anderen die ook hebben geluisterd en wat je ervan vindt. Ik heb met stijgende verbazing geluisterd.
De korte samenvatting: op vakantie valt ze voor een getrouwde man en ze probeert die te versieren. Dat lukt uiteindelijk. In de podcast bespreekt ze met twee vrienden het hele proces. Wat ik vooral apart vind is hoe ze volledig naar zichzelf toe redeneert.
De korte samenvatting: op vakantie valt ze voor een getrouwde man en ze probeert die te versieren. Dat lukt uiteindelijk. In de podcast bespreekt ze met twee vrienden het hele proces. Wat ik vooral apart vind is hoe ze volledig naar zichzelf toe redeneert.
zondag 18 januari 2026 om 21:39
Haar vorige podcast ‘Lust’ heb ik gevolgd. Dat wil zeggen; de afleveringen die me het meeste aanspraken op basis van het info-stukje, heb ik geluisterd.
Ik wist niet dat ze weer een nieuwe podcast had. Ik ga hem luisteren.
Dat ze alles naar zichzelf redeneert klinkt als hoe ik haar ken vanuit de eerdere podcast.
Ik wist niet dat ze weer een nieuwe podcast had. Ik ga hem luisteren.
Dat ze alles naar zichzelf redeneert klinkt als hoe ik haar ken vanuit de eerdere podcast.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zondag 18 januari 2026 om 21:48
Klopt, voor zover ik haar ken zet ze zichzelf (wat zij wil) altijd centraal, dus in deze podcast zal het huwelijk van die man wel niets zijn vergeleken met haar vakantieliefde voor hem vermoed ik.
Zit die podcast nu te luisteren. Wat mij opvalt zijn die twee vrienden van haar die haar volledig naar haar mond praten: die vrouwelijke vriend "ja, als jij iets wil ga je door roeien en ruiten om het te hebben" en die mannelijke vriend "ja, de blik in zijn ogen verraad alles, die ziet niemand liever dan jou". Niemand die haar een tegengeluid geeft.
Zit die podcast nu te luisteren. Wat mij opvalt zijn die twee vrienden van haar die haar volledig naar haar mond praten: die vrouwelijke vriend "ja, als jij iets wil ga je door roeien en ruiten om het te hebben" en die mannelijke vriend "ja, de blik in zijn ogen verraad alles, die ziet niemand liever dan jou". Niemand die haar een tegengeluid geeft.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in