Hysterisch gedrag
dinsdag 7 juli 2009 om 21:36
Hallo allemaal,
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.
Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.
Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.
Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.
Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.
Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.
Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.
Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.
Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.
Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
zaterdag 25 juli 2009 om 16:07
Euhh.....Dush, ik heb het wel gezegd per telefoon heur...
Maar dat was enkel en alleen omdat hij er zelf over begon
Hij wilde graag nog een keer een drankje doen omdat we geen hekel aan elkaar hebben en we elkaar nog best eens her en der kunnen tegenkomen op een feestje.
*
check:
*laptop
*webcam
*zwangerschapstest (hey misschien toch ineens zwangert)
*telefoon (om hysterisch mee te bellen)
Ik heb alles, ik ben naar een BBQ meisjes, hou het heel hier hè?
Maar dat was enkel en alleen omdat hij er zelf over begon
Hij wilde graag nog een keer een drankje doen omdat we geen hekel aan elkaar hebben en we elkaar nog best eens her en der kunnen tegenkomen op een feestje.
*
check:
*laptop
*webcam
*zwangerschapstest (hey misschien toch ineens zwangert)
*telefoon (om hysterisch mee te bellen)
Ik heb alles, ik ben naar een BBQ meisjes, hou het heel hier hè?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 25 juli 2009 om 16:12
Hallo daar ben ik weer even.
Vandaag heb ik sms-je gehad van mijn date en vanavond komt ie naar me toe.
Hij was not amused over mijn eerdere akties dus ik moet me een beetje in de hand houden.
Vriendin van hem heeft hij haar mijn 06 nummer gegeven,niet zo slim want ik word nu al regelmatig door haar gebeld met niet zulke aardige wraakneigingen.
Ben van plan om nieuw nummer aan te vragen zodat ik daar geen last meer van heb.
Ook stom van hem om te zeggen waar ik woon,wie weet wat ze van plan is......
Hij was not amused over mijn eerdere akties dus ik moet me een beetje in de hand houden.
Vriendin van hem heeft hij haar mijn 06 nummer gegeven,niet zo slim want ik word nu al regelmatig door haar gebeld met niet zulke aardige wraakneigingen.
Ben van plan om nieuw nummer aan te vragen zodat ik daar geen last meer van heb.
zaterdag 25 juli 2009 om 16:40
Uitleg:
Dit is een betonnen plaat, zo'n ding wat jij voor je hoofd hebt Sheera.
Hij komt naar je toe maar niet voor een gezellige date, nee om je duidelijk te maken dat je moet ophouden met je gestalk!
Dat is namelijk wat hij bedoelt als hij zegt
Maar ga je vooral optutten en mooi aankleden voor vanavond, kan je na je blauwtje meteen de stad in om een nieuw slachtoffer te scoren!
Dit is een betonnen plaat, zo'n ding wat jij voor je hoofd hebt Sheera.
Hij komt naar je toe maar niet voor een gezellige date, nee om je duidelijk te maken dat je moet ophouden met je gestalk!
Dat is namelijk wat hij bedoelt als hij zegt
Maar ga je vooral optutten en mooi aankleden voor vanavond, kan je na je blauwtje meteen de stad in om een nieuw slachtoffer te scoren!
zaterdag 25 juli 2009 om 16:49
Ik lees dit topic met veel plezier. Elke keer als ik denk 'gekker kan het niet worden' is het verhaal wéér een stukje leuker.
Sheera, ik weet niet of ik medelijden met je moet hebben en moet proberen om je te redden van een ramp (hoewel het misschien al te laat is) of dat ik bewondering moet hebben voor iemand met een enorme fantasie, die me al dagen een leuke tijd op het forum bezorgt.
Sheera, ik weet niet of ik medelijden met je moet hebben en moet proberen om je te redden van een ramp (hoewel het misschien al te laat is) of dat ik bewondering moet hebben voor iemand met een enorme fantasie, die me al dagen een leuke tijd op het forum bezorgt.
zaterdag 25 juli 2009 om 17:06
Ik vind het eigenlijk best een goede actie dat hij zijn vriendin je nummer heeft gegegeven.
What comes around goes around... enzo!
Ben benieuwd wat je er zelf van vind, morgen als er geknutselde briefjes met niet zulke aardige teksten in je brievenbus liggen, of op je voorgevel zijn gekalkt.
Of zou HIJ je zo duidelijk willen maken dat ie nog aan je denkt...?
What comes around goes around... enzo!
Ben benieuwd wat je er zelf van vind, morgen als er geknutselde briefjes met niet zulke aardige teksten in je brievenbus liggen, of op je voorgevel zijn gekalkt.
Of zou HIJ je zo duidelijk willen maken dat ie nog aan je denkt...?
zaterdag 25 juli 2009 om 17:27
Mijn hemel, je gaat voor je weggaat nog even een stuk met Summerhond lopen...krijg je dit!
Nee echt...vind je het niet zo leuk dat hij jouw nummer aan haar heeft gegeven?
Ik ben in staat de BBQ voor vanavond af te zeggen om te kijken wat voor wereldnieuws je vanavond weer voor ons hebt.
Weet dat ik zo snel als het licht vanavond weer naar huis kom rijden dus ALSJEBLIEFT wel posten vanavond.
(tenzij je een liefdesbaby aan het maken bent hoor, dan mag je ook morgen komen posten)
Voor ons forummers zou dat wel de ideale actie zijn bij de weg.
Hebben we NOG 9 maanden plezier van dit topic.
Wat denk je zelf....waarom jij het nummer heeft gegeven?
Zodat jullie beste vriendinnen kunnen worden?
ervaringen kunnen uitwisselen?
Bedprestaties kunnen vergelijken?
*durft te wedden dat Sheera een verhaal voor ons heeft vanavond wat wij met zn allen echt niet bij elkaar verzonnen krijgen*
Nee echt...vind je het niet zo leuk dat hij jouw nummer aan haar heeft gegeven?
Ik ben in staat de BBQ voor vanavond af te zeggen om te kijken wat voor wereldnieuws je vanavond weer voor ons hebt.
Weet dat ik zo snel als het licht vanavond weer naar huis kom rijden dus ALSJEBLIEFT wel posten vanavond.
(tenzij je een liefdesbaby aan het maken bent hoor, dan mag je ook morgen komen posten)
Voor ons forummers zou dat wel de ideale actie zijn bij de weg.
Hebben we NOG 9 maanden plezier van dit topic.
Wat denk je zelf....waarom jij het nummer heeft gegeven?
Zodat jullie beste vriendinnen kunnen worden?
ervaringen kunnen uitwisselen?
Bedprestaties kunnen vergelijken?
*durft te wedden dat Sheera een verhaal voor ons heeft vanavond wat wij met zn allen echt niet bij elkaar verzonnen krijgen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 25 juli 2009 om 18:16
quote:sheera schreef op 25 juli 2009 @ 16:12:
Nou wie weet Sheera.
Misschien komt ze vanavond ook gezellig langs?
Je hebt haar toch hoop ik wel verteld dat hij vanavond ook komt..
Ik wacht met spanning op je verslag vanavond.
Nou wie weet Sheera.
Misschien komt ze vanavond ook gezellig langs?
Je hebt haar toch hoop ik wel verteld dat hij vanavond ook komt..
Ik wacht met spanning op je verslag vanavond.
zaterdag 25 juli 2009 om 18:25
Do´s:
- vriendin-van-zogenaamde-vriend zélf gaan stalken bellen om te blijven herhalen dat hij jóuw vriendje is en niet háár vriendje. De aanhouder wint tenslotte.
- word opstarten om alvast een sappig verhaal voor vanavond te bedenken.
- vriendje een paar keer sms'en om te vragen of hij echt wel komt, te melden dat je zóóveel van hem houdt en te vragen of hij toch ook echt wel van jou houdt.
- te telefoon níet uit het oog verliezen.
Don'ts:
- afwachten, dat heeft Phiep al eerder geprobeerd, met onvoldoende resultaat.
- vriendin-van-zogenaamde-vriend zélf gaan stalken bellen om te blijven herhalen dat hij jóuw vriendje is en niet háár vriendje. De aanhouder wint tenslotte.
- word opstarten om alvast een sappig verhaal voor vanavond te bedenken.
- vriendje een paar keer sms'en om te vragen of hij echt wel komt, te melden dat je zóóveel van hem houdt en te vragen of hij toch ook echt wel van jou houdt.
- te telefoon níet uit het oog verliezen.
Don'ts:
- afwachten, dat heeft Phiep al eerder geprobeerd, met onvoldoende resultaat.
Peas on earth!
zaterdag 25 juli 2009 om 18:26
zaterdag 25 juli 2009 om 19:15
quote:emaille schreef op 25 juli 2009 @ 19:03:
Jeetje sjier, wat naar dat je gestalkt wordt door zijn vriendin. Da's nie tof. Wat voor mensen doen dat nou!!!
Ja ongelooflijk hè,wie denkt die vriendin eigenlijk wel niet wie ze is.
Zijn vriendin ofzo?
Nou mooi niet want hij is nu van sheera,en ze leefden nog lang en gelukkig..
Jeetje sjier, wat naar dat je gestalkt wordt door zijn vriendin. Da's nie tof. Wat voor mensen doen dat nou!!!
Ja ongelooflijk hè,wie denkt die vriendin eigenlijk wel niet wie ze is.
Zijn vriendin ofzo?
Nou mooi niet want hij is nu van sheera,en ze leefden nog lang en gelukkig..