De podcast over de Viking van Jacqueline van Lieshout

18-01-2026 21:20 7 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben heel benieuwd of anderen die ook hebben geluisterd en wat je ervan vindt. Ik heb met stijgende verbazing geluisterd.
De korte samenvatting: op vakantie valt ze voor een getrouwde man en ze probeert die te versieren. Dat lukt uiteindelijk. In de podcast bespreekt ze met twee vrienden het hele proces. Wat ik vooral apart vind is hoe ze volledig naar zichzelf toe redeneert.
Haar vorige podcast ‘Lust’ heb ik gevolgd. Dat wil zeggen; de afleveringen die me het meeste aanspraken op basis van het info-stukje, heb ik geluisterd.

Ik wist niet dat ze weer een nieuwe podcast had. Ik ga hem luisteren.

Dat ze alles naar zichzelf redeneert klinkt als hoe ik haar ken vanuit de eerdere podcast.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Klopt, voor zover ik haar ken zet ze zichzelf (wat zij wil) altijd centraal, dus in deze podcast zal het huwelijk van die man wel niets zijn vergeleken met haar vakantieliefde voor hem vermoed ik.

Zit die podcast nu te luisteren. Wat mij opvalt zijn die twee vrienden van haar die haar volledig naar haar mond praten: die vrouwelijke vriend "ja, als jij iets wil ga je door roeien en ruiten om het te hebben" en die mannelijke vriend "ja, de blik in zijn ogen verraad alles, die ziet niemand liever dan jou". Niemand die haar een tegengeluid geeft.
Och is dat ook niet die vreselijke vrouw die vroeger een alcohol probleem had? Van de podcast van lust inderdaad, vermoeiend vond ik die
Ik ben eigenlijk dol op haar avonturen. Fout, ja.
Ik ben zo niet zoals zij, maar fascinerend vind ik het wel.
Lust heb ik ook beluisterd. En werd wel een beetje moe van dr op een gegeven moment. Alles draait om haar ja.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven