uit eten antwerpen

13-02-2026 20:14 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
hiii, in de voorjaarsvakantie gaan we paar dagen naar Antwerpen met volwassen kids. Ik zoek nog leuke restaurant tips. Heeft iemand ideeen?
Voor heerlijke pizza's: Barbarella, dichtbij de Grote Markt
Meer gastronomisch maar nog redelijk geprijsd: Bien soigné, Vincible
Food market Wolf aan het MAS als het wat drukker mag zijn
Eén van mijn favorieten blijft El Puerto op de Waalse Kaai.
Tapasbar.

Maar ligt helaas wel niet helemaal in 't centrum.

Als het snel moet gaan en met kinderen ... laat je binnentrekken bij Da Giovanni aan de kathedraal. De obers zijn "nogal hevig" :-).
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
dank wat een leuke tips al. bien soigne zit helaas al vol op de dagen dat wij er zijn, zijn er meer van dit soort restaurantjes die jullie aan kunnen bevelen?
Wij hebben laatst heerlijk gegeten bij the meat factory en het personeel was zo vriendelijk en attent een aanrader.
Voor de leuk het elfde gebod .
erg leuk, we gaan elfde gebod doen, hoort er toch wel bij ;). hebben jullie ook nog een lekker wat luxer restaurant in gedachten?
The Jane als je echt luxe wilt
Je kunt ook eens in PAKT kijken. En op de route van centrum daarnaartoe door de diamantwijk/joodse buurt wandelen.
noorderlicht76 schreef:
14-02-2026 10:48
dank wat een leuke tips al. bien soigne zit helaas al vol op de dagen dat wij er zijn, zijn er meer van dit soort restaurantjes die jullie aan kunnen bevelen?
Invincible, Bistro L'Ilôt.
Dansing Chocola aan de Kloosterstraat. Beetje rommelig maar gezellig, echt Belgische winterkost, gehaktballen in biersaus, stoofpotten, enz. Eén dag van te voren reserveren. Ligt in de wijk zuid, waar ook veel leuke cafeetjes zitten. Ons favoriete café was Vitrin, aan de Marnixplaats, waar meer restaurants zitten. Niet zo ver van het Paleis van Schone Kunsten, waar een prachtig restaurant en café in zitten, ook lekker gegeten, wel duur. De wijk zuid is rustig en niet zo toeristisch.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven