Welke airfryer?

21-02-2026 11:29 13 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben aan het overwegen om een airfryer te kopen, maar welke? Philips heeft het uitgevonden, maar er zijn er inmiddels vele.
Misschien wil ik er eentje met twee lades, misschien is ook een lade genoeg.
Intussen veel filmpjes gekeken op internet, over bereidingen, hacks, fouten etc. Leuk, maar het maakt het nog niet gemakkelijker.
Wat ik ermee wil doen?
Vooral de gezonde groentebereiding, denk ik. En: voor een 1-persoonshuishouden.
Graag jullie tips, aanraders, afraders!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Scroll even naar beneden.
Oeps :lol:
Elmervrouw schreef:
21-02-2026 11:34
Oeps :lol:
:P succes met eentje kiezen.
Je kunt nauwelijks fout gaan volgens mij.

Ik heb een goedkope merkloze met 1 lade en het is een fantastisch ding. Supersnel, alles mooi bruin.
Ik heb er eentje van het merk Eden.
Was een goedkope maar werkt super!
Bewust deze gekozen vanwege zijn grote ronde lade. Er past een hele pizza in. Ideaal.
https://www.bol.com/nl/nl/p/russell-hob ... xFEALw_wcB

Ik heb deze.
Pfas vrij
Makkelijk schoonmaken
Mag in de vaatwasser
Bakt echt heel goed
Wil je je ei kwijt kunnen over: EHV,vloggers,(mom) influencers,realityseries?Stuur maar pb voor info.
Ik zag ook door de bomen het bos niet meer maar ben er ondertussen uit. Klets ook hier gezellig mee. Ook voor andere vragen dan in mijn openingspost. eten/welke-airfryer-2026-editie/list_messages/514239
Inmiddels heb ik het andere topic ook doorgelezen.
Ik zie veel Ninja voorbijkomen.

Ben nu een beetje aan het neigen naar een goedkoper merk, als ik zie dat die ook goed presteren. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik echt geen keukenprinses ben. En het ziet er op filmpjes allemaal zo gelikt uit..
Elmervrouw schreef:
22-02-2026 15:26

Ben nu een beetje aan het neigen naar een goedkoper merk, als ik zie dat die ook goed presteren. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik echt geen keukenprinses ben. En het ziet er op filmpjes allemaal zo gelikt uit..
Vorig jaar had ik om mij zelf te verwennen een dubbele ninja gekocht,10 jaar ofzo met die van philips gedaan ,maar die eerste bakken bleven niet goed, dus hij zag er echt niet uit, maar deed t nog fantastisch.Ninja best getest...Nou ik vind het helemaal niks ,alles duurt veel langer ,friet heel lang en dan nog onregelmatig gekleurd en niet knapperig, van alles uitgeprobeerd.Ik kreeg ook steeds brandwonden omdat je vrij diep in de bak moet om iets eruit te halen.Nu die uit het huis van mijn moeder. Omdat ze is overleden.Gewoon van de lidl ,was iets van 60 euro, werkt weer net zo fantastisch als die van philips.Makkelijk schoon te maken,de ninja in de schuur gezet...
Elmervrouw schreef:
22-02-2026 15:26

Vorig jaar had ik om mij zelf te verwennen een dubbele ninja gekocht,10 jaar ofzo met die van philips gedaan ,maar die eerste bakken bleven niet goed, dus hij zag er echt niet uit, maar deed t nog fantastisch.Ninja best getest...Nou ik vind het helemaal niks ,alles duurt veel langer ,friet heel lang en dan nog onregelmatig gekleurd en niet knapperig, van alles uitgeprobeerd.Ik kreeg ook steeds brandwonden omdat je vrij diep in de bak moet om iets eruit te halen.Nu die uit het huis van mijn moeder. Omdat ze is overleden.Gewoon van de lidl ,was iets van 60 euro, werkt weer net zo fantastisch als die van philips.Makkelijk schoon te maken,de ninja in de schuur gezet...
Als je geen PFAS vrije zoekt, dan Ninja of Philips. Dat zijn de marktleiders. Als je wel een PFAS vrije zoekt, dan blijft er eigenlijk 1 model over per grootte, die door vele merken verkocht wordt met net iets andere wattage en frontjes. Greenpan en BK verkopen die, maar ook Inventum en TriStar. Ik ben zelf voor TriStar PFAS vrije gegaan omdat die 3x zo goedkoop was als de Greenpan en hij veel goede reviews had. Voor die 50 euro kon ik me geen buil vallen, en ik ben er echt heel blij mee. Hij doet het super!
Ik heb een dubbele van de action nu 3 jaar en gebruik het een keer of 3 per week. Ben er nog altijd blij mee voor die prijs. Was iets van 70 euro.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven