Parijs

25-02-2026 19:31 9 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Binnenkort ga ik een paar dagen op vakantie in Parijs. Nu lees ik overal dat er vieze bedwantsen in de Parijse hotels zitten. Een ware plaag; meer nog dan in Nederland. Bij welke hotels of ketens kan ik nog terecht zonder deze beesten of hebben jullie andere tips voor deze vakantie. Deze beesten lijken mij heel smerig!
Ze zijn er wel, maar wordt ook wat opgeblazen. Hier staat wel in wat je kan doen:

https://www.duwo.nl/over-duwo/duwo-nieu ... an-genezen
Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt, en ik ben echt heel vaak in Parijs geweest.

Zoek een hotel met goede recensies.
Er is niks aan de hand hoor in Parijs.

En bedwantsen kan je overal en nergens mee nemen

Wat je leest is echt van een paar jaar terug wat erg opgeblazen was
Ik ga al jaren een paar keer per jaar naar Parijs, altijd in de goedkopere hotels (Ibis Budget en zo), en echt nog nooit ergens last van gehad.
Zwaar overdreven inderdaad.
Ik ga elk jaar minstens 1x naar Parijs en slaap elke keer in een ander hotel, zeker niet topklasse, nooit bedwantsen gehad.
Afbeelding
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Tip 1: zet je bagage eerst op een veilige plek

Voordat je tot verdere inspectie overgaat, raden we je aan je koffers en tassen op een veilige plek te zetten. Veel hotelkamers zijn voorzien van een bagagerek. Hierop kun je de bagage plaatsen. Ook kun je je bagage in de badkamer neerzetten. Let er altijd op dat je bagage minimaal 10 centimeter van de wand staat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb ze in Amerika gehad en ben sindsdien panisch. Maar in december in een Campanille hotel in Parijs niks aan de hand.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven