Entertainment alle pijlers

Jouw auditie bij the Voice

07-02-2026 21:14 46 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Stel... stel dat je héél goed kon zingen. En je gaat auditie doen bij the Voice.
Welke song past dan het allerbest bij jouw stem. Je weet wel, dat éne liedje wat je keihard zingt in de auto en waarvan je denkt dat het geweldig klinkt (als de boxen maar hard genoeg staan :P )

Welk lied is dat?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik denk dat ik deze wel zou willen zingen van Maewood (ja, ik leefde al in 1980)
Een hoofdrol voor de zangeres, lekker uithalen:

give me BACK my looooove...
https://www.youtube.com/watch?v=jEUdMjF ... hyohjO8%3D
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?
Somewhere van Barbara Streisand.
Troy Sinead O'Connor hahaha dan gaan er vast 4 stoelen om, alleen al uit shock
Una noche loca
Maleficent schreef:
07-02-2026 21:14
Stel... stel dat je héél goed kon zingen. E
Het scheelt al dat dat geen vereiste is om mee te mogen doen bij The Voice, dus de meesten van ons hebben kans :-)

Als ik mee zou doen zou ik Marjorie of The last great American dynasty van Taylor Swift willen zingen. Dat past in ieder geval een beetje bij mijn stembereik.
Drackie schreef:
07-02-2026 23:22
Iets met lekker veel belt erin. Dat doe ik het allerliefste. Ik kan niet heel goed zingen, maar wel aardig en het is echt mijn uitlaatklep. Belten is heerlijk.

Ik zou iets kiezen als It’s all coming back to me now van Celine Dion ofzo. Of Defying Gravity uit Wicked.

Oe, dat heb ik met grunten. Kan ik niet, krijg er een rauwe keel van, toch ben ik in mijn dromen de gastartiest bij elk heavy metal concert geweest.
Appletje schreef:
08-02-2026 10:56
Het scheelt al dat dat geen vereiste is om mee te mogen doen bij The Voice, dus de meesten van ons hebben kans :-)

Als ik mee zou doen zou ik Marjorie of The last great American dynasty van Taylor Swift willen zingen. Dat past in ieder geval een beetje bij mijn stembereik.
Bij The Voice wordt wel op vaardigheden geselecteerd. Valse zangers zijn er zelden tot nooit. Of het nieuwe seizoen moet anders zijn, want ik kijk niet meer.

Ontopic: voor wat afwisseling tussen de belterij: Fire and Rain van James Taylor. Of Adem mijn adem van Peter Schaap.
Si abra la puerta hay lobos.
Stevie Nicks met Go you own way. Hoef ik alleen maar het refrein mee te zingen.
Lalaloepsie schreef:
08-02-2026 11:15
Oe, dat heb ik met grunten. Kan ik niet, krijg er een rauwe keel van, toch ben ik in mijn dromen de gastartiest bij elk heavy metal concert geweest.
Ik had graag een rauwe stem gehad. Bijvoorbeeld om met Linkin Park mee te kunnen zingen.
Non, je ne regrette rien, Edith Piaf.

En dan ook in prachtig mooi, rauw, vloeiend Frans..

Als we dan toch aan het dromen zijn :lol:
Ik zou op dit moment gaan voor Olivia Dean met So Easy. M’n favoriet om mee te zingen in de auto 🤭 ik ben niet zo van de dramatische belt-nummers.
Elk nummer van het album Jagged Little Pill van Alanis Morisette.

Heb meelij met mijn arme buren :P
Ik denk dat mijn stem meer gemaakt is voor strijdliederen dan voor het podium.
“O lio lio la, onze rijen groeien aan.”
jorchugh_jor schreef:
08-02-2026 15:48
Ik denk dat mijn stem meer gemaakt is voor strijdliederen dan voor het podium.
“O lio lio la, onze rijen groeien aan.”
En de ware feministen, de ware femini-histen

:flirting:
Graftak!
Lady*Voldemort schreef:
08-02-2026 17:35
En de ware feministen, de ware femini-histen

:flirting:
Kijke eens aan, dat wordt een gezellige demonstratie :hello:
jorchugh_jor schreef:
08-02-2026 17:45
Kijke eens aan, dat wordt een gezellige demonstratie :hello:
Ik vond dat altijd echt gezellig, zo met al die zingende wijven over straat dweilen. En als je de tekst niet kende gaf dat niks want er was altijd wel iemand die een paar gestencilde strijdliederenbundels bij zich had en als je de teksten eenmaal uit je hoofd kende gaf je je stencil gewoon weer door :love:
Graftak!
Ja kom daar nog eens om.
Nu is het: “Hoe laat is het? Solidariteit!”
Niks liedjes. En stencilen doen we ook al niet meer.

Hoewel er wel weer Dolle Mina’s zijn. Dat is wel weer gezellig nodig.
Leuke vraag! Ik kan echt totaal niet zingen maar als ik dan auditie zou doen: why tell me why van Anita Meyer of Death Dance van Lady Gaga.
Benieuwd hoe ver ik kom.
Ik ben een man, dat weet ik zeker, ik ben een lafaard en een dief.

De rest van de tekst ken ik nog niet uit mijn hoofd, maar ik denk dat ik dit wel indrukwekkend kan brengen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Troy voor mij ook. Of All I ask van Adele. Woehaha, ik dacht eigenlijk dat ik dat echt heel erg mooi kon zingen. Het klonk in mijn hoofd in elk geval altijd top. Ik heb ooit de muziek ervan besteld, speelde die af met mijn telefoon over mijn boxje en nam het geheel op met de iPad. In mijn bedrijfsruimte, waar de akoestiek heel fijn is voor zingen. Vol verwachting speelde ik de opname af. Oei oei oei... Dat leek in niets op wat ik in mijn eigen hoofd hoor. Wat was ik teleurgesteld in mijn vermeende zangkwaliteiten zeg. De waarheid is hard ;-)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Rabarbara schreef:
08-02-2026 11:29
Bij The Voice wordt wel op vaardigheden geselecteerd. Valse zangers zijn er zelden tot nooit. Of het nieuwe seizoen moet anders zijn, want ik kijk niet meer.
Nou ik had al een aantal keer bloedende oren dit seizoen hoor.

Ik zou zelf Still the One zingen van Shania Twain. Past wel bij mijn toonhoogte. Denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Molshoop schreef:
08-02-2026 14:16
Elk nummer van het album Jagged Little Pill van Alanis Morisette.

Heb meelij met mijn arme buren :P
Vooral "you oughta know". Daar klinkt ze echt alsof ze op het punt staat de ruiten bij haar ex in te gooien.
Wat is de vraag die ik niet weet maar wel moet stellen?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven