* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
Oh Laal, inderdaad schrikken zeg! Nergens last van? Gelukkig bleef je rechtop, want op je buik vallen lijkt me zo eng.

Chiek, ik vergat jouw extra echo omdat de vk chiekbaby wat klein vindt. chiekman heeft volledig gelijk natuurlijk, maar ik snap ook wel dat je je gelijk een beetje zorgen maakt. Komt allemaal goed hoor, mop.
Oeh Laal, schrikken inderdaad. Maar volgens mij viel het wel mee en ben je de trap niet afgestuiterd. Maar je hebt je hart in je keel zitten volgens mij.

Had net even een goed gesprek met zoonlief. Vroeg hem waarom hij het toch zo'n goed idee vond om te gaan plassen net op het moment dat ik hem aan het wassen ben. Ik kreeg niet echt een bevredigend antwoord behalve dan wat babygegiechel terwijl hij lekker met zijn voetjes in het plasje aan het trappen was. Heel fijn..

En zelfs dan vind ik hem lief. Moeders zijn raar.
Oeh laal, voorzichtig doen hoor!

Een blauwe laal en laalbaby is niet de bedoeling!

Chicaatje, wat klinkt je toch weer verliefd! Echt zo schattig om te lezen! Vraag me tegelijkertijd af; vind je het moeilijk om je aandacht te verdelen tussen man en kind? Hoor nogal eens dat een verse moeder in het begin alleen nog maar met de baby bezig is, en de man een beetje vergeet, herken je dat? De liefde voor man en voor baby is natuurlijk wel een ander soort liefde, maar toch.

Elev, heerlijk toch, zo'n luierdag! Als ik je vertel dat man op de bank ligt te snurken (keihard ) en ik op de stoel lig te internetten... voel je je dan minder schuldig?

Mard, hoe gaat het?????
Hai Chiek; lekker aan het relaxen vandaag? Hier ook hoor. Ben wel dingetjes aan het opruimen, maar lekker rustig aan. Beetje rommelen. Wanneer heb je nu weer een echo? Volgende week toch?

Wat betreft je vraag. Ik had dat dus ook vaak gehoord dat verse moeders zeker in het begin alleen oog voor hun kind hebben en soms zelfs man niet meer zien staan. Daarom probeer ik daar extra op te letten. Zo heb ik echt ingesteld om elke dag aan tafel te eten en echt niet voor de tv. Mag maar 1 keer in de week. Op die manier heb je toch weer even elke dag een moment helemaal de aandacht voor elkaar.

En zo gaan we volgende week lekker uit eten en naar de film en gaat Minicaat dus uit logeren. Hij is al 1 keer geweest dus het stemmetje dat heel hard NEE IK WIL NIET roept in mijn hoofd, wordt al wat zwakker.

Ook wil ik in september lekker een dagje naar de sauna. Hoop zo echt wel man/vrouw tijd te creeeren.

Wat ik wel doe en dat is echt slecht. Ik laat alles vallen als Minicaat een flesje moet hebben en ligt te schreeuwen. Moet ik plassen, dan hou ik het gerust een uurtje op, want Minicaat moet eerst. Manlief doet dat niet. Als hij moet plassen dan wacht Minicaat nog maar 2 minuutjes langer. Groot gelijk natuurlijk, maar toch kan me dat ook heel erg irriteren.
Oh, ben toch ook heel benieuwd naar Mard hoor. Hoop eigenlijk dat ze nog een keer komt reageren zo van: Oh, het is nu echt begonnen !! Of zoiets.
Haha, zocht een bevallende emoticon voor Mard.

Heb het gevonden. Hoop dat Mard nu zover is:

En dat ze vanavond gewoon een heeft!!
Sorry, ben even heel (voor mijn doen dan) technisch bezig.

Kan iedereen het ook zien of ben ik de enige???

En nu moet ik de was doen. Tot later!
Oh heb zo'n zin in vakantie:

Ok. en nu houd ik op. Ben een beetje doorgeslagen nu.
Lekker bezig Caatje met je emoticons! Topicvervuiler

En leuk dat jullie binnenkort weer een avondje naar de film gaan. Ik heb alleen de eerste keer dat ik Sproetekind naar m'n moeder bracht me moeten inhouden om niet te bellen, daarna niet meer. Ik weet dat hij in goede handen is en dat ik het wel hoor als er iets mis is.

Sorry, ben eigenlijk veel te druk om te reageren. Vier morgen m'n verjaardag (zeer klein gezelschap, echt iedereen is op vakantie, daar krijgen jullie kindjes, Luus en Mard, straks ook mee te maken) en moet nog boodschappen doen en huis opruimen.

Doei! tot later, kus

(terwijl ik dit type zit Sproetman te racen op de computer en begint Sproetekind te huilen om z'n flesje, wij laten dus duidelijk níet binnen 2 seconden alles uit onze handen vallen ) doei!
Lalie de trap is geen glijbaan... Gelukkig valt het wel mee, maar lekker is anders.

Chiek, wanneer is je echo? (Laal, werk dat schema eens bij zeg )

Het zal bij jou, net als bij alle anderen, ook helemaal goed zijn met chiekmini.

Ik heb net anderhalf uur lekker in de tuin gezeten. Net begonnen in een nieuw boek, p*ortret in sephia van I*sabel A*llende. Kennen jullie die? De zon schijnt lekker, maar moest er eventjes uit omdat het nu wel héél warm werd.

Ik wilde vanmorgen écht heel erg graag ineens naar stichting aap. Aapjes kijken op het apeneiland... maar lief vond het een slecht plan. Ik ook als ik mijn realistische bril opzette, maar ik zag me al zo heerlijk zitten, op een bankje naar aapjes kijken. Lief wil dat ik helemaal niks meer doe omdat ik bang is dat ik mijn lichaam helemaal naar de knoppen help als ik een stukje loop. Wat wel waar is. Ik kan geloof ik 100m lopen en dan is het op. En na de bevalling moet ik ook nog kunnen functioneren. 'T is allemaal o zo waar, maar o zo frustrerend!
Mijn echo is donderdagmiddag. Inderdaad laal, hou de boel eens een beetje bij
Ahhh meeennn ik probeerde zo goed alles in de gaten te houden voor het schema, toch iets tussendoor geglipt! Maar Chiek, je echo staat er in!

Dat van de trap af glijden was inderdaad meer schrik hoor...niets aan de hand...En anders was het inderdaad een zere rug geweest, gelukkig niet op mijn buik gevallen! Dat lijkt me namelijk ook eng Elev!

Caat...leuke plaatsjes...ik vind ze wel grappig

Sproet, gezellig druk dus...ik vind het altijd heerlijk als je maar een klein groepje hebt...ben niet zo van de massale verjaardagen. En ook onze baby zal dat straks wel hebben als hij echt rond de uitgerekende datum komt. In ieder geval wel op school, dat vind ik dan wel een beetje sneu.

Elev...heerlijk toch zo'n relaxte ochtend!!! Wanneer moet jij eigenlijk weer naar de VK of voor een echo?
Oh jongens man, ik heb sinds een weekje ofzo, dat ik gewoon kontpijn krijg als de baby beweegt. Wie heeft dat nog meer? Steeds als de baby beweegt (met name de bewegingen laag in mijn buik, het knikken van het hoofdje) doet gewoon pijn in mijn kont en benen. Kan dat joh? Ik vind het zo maf. Zit hier nu al bijna een uurtje op mijn tanden te bijten zeg. Sjonge....
Kolere jongens, wat een klote gevoel... Ik zou nu bijna gaan denken dat het weeën zijn. Baby is nu al even stil maar de pijn gaat maar door, maar is bijna continue te noemen, soms zit er wat langer tussen, maar de duur is te kort voor een wee. Soms maar 10 seconden.
Waarom isser nu niemand hier??

