Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine
zaterdag 7 februari 2026 om 17:09
Wat is dat ghosten toch een nare gewoonte. Maar goed, hier mis je dus inderdaad niks aan. Kop op, @Jubelien! Gewoon weer lekker nieuwe mannen gaan zien.
En bij @Attra ook al dat lauwe gedoe. Daten op een zekere leeftijd is wel echt een hobbelig pad met veel teleurstellingen...
@MissU, mis jij het fysieke deel dan ook niet? Of heb je daar andere oplossingen voor? Ik zou overigens ook meteen uitgepraat zijn bij een PVV'er. Zelfde verhaal met wappies.
Kosmopoliet en ik gaan woensdag videobellen. Hij kwam steeds met voorstellen voor rond het middaguur, dus daar ga ik even op doorvragen. Sowieso geen hoge verwachtingen. Maar ach, er gebeurt weer eens iets.
En bij @Attra ook al dat lauwe gedoe. Daten op een zekere leeftijd is wel echt een hobbelig pad met veel teleurstellingen...
@MissU, mis jij het fysieke deel dan ook niet? Of heb je daar andere oplossingen voor? Ik zou overigens ook meteen uitgepraat zijn bij een PVV'er. Zelfde verhaal met wappies.
Kosmopoliet en ik gaan woensdag videobellen. Hij kwam steeds met voorstellen voor rond het middaguur, dus daar ga ik even op doorvragen. Sowieso geen hoge verwachtingen. Maar ach, er gebeurt weer eens iets.
The impossible only takes a little longer
zondag 8 februari 2026 om 19:46
Ja ik heb hem woensdag nog een keer gezien, donderdagochtend nog geappt en nu ben ik geghost denk ik. Rare actie voor iemand die ik om de week bij zwemles ga zien, maar goed. His loss.
Heb vrijdag nog een date tussen de lakens gehad en dat was echt 10x niks. Ben er nu op zich wel weer even klaar mee.
Ruitenwisserman blijft wel steady in zijn contact, ook nu in het buitenland. Dat vind ik wel echt heel leuk en merk ook wel dat ik toch wel echt een crush op hem heb. Helaas, zou je kunnen zeggen.
Gewoon _melon met login problemen
zondag 8 februari 2026 om 22:10
Hier nog steeds geen groot nieuws. Woensdag 1e keer videobellen met Kosmopoliet. Bumblehunk wilde vanavond bellen, maar dat zag ik te laat. Zal dus wel ergens komende dagen worden.
Oh my, ik zag op E-matching een man die sprekend op mijn ex lijkt, maar dan de knappere versie. Profiel is gemiddeld, maar die ogen... Kan me niet herinneren dat ik ooit zo ben aan gegaan van een foto. We zitten wat naar elkaar te loeren (je kunt zien wie je profiel heeft bekeken), maar we zijn allebei gratis lid dus kunnen verder niks.
Oh my, ik zag op E-matching een man die sprekend op mijn ex lijkt, maar dan de knappere versie. Profiel is gemiddeld, maar die ogen... Kan me niet herinneren dat ik ooit zo ben aan gegaan van een foto. We zitten wat naar elkaar te loeren (je kunt zien wie je profiel heeft bekeken), maar we zijn allebei gratis lid dus kunnen verder niks.
maandag 9 februari 2026 om 09:36
Nee, ik mis het totaal niet. In een relatie vind ik het fysieke gedeelte heel belangrijk (want anders ben je gewoon vrienden), maar als single mis ik niets. Het lijkt wel alsof die behoefte dan simpelweg compleet opdroogt.
Dat zou misschien nog anders zijn als ik eens een man zou ontmoeten die ik fysiek verschrikkelijk aantrekkelijk zou vinden, dat die behoefte dan ineens weer de kop opsteekt ofzo. Maar feit is dat ik mannen in mijn eigen leeftijdscategorie gewoon meestal niet aantrekkelijk vind.
maandag 9 februari 2026 om 10:04
Hij was best leuk, maar tussen de lakens geen succes. Nouja, geeft niet. Weer een ervaring rijker haha!
maandag 9 februari 2026 om 11:32
Voor het grootste gedeelte herkenbaar. Ik mis het ook niet echt, word pas aangewakkerd wanneer ik een leuke, aantrekkelijke man tegen kom. Wat ik wel de laatste tijd vaak denk is dat het zo zonde is om mijn laatste 'jonge', actieve jaren alleen door te brengen. Straks ben ik misschien oud, ziek, raak ik niet meer 'aangewakkerd', is dat deel van mijn leven voorbij. Daar heb ik het wel wat moeilijk mee.MissUnderstood schreef: ↑09-02-2026 09:36Nee, ik mis het totaal niet. In een relatie vind ik het fysieke gedeelte heel belangrijk (want anders ben je gewoon vrienden), maar als single mis ik niets. Het lijkt wel alsof die behoefte dan simpelweg compleet opdroogt.
Dat zou misschien nog anders zijn als ik eens een man zou ontmoeten die ik fysiek verschrikkelijk aantrekkelijk zou vinden, dat die behoefte dan ineens weer de kop opsteekt ofzo. Maar feit is dat ik mannen in mijn eigen leeftijdscategorie gewoon meestal niet aantrekkelijk vind.
Wat aantrekkelijke mannen betreft... kom ik toch wel vaak tegen, het is in de categorie 50+ toch nog wel 'in' om te sporten, je te verzorgen,...
maandag 9 februari 2026 om 12:01
Dat lijkt me inderdaad lastig Attraverso, als je het daar moeilijk mee hebt. Maar aangezien jij gewoon nog open staat voor een nieuwe liefde, denk ik dat dat deel van je leven helemaal niet voorbij is. Je hebt gewoon die ene leuke nog niet gevonden en in de tussentijd kom je nou eenmaal heel wat kikkers tegen.
maandag 9 februari 2026 om 15:08
dinsdag 10 februari 2026 om 01:15
Zonder seks lijkt het mij ook moeilijker om nog een diepere band met een nieuw iemand te krijgen. Door seks te hebben gaat dat voor een groot deel vanzelf, maar zonder seks waarschijnlijk des te moeizamer. Misschien ook een van de redenen dat daten na je 50ste lastiger wordt? Dat laatste lees ik hier regelmatig.
dinsdag 10 februari 2026 om 08:44
Hier mis ik het fysieke deel soms. Echt niet elke dag of week, maar bij vlagen.
Gisteravond had ik weer een date via breeze. Was leuk! 2 uurtjes vlogen voorbij, en hoewel het qua uiterlijk niet meteen helemaal mijn type is, was er wel een klik en meer overeenkomsten dan ik vooraf had gedacht. Nummers uitgewisseld, we gaan het zien. Ik ga niet compleet 'aan' op zijn verschijning (wel gewoon een prima leuke vent om te zien), maar de communicatie was heel leuk en open, kon gewoon zeggen wat ik wilde (ik pas me vaak nogal snel aan), dus dat voelde wel goed.
En... vanavond weer een eerste date
Gisteravond had ik weer een date via breeze. Was leuk! 2 uurtjes vlogen voorbij, en hoewel het qua uiterlijk niet meteen helemaal mijn type is, was er wel een klik en meer overeenkomsten dan ik vooraf had gedacht. Nummers uitgewisseld, we gaan het zien. Ik ga niet compleet 'aan' op zijn verschijning (wel gewoon een prima leuke vent om te zien), maar de communicatie was heel leuk en open, kon gewoon zeggen wat ik wilde (ik pas me vaak nogal snel aan), dus dat voelde wel goed.
En... vanavond weer een eerste date
dinsdag 10 februari 2026 om 09:05
Maar na je 50ste is dat niet voorbij, toch? Hoop ik?Buster schreef: ↑10-02-2026 01:15Zonder seks lijkt het mij ook moeilijker om nog een diepere band met een nieuw iemand te krijgen. Door seks te hebben gaat dat voor een groot deel vanzelf, maar zonder seks waarschijnlijk des te moeizamer. Misschien ook een van de redenen dat daten na je 50ste lastiger wordt? Dat laatste lees ik hier regelmatig.
dinsdag 10 februari 2026 om 09:36
@Jubelien, oeps... jij bent weer aan het seriedaten, haha. Maar wel fijn dat je date leuk was! Alweer contact gehad?
Dat is niet mijn ervaring. Met mijn ex (allebei net de 50 gepasseerd) beleefde ik een soort nieuwe lente
Maar er zal een leeftijd zijn waarop dit inderdaad gaat spelen. Ik vermoed dat je het voor een gevoel van hechten vooral van ander fysiek contact moet hebben: een arm om je heen, hand in hand lopen, tegen elkaar aan liggen. Dan maak je natuurlijk ook gewoon oxytocine aan. Ik denk eerder dat daten na je 50e lastig is omdat je allebei al zo gevormd bent en je minder flexibel wordt.
Dat is niet mijn ervaring. Met mijn ex (allebei net de 50 gepasseerd) beleefde ik een soort nieuwe lente
Maar er zal een leeftijd zijn waarop dit inderdaad gaat spelen. Ik vermoed dat je het voor een gevoel van hechten vooral van ander fysiek contact moet hebben: een arm om je heen, hand in hand lopen, tegen elkaar aan liggen. Dan maak je natuurlijk ook gewoon oxytocine aan. Ik denk eerder dat daten na je 50e lastig is omdat je allebei al zo gevormd bent en je minder flexibel wordt.
dinsdag 10 februari 2026 om 09:46
Heel leuk Jubelien, heel veel succes en veel plezier. Leuk dat er met deze date toch wel een klik was, ben benieuwd hoe dat verder uit pakt.
Haha Mus* gelukkig, ben blij dat te horen! Maar kan me inderdaad wel voorstellen dat het lastiger wordt op die manier ja.
Hurray voor de nieuwe lente hihi!
Haha Mus* gelukkig, ben blij dat te horen! Maar kan me inderdaad wel voorstellen dat het lastiger wordt op die manier ja.
Hurray voor de nieuwe lente hihi!
dinsdag 10 februari 2026 om 09:52
Mus* schreef: ↑10-02-2026 09:36@Jubelien, oeps... jij bent weer aan het seriedaten, haha. Maar wel fijn dat je date leuk was! Alweer contact gehad?
Dat is niet mijn ervaring. Met mijn ex (allebei net de 50 gepasseerd) beleefde ik een soort nieuwe lente![]()
Dat denk ik ook; ik geloof niet dat dat met een gebrek aan libido of kwalitatief goede seks te maken heeft. Sterker nog: Toen ik na mijn 50e nog wel een seksleven had, was dat echt beduidend beter dan toen ik jonger was.
Daten na je 50e is gewoon lastiger omdat je veel beter weet wat je wil in een relatie en wat niet. En daarnaast is de vijver waarin je vist gewoon best klein, want leuke mannen hebben doorgaans ook een leuke vrouw. Het voelt toch een beetje alsof je in de bak met 35% korting van Albert Heijn loopt te graaien, terwijl die producten eerder nog in de Bonus waren.
En ja, ik weet: er zijn uitzonderingen en ik ben ook single en toch leuk etc etc etc, maar daten boven je 50e is gewoon niet echt heel erg leuk.
dinsdag 10 februari 2026 om 09:53
Jubelien schreef: ↑10-02-2026 08:44Hier mis ik het fysieke deel soms. Echt niet elke dag of week, maar bij vlagen.
En... vanavond weer een eerste date![]()
Jij bent wel on a roll! Die man van gisteren klinkt trouwens best leuk!
dinsdag 10 februari 2026 om 13:37
dinsdag 10 februari 2026 om 13:38
Het lijkt mij later, als ik oud ben, juist wel fijn om een buddy te hebben. Iemand waar je alles mee deelt, op vakantie kan gaan en 's avonds lekker samen in bed kruipt. Met of zonder seks, geen idee wat ik dan zou willen. Maar wel echt een relatievorm.
Maar ik denk dat mijn oudere ik daar meer behoefte aan heeft als dat ik nu heb.
dinsdag 10 februari 2026 om 14:12
Ja een (blijvende) behoefte aan een buddy geldt voor mij denk ik ook wel. Vooral als je kinderen uitgevlogen zijn._melon2 schreef: ↑10-02-2026 13:38Het lijkt mij later, als ik oud ben, juist wel fijn om een buddy te hebben. Iemand waar je alles mee deelt, op vakantie kan gaan en 's avonds lekker samen in bed kruipt. Met of zonder seks, geen idee wat ik dan zou willen. Maar wel echt een relatievorm.
dinsdag 10 februari 2026 om 14:44
MissUnderstood schreef: ↑10-02-2026 09:52En ja, ik weet: er zijn uitzonderingen en ik ben ook single en toch leuk etc etc etc, maar daten boven je 50e is gewoon niet echt heel erg leuk.
Ja, eens.
dinsdag 10 februari 2026 om 18:41
Deze snap ik niet zo goed geloof ik. Hoe bedoel je dat seks daten lastiger maakt voor 50+?
Ik heb die ervaring helemaal niet, ik geloof dat het eerder ligt aan mijn eigen gewoontes hebben en dingen die voor mij erg belangrijk zijn waardoor het moeilijk is om iemand te vinden die daar in past. Je bent niet meer zo 'kneedbaar' op die leeftijd. Kom ik een man tegen die ik aantrekkelijk vind dan sta ik zo weer 'aan'.
Hier ben ik weer trouwens
dinsdag 10 februari 2026 om 20:40
Nee geen seks meer willen (wat voor de meerderheid van 55+ vrouwen volgens mij geldt) maakt een intieme band opbouwen moeilijker. Fijn als dat voor jou niet zo is natuurlijk.Flandrien schreef: ↑10-02-2026 18:41Deze snap ik niet zo goed geloof ik. Hoe bedoel je dat seks daten lastiger maakt voor 50+?
Ik heb die ervaring helemaal niet, ik geloof dat het eerder ligt aan mijn eigen gewoontes hebben en dingen die voor mij erg belangrijk zijn waardoor het moeilijk is om iemand te vinden die daar in past. Je bent niet meer zo 'kneedbaar' op die leeftijd. Kom ik een man tegen die ik aantrekkelijk vind dan sta ik zo weer 'aan'.
Hier ben ik weer trouwensen nog steeds niet veel te melden. Sporadisch wat appjes over en weer, verder niets.
dinsdag 10 februari 2026 om 20:44
Volgens mij is dat helemaal niet zo, hoor. Ik herken het niet en heb dat ook nog nooit van mijn vriendinnen bijvoorbeeld gehoord.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in