Tips voor vreemde series, geen spoilers
maandag 2 februari 2026 om 17:21
Ik hou van vreemde series. Bijzondere verhalen, waarheid en fantasie die door elkaar lopen, onbetrouwbare hoofdpersonen. Rare liedjes, gekke dansjes, dat soort werk.
Ik keek The death of Bunny Munro, dat vond ik echt prachtig. Ook This is not a murder mystery kon me zeer bekoren.
Liever wel: beetje vreemd, liever niet: misbruik, seksueel geweld.
Iemand nog een aanrader?
Ik keek The death of Bunny Munro, dat vond ik echt prachtig. Ook This is not a murder mystery kon me zeer bekoren.
Liever wel: beetje vreemd, liever niet: misbruik, seksueel geweld.
Iemand nog een aanrader?
Si abra la puerta hay lobos.
maandag 2 februari 2026 om 17:39
maandag 2 februari 2026 om 17:48
Fallout is een serie. Seizoen 2 is nu bezig en wel echt heel goed.VlinderKracht schreef: ↑02-02-2026 17:39Misschien is Fallout met Ella Purnell iets voor jou. Een dystopische sci-fi. Te streamen via Amazon Prime.
De film is gebaseerd op een videogame. Let op, er zijn andere films met een gelijke naam, dus check even op de actrice.
Maar niet echt vreemd vind ik.
maandag 2 februari 2026 om 18:17
Heb ik gezien, vond ik erg goed!VlinderKracht schreef: ↑02-02-2026 17:39Misschien is Fallout met Ella Purnell iets voor jou. Een dystopische sci-fi. Te streamen via Amazon Prime.
De film is gebaseerd op een videogame. Let op, er zijn andere films met een gelijke naam, dus check even op de actrice.
maandag 2 februari 2026 om 18:18
Was de afgelopen drie weken op de Belg. Ik vond het echt heel mooi gemaakt, prachtig gefilmd.SurferRosa schreef: ↑02-02-2026 17:52‘The death of Bunny Munro,’
Niet!!!
Waar kan ik dit zien? Ik heb het boek al jaren en ben een grote Nick Cave fan, maar heb even gemist dat er ook een serie van gemaakt is.
maandag 2 februari 2026 om 18:20
Ik ben een beetje lastig: Black Mirror vind ik te droevig. Maar X-files kan ik nog wel weer een keer gaan kijken. Umbrella Academy nog niet gezien, kan ik ook proberen.BrutaImmaculata schreef: ↑02-02-2026 18:06Klassiekers als Twin Peaks, X-Files, Black Mirror een beetje wat je zoekt?
Umbrella Academy.
maandag 2 februari 2026 om 18:21
maandag 2 februari 2026 om 18:25
Nou dan lekker voor de gekke dansjes en andere absurditeit Monty Python aanzetten. Of A Bit of Fry & Laurie.
maandag 2 februari 2026 om 18:41
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in