Baby beweegt weer, dus dit zijn vast geen weeën, maar gewoon een erg druk bewegend kind dat vrij pijnlijk is.
Ik ben er weer!!

Waardeloos zeg die pijn Luus. Dat kind van jou moet er gewoon uit. Sjongejonge, wie had gedacht dat Luusbaby zo comfortabel zou blijven zitten.....
Haha, nou, luusbaby zit daar misschien wel comfortabel, maar voor mij is het verre van comfortabel zeg...

T is net alsof ie de boel kort en klein aan het slaan is daarbinnen, zo gaat ie te keer... halleluja! En ik krijg hem ook niet stil... Dit is echt wel een beetje naar aan het worden (en zwaar pijnlijk serieus).
Het staat er een beetje raar, maar ik bedoelde idd dat luusbaby het naar z'n zin heeft maar z'n moeder inmiddels iets minder.

Dus Luusbaby, wees eens lief en niet zo eigenwijs en ga je eens buiten de buik vermaken! Kom d'r uit, druktemakertje!!!
Thanks Beng. Hoop zo dat ie naar jou wél luistert, want ondertussen heeft iedereen hem al toegesproken, maar hij luistert naar niemand!

Mijn lief zag net een lijstje dat ik gemaakt had (kledingstukken opgeschreven met paginanummer en prijs erbij en opgeteld) en zei toen heel voorzichtig: "van mij krijg je ook iets na de bevalling". Ik zeg: "nee joh lieffie, ik krijg al een mooi kindje en zoveel andere cadeau's". Toen vroeg hij omslachtig of ik na de bevalling iets van edelmetaal wilde... Hihi. Een ring dus. Ik heb nog nooit een sieraad van hem gehad en hoopte altijd al op een ring. Dus ik zei dat ik dat hartstikke leuk vond.
Luusje, ik weet inmiddels niet meer wat ik moet zeggen, wat een last bezorgt die kleine jou. LUUSBABY, KOM ER NU VERDORIE MAAR EENS UIT! Misschien dat hij het voorbeeld van mardmeisje volgt, als die vandaag inderdaad braaf gedaan heeft wat ze vanmorgen aankondigde.

Caatje, jij was op dreef! Die beval-emoticon ziet er vrij technisch uit.

Sproetje, fijne dag morgen!!
Aaah, wat lief van Luuslief!!
Oooh dat is wel heel lief van jouw lief Luus!!! Vooral omdat het uit hemzelf komt...

Bengman zijn beste vriend "moest" voor zijn vrouw een ring kopen toen hun kind geboren was omdat het zo hoorde volgens haar. Nou als ik een cadeautje moet bestellen/eisen dan moet het wel heel gek worden.... Ik vind dat zo raar. Net zoals mijn schoonmoeder die van haar man een cadeautje verwacht op moederdag. Ze is zijn moeder toch niet?? Nja, aan mij is het niet besteed dat soort verplichte dingen.

Als het echt vanuit iemand zelf komt dan vind ik het wel heel leuk, maar niet omdat het zo hoort of verwacht wordt, dan is de lol er af.
Lief he? Hij zei nog dat ie dacht dat ik dat helemaal niet leuk zou vinden, dus hij was een beetje verbaasd. Schattig dat ie het dus even checkte.

Baby is weer ietsje rustiger, maar nog steeds aan het schoppen, maar minder pijnlijk nu. Zodra ik ga staan/lopen dan begint het pijnlijke weer, dus ik blijf lekker zitten...

T is echt wel tijd dat luusbaby eens komt.
Nouja Beng, wat achterlijk om een (bepaald) cadeau te eisen na de bevalling...tjeezus... waar komt dat kromme idee vandaan bij haar? Ik heb daar namelijk nooit van gehoord, dat dat zo hoort na een bevalling oid (terwijl lief dat ook zei net).

Ik heb trouwens al de hele dag nog geen dode of levende dieren in huis ontvangen (behalve onze eigen poes). Belletje doet het goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven