1 grote liefde in je leven?

25-07-2009 13:37 11 berichten
Laat ik vooropstellen dat ik heel gelukkig ben met mijn vriend. Maar toch denk ik soms met weemoed terug aan mijn ex. Het is al jaren uit en ik heb hem in geen jaren meer gesproken. Maar als ik foto's zie of ik hoor via via iets van hem, dan vind ik het altijd ontzettend jammer dat het tussen ons niet gewerkt heeft. Het is niet zo dat ik nu naar hem terug zou willen want uiteindelijk is het niet voor niets uit gegaan.

Maar, herkent iemand deze gevoelens? Ik ben, nogmaals, heel gelukkig met mijn vriend maar bij mijn ex had ik heel erg het idee dat ik "the one" voor hem was, hij was ontzettend verliefd op mij. Mijn huidige vriend houdt ook veel van mij, dat weet ik heel zeker maar ik weet niet. Zo ontzettend heftig als het tussen mijn ex en mij was ....

Again: ik heb totaal geen behoefte om terug te gaan naar mijn ex maar zijn er meer mensen die dit hebben?
Alle reacties Link kopieren
Je zal altijd terugdenken aan je eerste liefde,. Dat hoeft geen verliefdheid te zijn, maar wel een soort van houden van.. En dan geen houden van in de zin van: ik wil hem terug, maar wel met weemoed terugdenken aan een leuke tijd. Je eerste liefde zal je altijd bijblijven

Ik geloof zelf niet dat 'de ware' bestaat, dat vind ik een beetje zweverig. Ik denk dat je 'de ware' zelf maakt.

En ja, ik herken die gevoelens wel hoor.
Ik denk dat iedereen wel eens terugdenkt aan zijn/haar eerste liefde.

Ik denk ook dat je meerdere 'ware liefdes' in je leven kan hebben en dat je van ieder op een andere manier kan houden..
Is het wel haar eerste liefde, dat lees ik niet terug.

Ik vind het ook jammer dat het tussen mij en mijn ex niks geworden is verder....
oh ehmm.. nee, ik lees het idd ook niet terug.

ik nam het maar gewoon aan...
Hahaha, het is niet mijn 1e vriend. Wel de 2e en erg heftig, langste relatie met hem gehad tot nu toe.
Ik denk juist totaal niet met weemoed of enig gevoel terug aan mijn eerste liefde. Ben juist heel blij dat ik van hem af ben!

Gevoelens van één ware herken ik dan weer wel. Ik heb meerdere langdurige relaties gehad, ben zelfs 2x getrouwd geweest, zelfs kinderen gekregen. En toen kwam ik mijn "ware" tegen... Toen was ik zelfs nog getrouwd. Dat is inmiddels alweer zo'n 5 jaar geleden. Wat ik voor hem voel overstijgt alles!
denk niet met weemoed terug aan mijn eerste liefde, wel met een glimlach, het was een leuke tijd,geloof in meerdere liefdes in het leven, niet in 1 ware, en ik ben ook heel gelukkig met mijn huidige liefde, hij past heel goed bij me.
quote:Scarlet72 schreef op 25 juli 2009 @ 13:50:

Ik denk juist totaal niet met weemoed of enig gevoel terug aan mijn eerste liefde. Ben juist heel blij dat ik van hem af ben!

!

Ik ook zo.

Ben bij vlagen nog woedend op hem, maar dat slijt met tijd
quote:Scarlet72 schreef op 25 juli 2009 @ 13:50:

Ik denk juist totaal niet met weemoed of enig gevoel terug aan mijn eerste liefde. Ben juist heel blij dat ik van hem af ben!Ik ook niet, ik denk dan alleen ooohhh wat was dat fout. Wat zag ik nou in hem!? Ben ook allang blij dat ik van hem af ben (en al ruim 4 jaar gelukkig met een ander!)
Het is toch heerlijk Kate, als je met zo'n goed gevoel aan iemand terug kan denken. En misschien denk je wel dingen zoals : het was vast anders gelopen als ik dit... of als hij dat... Maar zo is het nou eenmaal niet gegaan. Gewoon je herinneringen koesteren en (dag)dromen mag ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven