Dingen die je kinderen in 2026 niet zullen doen...
zaterdag 24 januari 2026 om 21:34
Ik bedacht me net dat mijn kinderen van alles kunnen uitvreten maar dat de kans klein is dat ze deze dingen doen (die ouders in de ninteties lieten mopperen):
- een hoge telefoonrekening veroorzaken door een sekslijn te bellen
- Het huis onbereikbaar maken.door urenlang op de vaste lijn te internetten.
- Idem met eindeloos bellen met je beste vriendin.
- cruciale pagina's uit de telefoongids scheuren (oké, misschien was ik de enige puber die dat deed.
- Een ongeluk met een opgevoerde Honda MT. (Over fatbikes heb ik het even niet).
Jullie aanvullingen?
- een hoge telefoonrekening veroorzaken door een sekslijn te bellen
- Het huis onbereikbaar maken.door urenlang op de vaste lijn te internetten.
- Idem met eindeloos bellen met je beste vriendin.
- cruciale pagina's uit de telefoongids scheuren (oké, misschien was ik de enige puber die dat deed.
- Een ongeluk met een opgevoerde Honda MT. (Over fatbikes heb ik het even niet).
Jullie aanvullingen?
zaterdag 24 januari 2026 om 21:45
Klassieker! Wij hebben inderdaad ook wel eens een bezorger aan de deur gehad.La_Galette schreef: ↑24-01-2026 21:43De taxi of pizzabezorger bellen voor de overburen en dan gniffelend achter de bank kijken hoe de buurman woest werd omdat er wéér een ongevraagde bestelling was geplaatst.
zaterdag 24 januari 2026 om 21:47
Haha mooie tijdenKipzonderkop schreef: ↑24-01-2026 21:45Klassieker! Wij hebben inderdaad ook wel eens een bezorger aan de deur gehad.
zaterdag 24 januari 2026 om 21:49
In een telefooncel naar gratis internationale informatienummers bellen en stomme vragen stellen in matig brugklasengels.
Geen boeken lezen voor je lijst, maar alleen maar de pagina's uit het uittreksel boek in de bibliotheek (der rote Faden!) kopiëren en die uit je hoofd leren voor een mondeling.
Zes passoa-jus bestellen in de dorpsdisco, op je veertiende.
Geen boeken lezen voor je lijst, maar alleen maar de pagina's uit het uittreksel boek in de bibliotheek (der rote Faden!) kopiëren en die uit je hoofd leren voor een mondeling.
Zes passoa-jus bestellen in de dorpsdisco, op je veertiende.
Si abra la puerta hay lobos.
zaterdag 24 januari 2026 om 21:59
zaterdag 24 januari 2026 om 22:09
zaterdag 24 januari 2026 om 22:16
Voor de deur van het postkantoor liggen om kaartjes voor een concert te bemachtigen (of voor de zaal waar het gehouden wordt).
(Moest ik vandaag nog aandenken toen we op 4 laptops probeerde kaartjes te bemachtigen voor BTS voor mijn kind, helaas niet gelukt, 3 landen geprobeerd)
(Moest ik vandaag nog aandenken toen we op 4 laptops probeerde kaartjes te bemachtigen voor BTS voor mijn kind, helaas niet gelukt, 3 landen geprobeerd)
Such a beautiful place to be with Friends.
zaterdag 24 januari 2026 om 22:16
Doen alsof je de verstandige dochter bent wanneer je om 6.00 thuis komt ipv de afgesproken 3.00 omdat "niemand met de taxi mee ging en ik mag niet alleen toch?"
Spijbelen en in een coffeshop verblijven onderwijl backgammon spelend, voelden onszelf super volwassen.
Het logeer excuus gebruiken (misbruiken) terwijl we aan het nachtbraken waren met een groep vrienden.
Stiekem roken vanuit slaapkamerraam en denken dat niemand iets ruikt...
dat was een beetje dom.
Alcohol mee de schoolbus naar de Ardennen in smokkelen voor een dagje langlaufen, maar nog te jong om te beseffen dat je dat beter niet 's morgens op nuchtere maag mee kunt beginnen als ontbijt, maar stoer mee doen terwijl je eigenlijk kotsmisselijk bent.
Spijbelen en in een coffeshop verblijven onderwijl backgammon spelend, voelden onszelf super volwassen.
Het logeer excuus gebruiken (misbruiken) terwijl we aan het nachtbraken waren met een groep vrienden.
Stiekem roken vanuit slaapkamerraam en denken dat niemand iets ruikt...
Alcohol mee de schoolbus naar de Ardennen in smokkelen voor een dagje langlaufen, maar nog te jong om te beseffen dat je dat beter niet 's morgens op nuchtere maag mee kunt beginnen als ontbijt, maar stoer mee doen terwijl je eigenlijk kotsmisselijk bent.
sirdidymus wijzigde dit bericht op 24-01-2026 22:23
82.48% gewijzigd
zaterdag 24 januari 2026 om 22:19
Je strippenkaart met labello insmeren op de strip waar gestempeld gaat worden, zodat je die stempel later weer kan wegvegen en je langer met je strippenkaart kan doen.
Willekeurige nummers bellen en rare vragen stellen, zonder dat de ontvanger weet wie je bent.
Slechte cijfers halen, zonder dat je ouders het direct te weten komen.
Willekeurige nummers bellen en rare vragen stellen, zonder dat de ontvanger weet wie je bent.
Slechte cijfers halen, zonder dat je ouders het direct te weten komen.
zaterdag 24 januari 2026 om 22:20
zaterdag 24 januari 2026 om 22:22
Plakband over de postzegel plakken zodat je penvriendin de inkt er zo af kon vegen en de postzegel nog een keer (of 40) kon gebruiken.
Zelfde met de strippenkaart. Al was dat wel wat de kans op betrappen wel groter.
De kindertelefoon bellen vanuit een telefooncel met een onzinvraag..
Al is dit allemaal meer jaren 80 denk ik.
Zelfde met de strippenkaart. Al was dat wel wat de kans op betrappen wel groter.
De kindertelefoon bellen vanuit een telefooncel met een onzinvraag..
Al is dit allemaal meer jaren 80 denk ik.
zaterdag 24 januari 2026 om 22:23
Oh ja.Hertjehertje schreef: ↑24-01-2026 22:19
"Beste slager, heeft u ook varkenspootjes?"
"Jazeker mevrouw!"
"Nou, dat zal wel lastig lopen dan HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"
Wij zochten speciaal op rare namen ook, in het telefoonboek.
Graftak!
zaterdag 24 januari 2026 om 22:24
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in