Durf te vragen deel 24
donderdag 5 februari 2026 om 13:47
Ja en nee. Ik zit niet muurvast in bepaalde macro's. Maar als vrouw in de peri-menopause let ik er wel op dat ik voldoende eiwitten eet, niet excessief ben (maar zeker niet weglaat) met koolhydraten en ik denk aan voldoende gezonde vetten ten behoeve van mijn hormoonhuishouding.
Belangrijker vind ik het dat ik de die eiwitten, koolhydraten en vetten haal uit de (voor mij!) juiste voedingsmiddelen. En daar wijkt mijn visie op gezond ietwat af van wat tegenwoordig als gezond wordt gepropageerd en andersom.
Dus ja ik ben er mee bezig, maar wellicht niet op de manier die jij bedoelt.
Was er bij jou gister code rood? Of had je een stralend zonnetje en tig graden boven nul?
Belangrijker vind ik het dat ik de die eiwitten, koolhydraten en vetten haal uit de (voor mij!) juiste voedingsmiddelen. En daar wijkt mijn visie op gezond ietwat af van wat tegenwoordig als gezond wordt gepropageerd en andersom.
Dus ja ik ben er mee bezig, maar wellicht niet op de manier die jij bedoelt.
Was er bij jou gister code rood? Of had je een stralend zonnetje en tig graden boven nul?
donderdag 5 februari 2026 om 17:49
donderdag 5 februari 2026 om 20:29
10.
Mijn typdiploma is onvindbaar, maar ik heb toch echt tien vingers blind leren typen.
Hier op het forum is er wel eens een topic geweest over hoeveel aanslagen per minuut je had. Waarbij forummers extreem hoge scores hadden.
Dit is het topic: overig/hoeveel-aanslagen-per-minuut-haa ... ges/470636
Welke sporten ga je kijken op de Olympische Winterspelen?
https://www.teamnl.org/programma-olympi ... ilaan-2026
Mijn typdiploma is onvindbaar, maar ik heb toch echt tien vingers blind leren typen.
Hier op het forum is er wel eens een topic geweest over hoeveel aanslagen per minuut je had. Waarbij forummers extreem hoge scores hadden.
Dit is het topic: overig/hoeveel-aanslagen-per-minuut-haa ... ges/470636
Welke sporten ga je kijken op de Olympische Winterspelen?
https://www.teamnl.org/programma-olympi ... ilaan-2026
Durf te antwoorden: één van de leukste topics op het forum!
vrijdag 6 februari 2026 om 10:17
Nee.
Als kind wilde ik juf worden. Toen ik er later achter kwam dat dat betekend dat je ook daadwerkelijk de hele dag voor de klas dingen moet vertellen kreeg ik het Spaans benauwd en is mijn focus naar de zorg verlegd.
Hoeveel schermtijd heb jij (gemiddeld) per dag?
Als kind wilde ik juf worden. Toen ik er later achter kwam dat dat betekend dat je ook daadwerkelijk de hele dag voor de klas dingen moet vertellen kreeg ik het Spaans benauwd en is mijn focus naar de zorg verlegd.
Hoeveel schermtijd heb jij (gemiddeld) per dag?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 6 februari 2026 om 11:50
vrijdag 6 februari 2026 om 12:07
Omdat degene die het goed doen waarschijnlijk op handen worden gedragen door hun huidige opdrachtgevers, ze voldoende verdienen en geen tijd of noodzaak voelen om meer adressen aan te nemen.
Tenminste dat geldt voor mij en mijn poetshulp.
Succes met zoeken. Bij mij heeft vooral mond-op-mond-reclame ervoor gezorgd dat ik de huidige hulp heb gevonden.
Wat vind jij het minst-erge huishoudelijke klusje?
Tenminste dat geldt voor mij en mijn poetshulp.
Succes met zoeken. Bij mij heeft vooral mond-op-mond-reclame ervoor gezorgd dat ik de huidige hulp heb gevonden.
Wat vind jij het minst-erge huishoudelijke klusje?
vrijdag 6 februari 2026 om 13:54
Ik keek er vroeger naar. Vooral de liedjes vond ik leuk. En Robin natuurlijk.
In de jaren 90 kwamen ze eens naar mijn dorp voor een voorstelling o.i.d. en waren toen heel onaardig tegen de kinderen (volgens mijn ouders, ik weet er niks meer van). Op basis daarvan zijn ze in mijn waardering wat gedaald.
Hoe vaak eet jij junkfood en wat is je favoriet?
In de jaren 90 kwamen ze eens naar mijn dorp voor een voorstelling o.i.d. en waren toen heel onaardig tegen de kinderen (volgens mijn ouders, ik weet er niks meer van). Op basis daarvan zijn ze in mijn waardering wat gedaald.
Hoe vaak eet jij junkfood en wat is je favoriet?
vrijdag 6 februari 2026 om 13:58